Millä hinnalla olette myyneet uusia Ticketin talvihaalareita huutiksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
Tai millä hinnalla olette itse ostaneet niitä?

Itse möin hiljattain uuden ja käyttämättömän (laput kiinni, ei edes sovitettu) 100 e:llä, oliko paljon vai vähän teistä?

Oman lapsen käyttöön ostin, mutta ihastuinkin sitten toiseen merkkiin ja malliin, jonka aion hankkia.

[QUOTE="a p";24453972]Tai millä hinnalla olette itse ostaneet niitä?

Itse möin hiljattain uuden ja käyttämättömän (laput kiinni, ei edes sovitettu) 100 e:llä, oliko paljon vai vähän teistä?

Oman lapsen käyttöön ostin, mutta ihastuinkin sitten toiseen merkkiin ja malliin, jonka aion hankkia.[/QUOTE]

No on hyvin, jos itse oot sen alesta ostanut ja omas sait pois.

On niin ärsyttävää kun huutis on täynnä näitä uusia laput kiinni olevia tuotteita, kun tarkoitus oisi saada ostaa edullisia käytettyjä tuotteita. Kai sitä alennusmyynnissä osaa muutkin käydä ostamassa puoleen hintaan??

[QUOTE="piupau";24454326]On niin ärsyttävää kun huutis on täynnä näitä uusia laput kiinni olevia tuotteita, kun tarkoitus oisi saada ostaa edullisia käytettyjä tuotteita. Kai sitä alennusmyynnissä osaa muutkin käydä ostamassa puoleen hintaan??[/QUOTE]

Tai tilata Ticketiltä. Sieltä mä aina tilaan ja saan halvemmalla, kuin huutiksesta.

[QUOTE="piupau";24454326]On niin ärsyttävää kun huutis on täynnä näitä uusia laput kiinni olevia tuotteita, kun tarkoitus oisi saada ostaa edullisia käytettyjä tuotteita. Kai sitä alennusmyynnissä osaa muutkin käydä ostamassa puoleen hintaan??[/QUOTE]

No mitä pitäisi tehdä haalarille jota ei sitten haluakaan pitää? Heittää roskiin? En ainakaan minä sitä bisnestarkoituksessa ostanut, vaan omaan käyttöön sen tarkoitin, se ei vaan ollutkaan hyvä.

Fb-kirppiksellä eräs mamma pyytää yhden talven lapsellaan käytössä olleesta puvusta 120€, kun Ticketin omilla sivuilla sama puku samassa koossa maksaa 108€ ja risat. :P

Alkuperäinen kirjoittaja Musta törkeetä!;24456664:
Fb-kirppiksellä eräs mamma pyytää yhden talven lapsellaan käytössä olleesta puvusta 120€, kun Ticketin omilla sivuilla sama puku samassa koossa maksaa 108€ ja risat. :P

No miten sen nyt ottaa, Tuo puku on siis viime mallistosta ja nyt Ticketin omilla sivuilla alessa?

Kyllä mä ymmärrän myyjää sinänsä, että jos hän on maksanut siitä sen 160€, niin hän myy sitä nyt sitten 120€ hinnalla pois. Ei hän välttämättä ole tietoinen siitä, että samaa pukua saa nyt alesta edukkaammin, kuin millä hinnalla hän sitä myy. Ja vaikka olisikin, niin bisnes se lienee se, joka kannattaa :D

Mutta joops, kyllä mäkin ensisijaisesti toivoisin, että ihmiset eivät joutuisi maksamaan käytetystä enempää kuin uudesta, jos uutta on vielä saatavilla. Toisaalta Ticketillä on 17€ postimaksut, jos ei tilaa yli 1000dk, joten aika samoihin hinnat mennee.

Mulla on nyt ensi talveksi hankitut puvut huuto.netissä + pari viime talven Ticketin vauvahaalaria. Näiden lapsien pituuskasvu on näköjään mahdotonta arvioida oikein. Olisi tietysti kiva saada omansa pois (ostettu pienestä alesta). Joka tapauksessa joudun ostamaan normaalihinnalla uudet. Jos en saa omia pois tulee talvesta aika pahan hintainen. Ei hyvältä näytä, kun yhdessäkään haalarissa ei ole huutoja. Eikä todellakaan ole tarkoitus tehdä mitään kauppaa voitolla.

Mä olen jotenkin aina onnistunut arvioimaan lapsen koon oikein. Ja liian isot on menneet sitten seuraavana kautena. Emt, jotenkin ontuu usein nää selittelyt väärästä koosta. En mä ainakaan lyö toistasataa euroa ostokseen joka ei sovikaan. Mut ei oo multa pois :) Ei vaikka myis niitä ihan rehellisesti tienaamistarkoituksessa.

Mut mä en ostakaan haalareita käytettynä. Joskus olen ostanut ns. kakkospuvuksi. Syy miksi en näitä osta on se, että en voi olla varma puvun kosteussuojasta jos se on käytetty. Toisekseen puvun alkuperä voi olla epäilyttävä jos myydään kovaan hintaan uutena.

Emt, jotenkin ontuu usein nää selittelyt väärästä koosta. En mä ainakaan lyö toistasataa euroa ostokseen joka ei sovikaan.

Useilla ei ole muuta mahdollisuutta kuin tilata puku netistä, jos haluaa yhtään parempaa merkkiä. Ja se on sitten oikeesti arpomista sen koon kanssa - varsinkin jos merkistä ei ole kokemusta. Itsellenikin on tullut ihan yllätyskokoja. Että en yhtään ihmettele, että niin voi käydä. Nykyään jo on mittoja ilmoitettu joissain nettikaupoissa, mutta ei suinkaan kaikissa, eikä ne mitatkaan valitettavasti kerro puvun istuvuudesta juuri omalle lapselle.

Useilla ei ole muuta mahdollisuutta kuin tilata puku netistä, jos haluaa yhtään parempaa merkkiä. Ja se on sitten oikeesti arpomista sen koon kanssa - varsinkin jos merkistä ei ole kokemusta. Itsellenikin on tullut ihan yllätyskokoja. Että en yhtään ihmettele, että niin voi käydä. Nykyään jo on mittoja ilmoitettu joissain nettikaupoissa, mutta ei suinkaan kaikissa, eikä ne mitatkaan valitettavasti kerro puvun istuvuudesta juuri omalle lapselle.

Toi on varmaan ihan totta. Onneksi itsellä käynyt tuuri(?) noiden ostosten kanssa ja aina koot natsanneet. Jos tosiaan ollut liian suuri, on mennyt seuraavana kautena enkä ole myynyt pois.

Enkä mä pahalla sano, mut on varmaan ihan turhaa väittää etteikö huutia olis pilvin pimein täynnä trokareita. Eikä sekään mua haittaa siihen asti kunnes jään itse vaille jotain tuotetta sen takia että joku rohmuaa koot loppuun ja myy huutiksessa.

Onhan tuolla huutiksessa osa ihan selvästi myymässä alesta ostettuja voitto mielessä. Siksi tuntuukin, että omat näyttävät siellä ihan samalta. Ostin kyllä alesta sillä mielellä, että ovat oikean kokoisia ja jos eivät menevät huutiksessa ostohinnalla. Enpä taida uskaltaa ostaa enää alesta seuraavaan talveen, jos nyt puvut jäävät käteen.

Meillä esikoinen käytti viime talvena 86-kokoa (Lindex ja Molo Kids). Ostin Ticketin 92-kokoisen täksi talveksi. Poika hukkuu siihen ja oikea koko on 86 (sekin iso vielä). Joten puku myyntiin. Samoin kävi 98-kokoiselle paremmin kokoaan vastaavalle Molon kaksiosaiselle. Kuopus taas kasvoi yllättävän paljon ja hänelle ostettu 80 cm koko on liian pieni. Esikoisen viime talven 86 cm haalarit menevät käyttöön, vaikka luulin, että nämä olisivat menneet kiertoon. Esikoinen kuitenkin täyttää lopputalvesta kolme, joten kuvittelin koon 92 olevan ihan ok. Kuopus taas käyttää monta kokoa isompia vaatteita kuin esikko saman ikäisenä. Yritä noissa sitten arvuutella oikeaa kokoa.

Toi on varmaan ihan totta. Onneksi itsellä käynyt tuuri(?) noiden ostosten kanssa ja aina koot natsanneet. Jos tosiaan ollut liian suuri, on mennyt seuraavana kautena enkä ole myynyt pois.

Enkä mä pahalla sano, mut on varmaan ihan turhaa väittää etteikö huutia olis pilvin pimein täynnä trokareita. Eikä sekään mua haittaa siihen asti kunnes jään itse vaille jotain tuotetta sen takia että joku rohmuaa koot loppuun ja myy huutiksessa.

No siis onhan siellä trokareita, ja paljon onkin, en suinkaan sitä kiellä! Mut halusin vaan tuoda esille, että kyllä niitä koko-mokia voi ihan oikeasti sattua. :) Ja itse olen myynyt liian suuret pois, koska meillä ei ole liialti säilytystilaa ylimääräiselle romppeelle. Minusta trokarin ja "vilpittömän" myyjän erottaa helposti siten, että trokarilla on hintavaraus tai lähtöhinta korkealla, "vilpittömällä" ei hintavarausta ja lähtö luultavasti sen mitä itse on maksanut tai vähän jopa alle.

mä en henk koht maksa huutiksessa uudesta kuin korkeintaan sen mitä se on maksanu alesta ostettuna. TÄällä meidän kaupungissa on liike josta oikeaan aikaan ostettuna ticketiä saa -50% alella, itse ostan useimmiten lasten ulkovaatteet sieltä sillä hintaa. Jos saan kaupasta välikausihaalarin 49 eurolla niin en tod ala satasta maksaa huutiksessa. Ja muutenkin mulla on periaate etten osta uusia tuotteita huutiksesta kun niin usein niiden takana on joku trokari joka ite ostaa just jollain -50% alella ja myy sit normihinnalla. No, eihän se oo tyhmä joka pyytää vaan joka maksaa, mutta minä ohitan vikkelästi sellaset ilmoitukset joissa on uusia tuotteita myynnissä.

Kokomokia tai ei niin kyllä minullakin on ollut myynnissä uusi Ticketin haalari (tosin vain yksi kpl) kun "himoshoppaajana" oli haalareita kertynyt niin monta ettei tuo yksi sitten ikinä päässyt käyttöön asti.:)

Puuhk - meniskö se ticketin 92cm ens talveksi?

Toivottavasti saat kaupaksi, mut jos ei mee niin tulisko seuraavana talvena käyttöön.

Varmaan toisella olisi hyvän kokoinen talvella 2012-2013. Sinne sen säästänkin, jos ei mene kaupaksi. Säilytystila on vaan täysin lopussa tästä asunnosta ja nytkin nuo odottavat käyttöä kerrossängyn yläosassa, joka on täynnä tavaraa. Ja onhan se harmi pitää hyvää haalaria odottamassa usempi vuosi, josko joku siihen jossain vaiheessa sopisi.

[QUOTE="puuhk";24457115]Varmaan toisella olisi hyvän kokoinen talvella 2012-2013. Sinne sen säästänkin, jos ei mene kaupaksi. Säilytystila on vaan täysin lopussa tästä asunnosta ja nytkin nuo odottavat käyttöä kerrossängyn yläosassa, joka on täynnä tavaraa. Ja onhan se harmi pitää hyvää haalaria odottamassa usempi vuosi, josko joku siihen jossain vaiheessa sopisi.[/QUOTE]

:/ tuttu tunne toi säilytystilan puute...

Yhteistyössä