V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No se perustuu siihen, et hakeudutaan siihen asentoon, missä sakka alkaa siirtyä.Yleensä sakka on kertynyt takimmaiseen kaarikäytävään, ja silloin se voidaan saada liikkeelle niin sanotulla Epleyn menetelmällä. Ohjeita löytyy netistä.
Penkkiurheilu = urheilun seuraamista joko tvstä tai urheilupaikalla ja sitä voi tehdä myös seisten.No se perustuu siihen, et hakeudutaan siihen asentoon, missä sakka alkaa siirtyä.
Penkkiurheilussa se pysyy;-)
Mulle se krhittyi just sen jälkeen kun en normaalisti katso tuntitolkulla paikallaan ohjelmia. Liian suolaista ruokss varmaan olin syönyt myös, kodka suolattomalla se pysyy poissaPenkkiurheilu = urheilun seuraamista joko tvstä tai urheilupaikalla ja sitä voi tehdä myös seisten.
Penkkiurheilulla ei ole mitään tekemistä tasapainohäiriöiden kanssa.
Oletko tutkituttanut poski- ja otsaontelosi, mikä on niskan tila ja entäpä kaulavaltimot?Mulle se krhittyi just sen jälkeen kun en normaalisti katso tuntitolkulla paikallaan ohjelmia. Liian suolaista ruokss varmaan olin syönyt myös, kodka suolattomalla se pysyy poissa![]()