Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta lakikin voi olla vastoin ihmisoikeussäädöksiä. kyllä verotuksen pitäisi ottaa huomioon, että elatuskykyä jää, jos kerta valtio saa viedä ihmisen palkasta isot verot, pitäisi sen huomioida se, että jäljelle jäävällä osalla elättää perheen, jos kerta puolison on koko perhe elätettävä.Alkuperäinen kirjoittaja aq:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras täälläkin:Ihan samaa mieltä olen ap:n kanssa siitä, että tässä kohden on suuri epäkohta! En niinkään menisi eläkkeitä tähän vertaamaan. Minusta on eri asia. Mutta, mutta. Mulle ei työkokemuksen puuttuessa ole maksettu työttömyyskorvausta ollenkaan! Olen kouluttautunut, vasta ammattiin valmistunut. Mutta ei, kuulun työmarkkinatuelle, ja puolison tulojen johdosta en saa mitään!
oletko valittanut päätöksestä?
no hah . millonkaan ei valitus auta kun laki sanoo ettei työmarkkina tukea saa kun kämmpiksen (puolison/ vanhempien)tulot ylittää tulo rajan. näin se menee. sitä vaan pitää hankkia lume kämppä työttömän (jos ei aviossa) ja maksattaa sossulle vuokratkin.
Ei verotus sitä huolehdi todellakaan! Ja kyllä se palkka on jo ihan normaalia isompi jos ei puoliso saa työttömyysskorvauksia.