Miksi yh on muka aina katkera ja epätoivoinen?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
En mä ainakaan ole niin epätoivoinen, että jäisin suhteeseen joka ei toimi. Kuinkahan moni noista suunsa soittajista elää huonossa suhteessa?

Mun ei tarvitte myöskään olla katkera siitä, että jollakin on mies. Elämässä kun on muutakin kuin mies ja se oikea tulee sitten jos tulee. Ei mun ainakaan tarvitte epätoivoisesti ettiä miestä miehen perään, aina uutta kehiin kun on edellisestä eronnut.

No aika monen yh;n katkeruus on nähty! Otetaan mies mistä saadaan; ja ne vaihtuu kun ei saada niitä pysymään; juostaan baareissa ja sekoillaan. Missä välissä ne lapset hoidetaan?

Ja onhan se vähä reppanoita

No tiätty siks, että KAIKKI naiset haluaa miehen, pari mukulaa, omakotitalon, farmarin ja kultaisen noutajan.
Ja se, joka muuta väittää, valehtelee ja on katkera & epätoivoinen :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
En mä ainakaan ole niin epätoivoinen, että jäisin suhteeseen joka ei toimi. Kuinkahan moni noista suunsa soittajista elää huonossa suhteessa?

Mun ei tarvitte myöskään olla katkera siitä, että jollakin on mies. Elämässä kun on muutakin kuin mies ja se oikea tulee sitten jos tulee. Ei mun ainakaan tarvitte epätoivoisesti ettiä miestä miehen perään, aina uutta kehiin kun on edellisestä eronnut.

Samaa mieltä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No aika monen yh;n katkeruus on nähty! Otetaan mies mistä saadaan; ja ne vaihtuu kun ei saada niitä pysymään; juostaan baareissa ja sekoillaan. Missä välissä ne lapset hoidetaan?

Joo mäkin juoksen joka viikonloppu baareissa, kylläkin töissä. Kun olen kännissä niin ei mun tarvi mitään sekoilla.

Mä olen seurustellut kolme vuoden aikana 3 miehen kanssa. Ei ole paljon.

Ja lapsen kyllä hoidan. Miksi en hoitaisi?

Sen olen huomannut, että muiden ihmisten ratkaisuja kritisoivat ankarimmin ne, joilta itseltään puuttuu rohkeutta/kykyä tehdä vastaavia ratkaisuja omassa elämässään. Olen lukenut jo useampia vuosia sitten edesmenneen isoäitini päiväkirjoja kesän aikana. Hän sätti päiväkirjoissa (sekä eläessään ihan henkilökohtaisestikin) ihmisiä, jotka tekivät sellaisia valintoja, joista hän vain hiljaa haaveili päiväkirjoissaan.

Kulissit pystyssä hinnalla millä hyvänsä ja sitten ilkutaan toisia? Näinhän se taitaa mennä. Ihminen, joka on sinut itsensä ja elämänsä kanssa ei katso tarpeelliseksi ivata toisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
no haloo, siks, ku sillä ei oo miestä. eihän nainen, äiti-ihminen varsinkaan, voi elää ilman miestä. (koska se elämä on monesti helpompaa ilman..)

Onnellisuushan on ihan täysin miehestä kiinni oleva asia, jos sitä ei ole, sun täytyy automaattisesti olla onneton.

No ethän säkään tule täysin toimeen ilman miestä. Ja kun omaa ei ole, lainaat toisen - tosin et varmaan naiselta ole kysynyt;, Sun kaltaset ne vasta epätoivosia yh;ita onki!

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
no haloo, siks, ku sillä ei oo miestä. eihän nainen, äiti-ihminen varsinkaan, voi elää ilman miestä. (koska se elämä on monesti helpompaa ilman..)

No uskon, että yh voi olla onnellinen, mutta oma elämäni olisi tosi paljon vaikemapaa ilman miestäni , ei helpompaa. Mutta hän onkin ahkera, kiltti, auttavainen ja hyvä kuuntelija, hyvä aviomies ja isä! Ja paljon ahkerampi siivoamaan kuin minä! ;)

Älä yleistä. Se totuus minkä luulet palstalta saavan ei ole totta.
Tänne on vaan eksyny pari epätoivosta ja katkera jotka koko ajan tiedottaa asioitansa kaikille

Alkuperäinen kirjoittaja Nos habebit humus:
Sen olen huomannut, että muiden ihmisten ratkaisuja kritisoivat ankarimmin ne, joilta itseltään puuttuu rohkeutta/kykyä tehdä vastaavia ratkaisuja omassa elämässään. Olen lukenut jo useampia vuosia sitten edesmenneen isoäitini päiväkirjoja kesän aikana. Hän sätti päiväkirjoissa (sekä eläessään ihan henkilökohtaisestikin) ihmisiä, jotka tekivät sellaisia valintoja, joista hän vain hiljaa haaveili päiväkirjoissaan.

Kulissit pystyssä hinnalla millä hyvänsä ja sitten ilkutaan toisia? Näinhän se taitaa mennä. Ihminen, joka on sinut itsensä ja elämänsä kanssa ei katso tarpeelliseksi ivata toisia.

Just näin. Ja se halveksinta, mitä saa jos tekee erilaisia ratkaisuja, voi hyvänen aika...

On tässä saanut itsekin tuntea olevansa oikea Ö-luokan kansalainen, mutta onneani minäkin vain etsin ja aina yritän silti toimia läheistenikin parhaaksi. Aina ei onnistu tosin :/

Terveisin vielä tämän kuun YH, ei katkera, eikä epätoivoinen. Kaikesta huolimatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei ole noin:

Älä yleistä. Se totuus minkä luulet palstalta saavan ei ole totta.
Tänne on vaan eksyny pari epätoivosta ja katkera jotka koko ajan tiedottaa asioitansa kaikille

Ketäs ne pari on?

=) Kai meitä kaikkia löytyy joka lähtöön.

Musta saattaa tulla katkera, vaikka kuinka vastaan yritän taistella...

Ja epätoivoinenkin, tosin muista syistä mitä yleensä ajatellaan.

(hmh, tosin eihän musta edes tule yksinhuoltajaa, eronnut vaan, voihan vittu)

Mun mielestä "epätoivoinen yh" on sellainen, joka tekee kaikkensa löytääkseen puolison, ja on valmis ottamaan kenet tahansa joka hänet vaan vaimokseen huolii. Viis siitä, millainen mies on, kunhan se vaan on.

Sellainen yh, joka elää tyytyväisenä sinkkuelämää ja tyydyttää seksintarpeensa silloin kun siihen on mahdollisuus, ei ole mun mielestä epätoivoinen. Sillä, onko seksikumppani vapaa tai varattu, ei ole merkitystä, koska eihän tällainen yh ole suhdetta tai avioliittoa hakemassa, vaan kikkeliä.