Miksi tota Hohtoa hehkutetaan niin paljon aina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
En ole koskaan katsellut sitä, mutta jotain pätkiä nähnyt niin että tiesin osittain mitä elokuvassa tapahtuu. Mutta nyt katsoin sen boksilta, kun se eilen tuli ja täytyy sanoa, että ei valjennut miksi sitä hehkutetaan. Tiedän miljoona parempaa kauhuleffaa.

no se on loistava psykologinen kauhuleffa :D

ei se kaikille aukene. ei varsinkaan semmosille joille kauhuleffat on jotain moottorisahamurhaajaa sun muuta...

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

ei se kaikille aukene. ei varsinkaan semmosille joille kauhuleffat on jotain moottorisahamurhaajaa sun muuta...

Mä nimenomaan tykkään psykologisista kauhuleffoista... en mistään moottorisahamurjaahista.

Miekin oon sen joskus kattonu ja eilen sanoin kavereille, et varmaan rappukäytävästä kuuluu aamuyöstä kirveen ääni:). Inhottava se on, ei niinkää hyvä.

pakko olla samaa mieltä :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja RRR:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä siinä Hohdossa meinaa lopussa se valokuva mitä näytetään?

mietippä sitä miks Jack näkyy vanhassa hotellin kuvassa ????

Niin siis taisin olla liian väsynyt, kun katsoin sitä mutta siis se kaiketi oli niiden ensimmäistenkin murhien takana vai?

Minä pidän siitä sen vuoksi, että se on ensimmäinen näkemäni kauhuelokuva, teki lähtemättömän vaikutuksen ja Jack on siinä niin hyytävä hullu, että oksat pois. En pidä kovin monista pelottavista elokuvista, olen sellainen vellihousu, että aina tulee asiaa muualle, kun alkaa pelottava musiikki soida. Siksi en voi teatterissa kauhuelokuvia katsoa.

Se oli aivan järkyttävän kamala ja pelottava, kun joskus 80-luvulla menin sitä elokuvateatteriin katsomaan. Lähdin kesken pois, en kertakaikkiaan voinut enää katsoa sitä. Ja nyt vähän harmittaa, kun en tiedä loppuja kuin kavereiden kertomana.

Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:

Peesi

Kun näin sen eka kerran, olimme uuden poikaystäväni parhaan kaverin luona, siellä oli myös muita tuttuja. Minä pelkäsin ihan kamalasti ja melkein itkin, kun en kehdannut lähteä toiseen huoneeseen pelkäämään :D Silloin ymmärsin todellakin, että kauhuelokuvat eivät ole minua varten. Jotkut ovat kyllä hyviä, mutta ainakin pitää olla pyykinpesu tai pullat uunissa, että minulla on alibeja syöksyillä pois. Tässä olen tullut täydellisesti äitiini.

Pidän Hohto-elokuvasta. Elokuva on tuntunut inhottavalta lähinnä siksi, kun oma lapsuuteni on tullut vahvasti mieleen. Minullakin oli kolmipyörä ja näin kaikenlaista...

Nyt näkökulmani on hieman muuttunut. En pitänyt elokuvaa enää niin pelottavana =)

ekan kerran kun näin hohdon olin kauhusta jäykkänä nyt muutaman kerran kattoneena ei pelota enään niin.
tykkään stephan kingin elokuvista ja myös kirjoista
ja jack on jo ilmeiltään ym "hullun" näköinen.

Piti kurkata vielä vastauksia ja siis joo - en vaan käsitä miksi sitä hehkutetaan. En tiedä miksi ei uppoa minuun. Ylipäätään harva Kingin leffa uppoaa minuun.... Jack Nickholson taas näyttää minusta aina enämpi vähempi hullulta.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Minä pidän siitä sen vuoksi, että se on ensimmäinen näkemäni kauhuelokuva, teki lähtemättömän vaikutuksen ja Jack on siinä niin hyytävä hullu, että oksat pois. En pidä kovin monista pelottavista elokuvista, olen sellainen vellihousu, että aina tulee asiaa muualle, kun alkaa pelottava musiikki soida. Siksi en voi teatterissa kauhuelokuvia katsoa.

älä muistuta....katoin sitä yksin kun mies vei koiria ulos ....ja ja .... argh....olen nähny leffan monen monta kertaa mutta aina sama fiilis....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Piti kurkata vielä vastauksia ja siis joo - en vaan käsitä miksi sitä hehkutetaan. En tiedä miksi ei uppoa minuun. Ylipäätään harva Kingin leffa uppoaa minuun.... Jack Nickholson taas näyttää minusta aina enämpi vähempi hullulta.... :D

Kingin kirjoista tehnyt leffat ei todellakaan vastaa alkuperäisiä kirjoja

ja sehän pitää suhteuttaa aikansa elokuviin. Siinä on paljon juttuja joita ei aiemmin oltu tehty tai esitetty. Se on niinkuin eräänlainen alku monelle elokuvalle. Siitä on otettu paljon nykyisiinkin leffoihin,,,kirjana on toki paaaljon parempi

Yhteistyössä