Miksi mä aina ihastun...????:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmä ap

Vieras
Perjantaina baarissa törmäsin söpöön jätkään jonka kanssa eilen tuli sitten sekstailtua(pe-iltana vain suudeltiin)...pe-yöstä eiliseen laitteli koko ajan viestejä(ei vonkaus-viestejä vaan mukavia,asiallisia...)ja ihana ilta eilen vietettiin ja mä ihastuin,oli niin ihana....

Mutta vaikka järjellä oikeastaan tiesin/tiedän että vain seksin perässä oli(kai) niin elättelin salaa toiveita että vielä yhteyttä jatkossa ottas ja nähtäs...oli siis aiemmin puhetta että jossain vaiheessa uudestaan nähdään(on eri paikkakunnalta).

Mutta kun eilen illalla läksi kotiinsa olikin puhe että "pitää kattoa..."-eli kun oli puhetta siitä uudelleen näkemisestä....:(
Ja pikkusen pusun vielä moiskasin poistuessani niin mies vähän yllätyneesti moiskas vaan pikasesti takas ja tokas no niin....ja hymyili....

Mä idiootti!!miksi piti pussata ja miksi piti ihastua!!aina mä oon näin tyhmä...ja tyhmä jätkä kun sai mut luulemaan kaikkea.....;)
Tuskin enää siitä kuulen,paitsi jos sattuu pesää mieli tekemään:(
AAAAAARGHHH.......takokaa muhun idioottin järkeä pliiiis....

Mä nyt oon niin tiukkapipoinen, etten tosiaankaan voi ymmärtää, että heti samana viikonloppuna hypätään sänkyyn. Olisit ollut vähän vaikeammin tavoiteltava, niin olisit nähnyt, onko hän oikeasti sinusta kiinnostunut.

Sulla on varmaan yhden illan juttujen pelisäännöt hukassa, kun elättelet toiveita jostain muusta ja ihastut.

Sanoisin siis, että lopeta sellaisten harrastaminen. Otsikosta päätellen tämä ei ollut ensimmäinen kerta, kun ihastut satunnaiseen panoon. Ei silkka satunnainen seksi sovi kaikille.

Pöh, älä turhaan soimaa itseäsi! Olisi voinut odottaa, mutta tuskin se olisi mitään muutanut. Jos on vaan sen yhden asian perässä. Etpä tuhlannut enempää aikaa tähän mieheen:)

Mulle kävi niin että 4 kertaa tapasin parin viikon ajan erästä miestä. Istuttiin aina monta tuntia kerrallaan kahvilla/siiderillä ja käytiin jopa pelaamassa biljardia yhden kahvittelukerran päätteeksi. Sen vikan tapaamisen yhteydessä erehdyin menemään sänkyyn hänen kanssa ja siihen loppuikin sitten yhteydenpito. Mikä sika!! Miten viittii monta tuntia monet kerrat viettää aikaa toisen kanssa jos on mielessä vaan se yksi asia.

Siihen loppu mun vuoden selibaatti ja taitaapi toinen olla edessä ettei vaan näin kävis enää :( Joten ei sekään aina kerro mitään vaikka näkis monet kerrat ennen seksiä!!!

[QUOTE="Tiina";26845195]Mä nyt oon niin tiukkapipoinen, etten tosiaankaan voi ymmärtää, että heti samana viikonloppuna hypätään sänkyyn. Olisit ollut vähän vaikeammin tavoiteltava, niin olisit nähnyt, onko hän oikeasti sinusta kiinnostunut.[/QUOTE]

Juu näinhän se on.

Olen itsekin harrastanut joskus yhden illan juttuja, ja ne todellakin ovat sellaiseksi jääneetkin, kumpikaan turhaan edes elättelee mitään muuta jos ollaan noissa merkeissä tavattu.

Jos oikeasti haluaa tietää, onko toinen kiinnostunut ei tarvitse heti hypätä sänkyyn. Jos toista ei kiinnosta muu kuin seksi, ei sitä loputtomiin jaksa merkityksettömältä ihmiseltä vongata (tunteita siis jos ei ole pelissä mukana).

Tämän ei sitten ollut kyllä tarkoitus kuulostaa miltään moraalisaarnalta, jokainen aikuinen päättää itse kenen kanssa tekee ja mitä. Mutta suosittelisin pistämään vähän jarruja päälle jos meinasit löytää jotain muutakin kuin seksikumppania, josta tuskin tulet jatkossa mitään kuulemaan.

+ Monet miehet eivät edes pidä sellaisesta, että nainen on heti ns. saatavilla.

pakko vielä tulla purkamaan kun vituttaa....siis en tajua miten oon näin tyhmä,mä varmaan niin pölhösti vaan ajattelin että ei jäisi ihan pelkästään eilisiltaan tää juttu:(
siis enhän iha 100prossasen varma oo viestittääkö vai ei mutta erotessamme eilen illalla miehen käytös oli hieman erilaista kun silloin illalla "hempeillessä"..eli tuo pusuni kavahtaminen(hymyili mutta ei varmaan itse ois enää pusua välttämättä antanut),ja epäröivään tyyliin lupaus uudelleen näkemisestä(vaikkakin naurahti että jospa sitä jotain uutta kivaa sitten keksittäs-eli viittas siihen et voitas nähdä).
Oli aika ujon oloinen eilen ja mun piti ohjata häntä aloitteeseen vaikka selkeesti halusi olla mun lähellä ja tuijotteli mua intensiivisesti silmiin ja hymyili,sitten suuteli hellästi poskille ja nenälle+huulille....:)
eli näiden seikkojen vuoksi aattelin hänen kiinnostuneen muutenkin kuin seksistä kun ei kuitenkaan vongannut seksiä vaan oli tosi symppis ja kohtelias,ja nauroi mun "vitseille".

Mutta tuo erotilanne siinä eri suuntiin lähtiessämme vain nyt jäi mietityttämään....niin ristiriitaista...
Mitä mieltä te ootte,tuo silmiin tuijottelu(pitkät ajat kerrallaan),hellä suukottelu ja koskettelu,nenien hieronta vastakkain...:)kaikki tämmönen ihanuus ja kesti pari tuntia tää hempeily enne varsinaista yhdyntää(eikä ollut kyse siitä että olisi heti tavatessamme pantu sillä mies kyllä tajusi että oon valmis seksiin eikä silti kiirehtinyt)....nyt vaan ootella ottaako mies vielä yhteyttä niin tiedän...?:(

Eihän seksissä kyse olekaan siitä, että heti työnnytään sisään ilman mitään muuta. Toki vaikka olisikin vain yhden illan juttu, voi intiimihetki olla pitkäkin ja sisältää hellyyttä, vaikka toki se on ainakin omalla kohdalla ollut erilaista koska siihen ei ole sisältynyt samaa tunnetta kuin taas ihmisen kanssa, johon on kerennyt jo vähän tutustumaan eikä heti hypännyt sänkyyn tämän kanssa. Jotenkin tuo että on kerennyt vähän luoda pohjaa sille tulevalle (en minäkään nykyisen mieheni kanssa ollut vielä edes parisuhteessa kun ensimmäisen kerran menimme sänkyyn), se oli jotenkin jännittävämpää ja ihanampaa kun oikeasti halusikin sitä toista jne, eikä kyse ollut vain hetken huumasta.

Kannattaa nyt vain odotella, en ainakaan suosittele alkaa itse laittelemaan hirveästi mitään ns. hiillostusviestejä joissa kyselet uudesta tapaamisesta jne. Se voi hyvinkin säikäyttää miehen. Varaudu kuitenkin siihen, että jos ei pian ala kuulumaan mitään, mies tuskin on kovinkaan innostunut tapaamaan uudelleen.

Tsemppiä sinne..

joo niin en aiokkaan itse laittaa...näin tiedän varmasti onko mies kiinnostunut jos itse viestittää sillä tavallaan hälle pallon nyt tolla pusulla yms.heitin....
mutta pakko vaan kestää jos ei kiinnostunut jatkamaan,itseppähän menin ihastumaan,tajusin vaan näköjään liian myöhään:(ja tulkitsinn siis aivan liian hätäisesti miestä....
nyt kun tuon miekkosen vaan saisi mielestä pois.....

Anteeks ap ku tungen sun ketjuun, mut mitäpä ajattelette tästä; Tapasin baarissa miehen joku 1,5kk sitten. Menin hänen luokse yöksi, juttelimme aamuun asti ja aloimme nukkumaan. Siitä asti ollaan nähty noin pari kertaa viikossa, joskus enemmän ja joskus vähemmän, mutta joka viikko kuitenkin. Mies oli luonani yötä ollut jo joitakin kertoja ja välissä olimme siis nähneet myös päiväseltään, ennen kuin harrastimme seksiä. Olemme tavanneet toistemme kaverita ja yksi mun kaveri oli sitten menny sanoon että en halua kyseisestä mihestä muuta kun hauskan pitoa ja että hän ei olisi kuulemma yhtään tyyliseni! Olin aikaisemmin aatellutkin että en suhdetta halua koska erostani vielä niin lyhyt aika. Sitten kun puhuimme asiasta ja hän sanoi ettei myöskään halua mitään vakavampaa (minun lapset ovat hänelle vaikea paikka) niin sen jälkeen mulle on itelle tullu semmonen olo et tuo on pakko saaha.
Tämän keskustelun jälkeen olemme nähneet ihan niin kuin ennenkin, mutta nyt reilu viikko sitten mies alkoi laittamaan erilaisia biisejä viestillä jossa sanoma oli että voi kun sut sais omaks. Jos ei minusta kuulu muutamaan päivään niin hän tekee vaikka tikusta asiaa ja laittaa viestiä. Puhuimme silloin aikaisemmin että vietämme aikaa niissä merkeissä, mutta nykyään hän laittaa viestiä vaikka ei olisi samassa kaupungissakaan.

Mielessäni olen tietenkin haaveillut että hänellä olisi mieli muuttunut, mutta en halua pettyä tässä asiassa. En uskalla enää ottaa asiaa puheeksi, ja hän on sen verran ujo että vaikka haluaisikin niin en usko että ainakaan ihan lähiaikoina ottaa asiaa itse puheeksi.

Oi kertokaa rakkaat kanssa palstailijat mitä olette mieltä tästä? Tai no vaikeahan se on varmasti sanoa, mutta mitä itse ajattelisitte?

Ai niin, sen haluaisin vielä lisätä että nykyään jos ollaan oltu yhdessä iltaa istumassa, niin hän ottaa kädestä kiinni, laittaa käden lanteilleni ja käyttäytyy aivan kuin seurusteltaisiin. Aaarghh! Miksi miehet on niin vaikeita?

Anteeks ap ku tungen sun ketjuun, mut mitäpä ajattelette tästä; Tapasin baarissa miehen joku 1,5kk sitten. Menin hänen luokse yöksi, juttelimme aamuun asti ja aloimme nukkumaan. Siitä asti ollaan nähty noin pari kertaa viikossa, joskus enemmän ja joskus vähemmän, mutta joka viikko kuitenkin. Mies oli luonani yötä ollut jo joitakin kertoja ja välissä olimme siis nähneet myös päiväseltään, ennen kuin harrastimme seksiä. Olemme tavanneet toistemme kaverita ja yksi mun kaveri oli sitten menny sanoon että en halua kyseisestä mihestä muuta kun hauskan pitoa ja että hän ei olisi kuulemma yhtään tyyliseni! Olin aikaisemmin aatellutkin että en suhdetta halua koska erostani vielä niin lyhyt aika. Sitten kun puhuimme asiasta ja hän sanoi ettei myöskään halua mitään vakavampaa (minun lapset ovat hänelle vaikea paikka) niin sen jälkeen mulle on itelle tullu semmonen olo et tuo on pakko saaha.
Tämän keskustelun jälkeen olemme nähneet ihan niin kuin ennenkin, mutta nyt reilu viikko sitten mies alkoi laittamaan erilaisia biisejä viestillä jossa sanoma oli että voi kun sut sais omaks. Jos ei minusta kuulu muutamaan päivään niin hän tekee vaikka tikusta asiaa ja laittaa viestiä. Puhuimme silloin aikaisemmin että vietämme aikaa niissä merkeissä, mutta nykyään hän laittaa viestiä vaikka ei olisi samassa kaupungissakaan.

Mielessäni olen tietenkin haaveillut että hänellä olisi mieli muuttunut, mutta en halua pettyä tässä asiassa. En uskalla enää ottaa asiaa puheeksi, ja hän on sen verran ujo että vaikka haluaisikin niin en usko että ainakaan ihan lähiaikoina ottaa asiaa itse puheeksi.

Oi kertokaa rakkaat kanssa palstailijat mitä olette mieltä tästä? Tai no vaikeahan se on varmasti sanoa, mutta mitä itse ajattelisitte?

Ai niin, sen haluaisin vielä lisätä että nykyään jos ollaan oltu yhdessä iltaa istumassa, niin hän ottaa kädestä kiinni, laittaa käden lanteilleni ja käyttäytyy aivan kuin seurusteltaisiin. Aaarghh! Miksi miehet on niin vaikeita?

Päällimmäinen ongelma tässä on se, että lapsesi on hänelle siis jonkinlainen ongelma?

Kannattaa ottaa asia puheeksi, siis ihan noin yleisesti varovasti "koittaa kepillä jäätä", ja tiedostella millä mielellä mies on mukana tuossa jutussa noin yleensäkin. Ei se tilanne siitä jahkailemalla ainakaan teidän kohdallanne miksikään muutu. Kannattaa kuitenkin alusta asti tehdä miehelle selväksi, että sinulla tosiaan on ne lapset jotka menevät uusien parisuhteiden edelle tilanteessa kuin tilanteessa.

Vaikeahan näitä asioita on näin netin välityksellä sanoa, tai muutenkaan. Moni ystäväni on lähestynyt minua samojen ongelmien lomassa, mutten ole ketään osannut kunnolla neuvoa koska tilanteet ovat aina kuitenkin niin erilaisia eikä ne ole kovinkaan "ohjailtavissa". Toivotaan nyt että saisitte jotakin selkoa tuohon tilanteeseen, mutta suosittelen että otat itse asian puheeksi jos tuntuu ettei mies aio sitä aloitetta tehdä.

Voi hyvin olla, että hän on laskenut kaverisi puheet toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja olisikin valmis itsekin johonkin vähän vakavampaankin.

[QUOTE="Tiina";26845195]Mä nyt oon niin tiukkapipoinen, etten tosiaankaan voi ymmärtää, että heti samana viikonloppuna hypätään sänkyyn. Olisit ollut vähän vaikeammin tavoiteltava, niin olisit nähnyt, onko hän oikeasti sinusta kiinnostunut.[/QUOTE]

Niin peesi

kertokaas miten saan nyt tuon jätkän unohdettua??
tuntuu että vaan puhelinta kyttään että onko viestiä tullut mutta ei...:(ai vähänkö oon säälittävä?
ja niiiin ihastunut,siis voihan elämä että ei oo totta....!

tiiän että hän tekee pitkää päivää töissä ja vasta toissapäivänä tavattu mutta silti kalvaa mieltä jos tosiaan oli vain seksistä kiinnostustunut,mä ihastunut ja nyt tyhmänä odotan sydän pamppaillen viestiä:Oja on siis toiselta paikkakunnalta niin ei noin vaan voida törmätäkkään....

Mutta siis vaikka itseäni vain kiusaan niin elättelen toiveita että ottaisi vielä muun kuin seksin merkeissä yhteyttä(vaikka eroamistilanne kyllä tosiaan jäi vaivaamaan).
Itse en kuitenkaan aio viestittää siksi etten vielä epätoivoisempaa kuvaa hälle anna(siis sen poislähtötilanteen pusun lisäksi),jos häntä ei sit enempää kiinnostanut....

Joo tiiän,iha jo hysteeristä varmaan mutta en ole pitkään aikaan näin kovasti ihastunut,tuo mies vain kolahti ja KOVAA:O

Niin peesi

no siis mä alkuun ajattelin että todellakin on se yhdenyön juttu kun silloin pe-iltana homma keskeytyi eli ilta päättyi vähän yllättäin mun osalta..
Niin kun tiesin että mies lähtee omalle paikkakunnalleen sunnuntaina niin halúsin nähdä kun polte oli niin kova;)

Mutta silloin su-iltana hän olikin niin ihana(se silmiin tuijottelu,hellyys yms)että mä prkl otin ja ihastuin----ja tässä nyt sitten ollaan:(
ja juuri sellainen mies muutenkin jonk haluaisin.

:ashamed: Miehän olin sit ihan kauhee. Mut mies kosi heti perään.

• Tykkää
Reactions: Data
Noh... Jos mies asuu toisella paikkakunnalla, niin ette näe kovin usein. Ainakin se auttaa siinä unohtamisessa. Kun vielä keksit itselles jotain mukavaa tekemistä, niin pysyy ajatukset muualla :) Vaikka se yleensä tuntuukin ettei tahdokaan unohtaa, niin se kuitenkin on järkevää... Kokemuksesta tiedän, vaikka olenkin itse huono noudattamaan omia neuvojani :D

hmm----me molemmat oltiin tietoisia että harrastetaan mahdollisesti seksiä mutta muuten sanoin ja elein annoin hänen ymmärtää että pidän hänestä ja toivon näkeväni häntä jatkossakin.

en tiiä...harmittaa vaan niin hemmetisti,jotenkin ihan karmee olo kun ite otti ja ihastui ja toinen ei sitten ollutkaan samalla asialla....siis itsehän mukaan läksin mutta se hänen käytöksensä antoi niin ymmärtää että hän musta muutakin ehkä haluaa..ja hän oli ujohko.

Vastaan otsikon kysymykseesi: Miksi sä aina ihastut. Varmaan siksi, että haluat romanttista rakkautta ja parisuhteen. Moni suhde alkaa tuolla tapaa sängyn kautta, moni toisella tapaa. Ei sillä ole merkitystä, millä tapaa suhde alkaa, nopeasti vai hitaammin, kunhan se on molemmille se sama tapa aloittaa. Jos instantihastus ei ole molemminpuolista, ei se siksi muutu.

niin kyllähän mä melkosen varma olen että hän ei ollut muhun ihastunut,muuten kuin siihen asti että sai seksiä.
Jos olisi ollut niin olisi varmasti enemmän mua lähellään pitänyt vai oliko sitten niin ujo....?
Ja suurin merkki nyt varmasti tuo seksin jälkeen muuttuminen eli siihen loppui pussailut ja hellyys-äkkiä vaan eroon tuosta muijasta kun sain pesää jo:(
Ja kun ei sanonut yhteyttä ottavansa,luulisi jos oikeesti vielä haluaisi nähdä niin olisi sen myös sanonut?
Yritän nyt vain itselleni vakuuttaa että en odota mitään ja saisin tämän nyt unohdettua ja jatkettua etiäpäin...ottaa vaan pattiin kun en yleensä näin nopeasti ja kovaa ihastu,ja mikäs sen kamalampaa kuin yksipuolinen ihastuminen?

Olisin ollut ihan eri mielellä jos mies olisi sekstailun jälkeen edes suudellut tai muuten hellyyttä osoittanut,mutta kun ei niin ei....
joo mutta tämä tästä,oli pakko purkaa tätä myllerrystä pääkopasta:)
Eteenpäin sanoi mummo lumessa!

Noh... Jos mies asuu toisella paikkakunnalla, niin ette näe kovin usein. Ainakin se auttaa siinä unohtamisessa. Kun vielä keksit itselles jotain mukavaa tekemistä, niin pysyy ajatukset muualla :) Vaikka se yleensä tuntuukin ettei tahdokaan unohtaa, niin se kuitenkin on järkevää... Kokemuksesta tiedän, vaikka olenkin itse huono noudattamaan omia neuvojani :D

Juu kyllä minullakin on ollut tuollaisia, että vaikka ollaan tapailtukin vähän aikaa jne, onkin selvinnyt ettei suhteella syystä tai toisesta olisi mitään tulevaisuutta. Vaikeinta olikin se, kun näin tämän miehen jatkuvasti jossain, varsinkin juuri silloin jos olin kavereiden kanssa ulkona niin hän tietysti asteli vastaan. Mutta moikkasimme ihan kavereina, juttelemaan en koskaan mennyt koska se teki liian kipeää lyhyenkin suhteen jälkeen.

Ihmismieli on hassu. No, onneksi vältyn jatkossa näiltä satunnaisilta miehiltä kun on tuo iha kulta ihan rengastettu. :) :heart:

[QUOTE="a p";26852465]
Yritän nyt vain itselleni vakuuttaa että en odota mitään ja saisin tämän nyt unohdettua ja jatkettua etiäpäin...ottaa vaan pattiin kun en yleensä näin nopeasti ja kovaa ihastu,ja mikäs sen kamalampaa kuin yksipuolinen ihastuminen?

Olisin ollut ihan eri mielellä jos mies olisi sekstailun jälkeen edes suudellut tai muuten hellyyttä osoittanut,mutta kun ei niin ei....
joo mutta tämä tästä,oli pakko purkaa tätä myllerrystä pääkopasta:)
Eteenpäin sanoi mummo lumessa![/QUOTE]

Ei ole pahempaa kuin yksipuolinen ihastuminen ja jos toinen antaa vielä vähän ymmärtää jotain muuta. Raakaa peliä. Kovat on olleet halut päästä pöksyihin.

Tuosta pääsee ylitse vain ajan kanssa.

• Tykkää
Reactions: Joxu
[QUOTE="jäämies";26852854]Ei ole pahempaa kuin yksipuolinen ihastuminen ja jos toinen antaa vielä vähän ymmärtää jotain muuta. Raakaa peliä. Kovat on olleet halut päästä pöksyihin.

Tuosta pääsee ylitse vain ajan kanssa.[/QUOTE]

juuri näin,itse ihastuin ja oletin enemmän kun toinen näin antoi ymmärtää:/mieluummin olisi jo suoraan sanonut että en muuta halua sitten:(

Mutta silti oon niin tyhmä että odotan hänen vielä viestittävän vaikka kaikki nuo merkit kyllä jo kertoivat että näin ei varmaan tule käymään....

Yhden yön jutut on yhden yön juttuja - tosin viimeisimmästäni (ja viimeistä) tuli mun puoliso. Ensimmäisen yön jälkeen meni kuukausi kun oltiin kihloissa, 6kk kun oltiin naimisissa ja ensimmäisenä "vuosipäivänä" meillä oli pieni tytön rääpäleinen sylissä... Tuosta nyt 9 vuotta aikaa.

Joskus ne toimii - siis kemiat kohtaa samantien. Joskus ei. Elämä on. Voi olla vaikka ette olisi sektannutkaan että mies ei silti sinusta vaan ole kiinostunut. Tykkää vaan jahistella ja saada huomiota. Ei siis kannata itseään syytellä. Ihmissuhteet on vaan suht raaka peli. Aina kannattaa muistaa kuitenkin se: Jos toinen ei sinusta välitä niin parempi että "katoaa" samantien pois. On näitäkin jotka esittävät välittävänsä kun huomaavat toisen ihastuksen. Vähän niin kuin velvollisuudesta. Se on surullista.

Yhteistyössä