Te, jotka pidätte AINA KAIKKIA verhoja kiinni, MIKSI?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen vain kovasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on aina tuossa katutasossa olevat verhot kiinni! Ihan sen takia että haluan että lapsi saa omassa huoneessa leikkiä ilman uteliaiden tuijottelua. Ja keittiössä siksi että en pidä siitä että ihmiset kyylävät ruokailuamme!

Jos ihmiset osaisivat alkeisimmat käytöstavat eivätkä kyyläisi suoraan toisten kotiin voisin pitää verhoja päivisin auki!

Ja vielä yksi syy, mä olen laiska siivoamaan :D

Mä päätin jo pitkän aikaa sitten että se on perverssi joka katselee meille,en minä joka olen omassa kodissani. Mun mummo on sellainen,että verhot on oltava kiinni AINA ettei kukaan vaa nää sisälle. Mulle se on yksi ja hailee jos jotakin kiinnostaa niin katsokoon. Käyn yölläkin hakemassa tytölle pullon jääkaapista joka on keittiön ikkunan vieressä ni ihan mun nahkapuvussa. Tosin ikkunaa vastapäätä asuu iäkäs naishenkilö joka tuskin 4 aikaan aamyöllä jaksaa katsella kun minä ja mies ravataan alasti jääkaapilla.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Kuljetko asuntojen ohi ja teet diagnooseja "masennus,masennus, narkki, alkkis,masennus" ?

Ap on varmaan tehnyt pidämmällä kyttäyksellä tämän päätelmän,kyylännyt kuka ei poistu sisältä =masennus kuka vie joskus silloin tällöin pulloja kauppaan (vaikka limupulloja ) =alkkis ei kai kukaan muu palauta pulloja pulloautomaatille..

Alkuperäinen kirjoittaja KVG-:
Mä päätin jo pitkän aikaa sitten että se on perverssi joka katselee meille,en minä joka olen omassa kodissani.
Mä en pidä verhoja kiinni mahdollisten perverssien vuoksi vaan siksi, että niiden edestakaisin avaaminen ja sulkeminen on mulle tarpeetonta. Jos mulla olisi valoa tarvitsevia viherkasveja, niin varmaan silloin vaivautuisin aamuisin avaamaan makkarista tai olohuoneesta verhot. Mutta kun ei ole, niin ei täällä päiväsaikaan kukaan muu valoa tarvitse kuin korkeintaan minä ja silloinkin vain täällä työhuoneessa. Tosin en täälläkään, jos se valo haittaa työntekoa.

Kyllä täytyy päästä viirata jos kaikki verhot on aina kiinni. :/
Ei siihen oo mitään järkevää selitystä. Ainoa järkevä selitys olis se sairaus, missä ei kestä yhtään auringonvaloa.

Itselläni on paranoidi skitsofrenia ja vaikea masennus enkä halua että naapurit näkee kaikkea mitä kotonani teen tai jos joku esim. yrittää ampua mut ikkunan läpi.

Ihan vaan sen takia, että tämä iki-ihana naapurinkyttäyssysteemi saa ne uteliaimmat idiootit tuohtumaan ja todella hermostumaan, kun eivät päässeetkään näkemään sisälle naapuriin, vaikka ihan vaan yhteisen hyvän nimissähän sinne pitäis päästä näkemään.
Naapurikyylä joka itse nauttii yksityisyydestä ylemmäsä kerroksessa, pitää velvollisuutenaan naapuriyhteisöä kohtaan tarkistaa rapputarkistuksen jälkeen MYÖS alimpien kerrosten ikkunoista etteihän siellä vaan ole kulkuesteitä tulipalonvaralle tms roskaa.

OLETAN MINUN KOTINI MYÖS SISÄLTÄVÄN SINÄLLÄÄN HIUKAN YKSITYISYYTTÄ, IHAN VAAN OMAN HYVÄNI NIMISSÄ!!!

Huomaa että AP tykkää kyylätä naapureita ja heidän omaisuuttaan ikkunoista. Perisuomalaista kateutta suorastaan.

Seuraavat syyt miksi verhot kiinni:

-Kuumuus päivisin, kun aurikko porottaa.
-Valo rupeaa väsyttämään hitosti. (valonarkuus?)
-Kyyläävät naapurit (yleensä rosvoja) tai rosvot jotka katselee toisten ikkunoista sisään mitä varastettavaa olisi sisällä.
-Voi olla kotona ilman hirveää vaatekerrastoa. Alasti tai vähäpukeisena.
-Yötyöt ja päivällä pitäs nukkua.
-Tottumus.

Koiran takia toistaiseksi pidetään säleverhot kiinni muualta paitsi keittiössä välillä auki. Se haukkuu vielä kaikkea olematontakin, mitä kuvittelee ulkona näkevänsä. Ei jaksa kuunnella itse eikä seinänaapurikaan tykkää.

Ihan auringon takia pidän verhot kiinni. Pimeällä pidän ne kiinni koska ihminen on valaistussa asunnossa kuin akvaariokala. En pysty rentoutumaan, jos verhot ovat auki ja se kai on kuitenkin tärkein asia omassa kodissa.