Miksi aina pitää arvostella?

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Hiukan samantyylisiä kommenteja kuulin kerran eräässä kahvipöydässä, eräältä läsnäolijalta.
Jolla ei ollut allergioita eikä rajoitteita ruokavalionsa suhteen.
Ja pöytä notkui herkkuja ( ei ollut meillä kotona)
-Ai,sä oot vissiin itse leiponu nää sämpylät. Aika kuivakoita, millainen taikina sulla on.
- Mä en ole oikein koskaan tykänny noista tuorejuustoista
- Nää, on varmaan just sellaisia oliiveja, että ne närästää mua, kun näissä on paprikatäyte.
-Mokkapalataikinassa on muuten aika lailla kaloreita
- Mä kyllä yleensä teen marjapiirakoihin pullataikinapohjan.
Ja vaikka siis kaikki olivatkin ns. toteamuksia, kertoi sanojan sävy aika paljon.

Olisin todennut oikein pirteällä ja iloisella äänellä, että "Syö syö vaan, kun kerta tälläkertaa ilmaiseksi saat."

Voi juma, mikä Jurpo-Urpo :laugh: Varmaan meikäläisen isotäti käynyt kahvittelemassa :(

Joillakin on tapana vain marista, ja märistä. Joillakin on tapana vain sanoa ääneen kaikki huonot kohdat. :/
Samoilta ihmisiltä ei todellakaan useasti kuulu sanaa "kiitos" tai kohteliaisuuksia..

Kateutta, sanon minä. Tai sitten se ihminen on perusluonteeltaan semmoinen "valittaja", joka keksii toisten elämästä aina jotain piilokettuiltavaa, vain tunteakseen itse ylemmyydentunnetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Hiukan samantyylisiä kommenteja kuulin kerran eräässä kahvipöydässä, eräältä läsnäolijalta.
Jolla ei ollut allergioita eikä rajoitteita ruokavalionsa suhteen.
Ja pöytä notkui herkkuja ( ei ollut meillä kotona)
-Ai,sä oot vissiin itse leiponu nää sämpylät. Aika kuivakoita, millainen taikina sulla on.
- Mä en ole oikein koskaan tykänny noista tuorejuustoista
- Nää, on varmaan just sellaisia oliiveja, että ne närästää mua, kun näissä on paprikatäyte.
-Mokkapalataikinassa on muuten aika lailla kaloreita
- Mä kyllä yleensä teen marjapiirakoihin pullataikinapohjan.
Ja vaikka siis kaikki olivatkin ns. toteamuksia, kertoi sanojan sävy aika paljon.

Kuulostaa niiin tutulta.. ja juuri se tyyli, miten nuo lauseet sanotaan.. se tekee sen ikävän sävyn niihin.. |O mutta kai se on vaan joidenkin tapa olla tuollaisia perusnegatiivisiä..

Yhteistyössä