Miksi toinen nainen ei lopeta?

  • Viestiketjun aloittaja Vaimosi
  • Ensimmäinen viesti
totuus.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimosi:
Naimisissa, lapsia, mies kärähti uskottomuudesta, jota jatkunut vuosia.
Ero laitettiin vireille , mutta lopullista eroa ei kumpikaan hakenut.
Toinen nainen roikkuu kuvioissa vieläkin. Miksi?
siksi roikkuu koska taitavat rakastaa toisiaan.
 
hassua
Toisen naisen ainoa mahdollisuus on nyt miehen tahto, koska vaimo ei häntä paiskannut pihalle ja toisen naisen syliin. Pokeria. Mutta luulisi toisen naisen aivojen raksuttavan, että hän on jo mieheltä saanut loparit.

Täällä on haukuttu vaimoa. Hah, hän on voimakas ihminen, jolla on vielä perhe, koti ja lapset ja mies. Mitä on toisella naisella? Repikää siitä.
 
hoxx
Alkuperäinen kirjoittaja Pakko kysyä:
En kysykään toisen naisen moraalista, kun sitä ei ilmiselvästi olekaan.

Onko tämä hyvinkin yleinen luonteenpiirre naisilla?
pakko kysyä että missä on miehen moraali? Sitä ei ilmiselvästi olekaan.

Onko tämä hyvinkin yleinen luonteenpiirre miehillä?
 
karismaako.
Alkuperäinen kirjoittaja hassua:
Toisen naisen ainoa mahdollisuus on nyt miehen tahto, koska vaimo ei häntä paiskannut pihalle ja toisen naisen syliin. Pokeria. Mutta luulisi toisen naisen aivojen raksuttavan, että hän on jo mieheltä saanut loparit.

Täällä on haukuttu vaimoa. Hah, hän on voimakas ihminen, jolla on vielä perhe, koti ja lapset ja mies. Mitä on toisella naisella? Repikää siitä.
Toisella naisella on tämä hieno mies. Vaimohan on hyväksynyt tilanteen. Mikä onnenpotku miehelle, joka olisi voinut menettää kodin ja omaisuuden. Nyt saa pitää kaiken, perheensä ja toisen naisen.
Eiköhän sovita, että kaikki hyvät aviomiehet saavat bonuksena toisen naisen.
 
Vaimosi
Se on totta, että olen hyväksynyt tämän tilanteen. Tietenkin toivon sen loppuvan, mutta jos ei, niin sitten ei.
Yllättävän vähän olen saanut alkuperäiseen kysymykseeni vastauksia. Onkohan toinen nainenkin tyytyväinen tilanteeseen? Vai toivookohan hänkin tämän kolmiosuhteen loppua? Aikooko hänkin hyväksyä tämän?
Voiko joku olla toisena naisena vuosikymmeniä?
 
hoxx
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimosi:
Se on totta, että olen hyväksynyt tämän tilanteen. Tietenkin toivon sen loppuvan, mutta jos ei, niin sitten ei.
Yllättävän vähän olen saanut alkuperäiseen kysymykseeni vastauksia. Onkohan toinen nainenkin tyytyväinen tilanteeseen? Vai toivookohan hänkin tämän kolmiosuhteen loppua? Aikooko hänkin hyväksyä tämän?
Voiko joku olla toisena naisena vuosikymmeniä?
Jotta tiedät mitä "toinen" nainen ajattelee, sun tarttee soittaa hänelle ja kysyä häneltä itseltään.
Kukaan muu ei sitä pysty sinulle kertomaan.
Minä olin "toisena" naisena neljä vuotta ja se riitti. Tuli vain totaalinen kyllästyminen miehen saamattomuuteen. Aloin nähdä miehen nahjuksena, kunnioitus loppui kun tajusin kuinka tunteettomasti hän käyttää meitä molempia naisia hyväkseen.
Erosta on aikaa, silti tuo nahjusmies vielä soittelee ja huokailee perään.
Kyllä, rakastin häntä paljon, kunnes eräänä päivänä (kiitos siitä) kaikki vain yht'äkkiä valkeni minulle, tunteet pyörähtivät aivan toiseen suuntaan.
Koskaan en ollut häneltä mitään vailla, uhkaillut tai kiristänyt. Uskon vapaaseen tahtoon, hän olisi jo tullut jos niin olisi halunnut.

Sielläpähän nyt olkoon omassa liemessään. ;) Sentään kulissit kunnossa.

 
Vaimosi
Alkuperäinen kirjoittaja hoxx:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimosi:
Se on totta, että olen hyväksynyt tämän tilanteen. Tietenkin toivon sen loppuvan, mutta jos ei, niin sitten ei.
Yllättävän vähän olen saanut alkuperäiseen kysymykseeni vastauksia. Onkohan toinen nainenkin tyytyväinen tilanteeseen? Vai toivookohan hänkin tämän kolmiosuhteen loppua? Aikooko hänkin hyväksyä tämän?
Voiko joku olla toisena naisena vuosikymmeniä?
Jotta tiedät mitä "toinen" nainen ajattelee, sun tarttee soittaa hänelle ja kysyä häneltä itseltään.
Kukaan muu ei sitä pysty sinulle kertomaan.
Minä olin "toisena" naisena neljä vuotta ja se riitti. Tuli vain totaalinen kyllästyminen miehen saamattomuuteen. Aloin nähdä miehen nahjuksena, kunnioitus loppui kun tajusin kuinka tunteettomasti hän käyttää meitä molempia naisia hyväkseen.
Erosta on aikaa, silti tuo nahjusmies vielä soittelee ja huokailee perään.
Kyllä, rakastin häntä paljon, kunnes eräänä päivänä (kiitos siitä) kaikki vain yht'äkkiä valkeni minulle, tunteet pyörähtivät aivan toiseen suuntaan.
Koskaan en ollut häneltä mitään vailla, uhkaillut tai kiristänyt. Uskon vapaaseen tahtoon, hän olisi jo tullut jos niin olisi halunnut.

Sielläpähän nyt olkoon omassa liemessään. ;) Sentään kulissit kunnossa.
Sitä minä myös ihmettelen, että helposti vaimo, joka ei jätä miestään toisen naisen takia mielletään kulissien ylläpitäjäksi. Miksi?
Minusta meillä ainakin on mieheni kanssa muutakin, kuin kulissit, toisesta naisesta huolimatta. Seksiäkin (joka on hyvin tyydyttävää ja vaihtelevaa, ainakin minusta) harrastamme useita kertoja viikossa.
Ehkä on olemassa ihmistyyppi, jolle ei kertakaikkiaan yksi nainen riitä?
 
Uskollisen miehen vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimosi:
Alkuperäinen kirjoittaja miehet kylla tunnetaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimosi:
Koska rakastan miestäni.
Haluaisin vain kurkistaa toisen naisen pään sisälle ja tietää, miksi HÄN tyytyy suhteeseen mieheni kanssa, vaikka mies ei lupauksistaan huolimatta eronnut. En käsitä.
nainen roikkuu niin kauan kun mies antaa itse luvan.

siis ei syy ole vain naisessa se on yleensa se mies joka ruokkii sita naista.voi olla etta miehesi puhuu sulle paskaa. ja pettaa sua vielakin.
Siis miehelläni on vieläkin suhde toisen naisen kanssa. Se ei ole arvauksien varassa, koska hän puhuu siitä minulle avoimesti. Tai no. Avoimesti ja " avoimesti ". Eihän nyt mitään yksityiskohtia kerro. En tiedä, tietääkö toinen nainen, että mieheni puhuu minulle hänestäkin. Outo tilanne, myönnän.

Varmasti mieheni puhuu paskaa molemmille ajoittain. Silti en käsitä, miten paljon tuo toinen nainen voikaan rakastaa miestäni, kun aina vaan jaksaa jatkaa suhdetta, vaikka mies ei eroa.
En usko, että hän pelkän seksin takia jaksaisi jatkaa. Mutta mitä mieheni on voinut hänelle luvata? En tiedä.
Ja minä en käsitä miten sinä et rakasta itseäsi sen vertaa, että jättäisit tuollaisen häntäheikin. Miksi et hommaa rakastajaa ja kertoisi siitä sitten "avoimesti" miehellesi?

Tuollaiset vaimot vetävät lokaan kaikki naiset ja osoittavat, että nainen on alempiarvoinen kuin mies, kun suostuvat kynnysmatoksi tuollaisille äijille. Nuo kirjoituksesi ovat todella masentavaa luettavaa.

 
Äemän käk
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimosi:
Alkuperäinen kirjoittaja hoxx:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimosi:
Se on totta, että olen hyväksynyt tämän tilanteen. Tietenkin toivon sen loppuvan, mutta jos ei, niin sitten ei.
Yllättävän vähän olen saanut alkuperäiseen kysymykseeni vastauksia. Onkohan toinen nainenkin tyytyväinen tilanteeseen? Vai toivookohan hänkin tämän kolmiosuhteen loppua? Aikooko hänkin hyväksyä tämän?
Voiko joku olla toisena naisena vuosikymmeniä?
Jotta tiedät mitä "toinen" nainen ajattelee, sun tarttee soittaa hänelle ja kysyä häneltä itseltään.
Kukaan muu ei sitä pysty sinulle kertomaan.
Minä olin "toisena" naisena neljä vuotta ja se riitti. Tuli vain totaalinen kyllästyminen miehen saamattomuuteen. Aloin nähdä miehen nahjuksena, kunnioitus loppui kun tajusin kuinka tunteettomasti hän käyttää meitä molempia naisia hyväkseen.
Erosta on aikaa, silti tuo nahjusmies vielä soittelee ja huokailee perään.
Kyllä, rakastin häntä paljon, kunnes eräänä päivänä (kiitos siitä) kaikki vain yht'äkkiä valkeni minulle, tunteet pyörähtivät aivan toiseen suuntaan.
Koskaan en ollut häneltä mitään vailla, uhkaillut tai kiristänyt. Uskon vapaaseen tahtoon, hän olisi jo tullut jos niin olisi halunnut.

Sielläpähän nyt olkoon omassa liemessään. ;) Sentään kulissit kunnossa.
Sitä minä myös ihmettelen, että helposti vaimo, joka ei jätä miestään toisen naisen takia mielletään kulissien ylläpitäjäksi. Miksi?
Minusta meillä ainakin on mieheni kanssa muutakin, kuin kulissit, toisesta naisesta huolimatta. Seksiäkin (joka on hyvin tyydyttävää ja vaihtelevaa, ainakin minusta) harrastamme useita kertoja viikossa.
Ehkä on olemassa ihmistyyppi, jolle ei kertakaikkiaan yksi nainen riitä?
"Ihmistyyppi, jolle ei kertakaikkiaan yksi nainen riitä"? Miten niin nainen? Onko vain mies sinusta ihminen? Vai luuletko, että naiset eivät ole uskottomia?
Yäk, etkö pelkää, että miehesi tartuttaa sinuun tauteja, kun suostut hänen patjakseen? Sillähän voi olla vaikka kymmeniä naisia, kun on noin seksikeskeinen.

 
Tiktak
Alkuperäinen kirjoittaja hassua:
Toisen naisen ainoa mahdollisuus on nyt miehen tahto, koska vaimo ei häntä paiskannut pihalle ja toisen naisen syliin. Pokeria. Mutta luulisi toisen naisen aivojen raksuttavan, että hän on jo mieheltä saanut loparit.

Täällä on haukuttu vaimoa. Hah, hän on voimakas ihminen, jolla on vielä perhe, koti ja lapset ja mies. Mitä on toisella naisella? Repikää siitä.
Tosi voimakas vaimo, kun ei saa miestään pidettyä uskollisena. Ei vaadi paljon voimaa kuulua haaremiin.

 
TikTak
Alkuperäinen kirjoittaja joopa.:
Tuskin on provo.

jos minä alkaisin piirittämään varattua naista, niin minä tuntisin tekeväni väärin tämän miehelle. Millä tavalla kultaisten naisten omatunto ei sisällä tällaista ajatusta? Onko naisten hyvyys jokin suhteelinen käsite. Aika helposti nainen osaa olla kierä pahis.
Kuule kyllä se on nämä varatut, jotka alkavat "piirittää" näitä tulevia salarakkaita. Miten ihmeessä oletetaan, että nämä "uskolliset" aviopuolisot ovat naiiveja idiootteja, joita kaiken maailman "piirittäjät" vievät kuin pässiä narussa? Ja jos ovat, niin miten ihmeessä joku haluaa olla sellaisen vellihousun kanssa naimisissa?

 
Vaimosi
Tiedän, että miehelläni ei ole muita naisia, kuin minä ja tämä toinen. Minä vain tiedän.
Surullista, että minä, joka haluan vain pitää perheeni koossa, olenkin jonkun mielestä se, joka vetää koko naissukupuolen lokaan. Pyydän anteeksi.
Äemän käk: En tietenkään tarkoittanut VAIN miestä vaan yleensäkin ihmistyyppiä.
 
hoxx
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimosi:
Alkuperäinen kirjoittaja hoxx:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimosi:
Se on totta, että olen hyväksynyt tämän tilanteen. Tietenkin toivon sen loppuvan, mutta jos ei, niin sitten ei.
Yllättävän vähän olen saanut alkuperäiseen kysymykseeni vastauksia. Onkohan toinen nainenkin tyytyväinen tilanteeseen? Vai toivookohan hänkin tämän kolmiosuhteen loppua? Aikooko hänkin hyväksyä tämän?
Voiko joku olla toisena naisena vuosikymmeniä?
Jotta tiedät mitä "toinen" nainen ajattelee, sun tarttee soittaa hänelle ja kysyä häneltä itseltään.
Kukaan muu ei sitä pysty sinulle kertomaan.
Minä olin "toisena" naisena neljä vuotta ja se riitti. Tuli vain totaalinen kyllästyminen miehen saamattomuuteen. Aloin nähdä miehen nahjuksena, kunnioitus loppui kun tajusin kuinka tunteettomasti hän käyttää meitä molempia naisia hyväkseen.
Erosta on aikaa, silti tuo nahjusmies vielä soittelee ja huokailee perään.
Kyllä, rakastin häntä paljon, kunnes eräänä päivänä (kiitos siitä) kaikki vain yht'äkkiä valkeni minulle, tunteet pyörähtivät aivan toiseen suuntaan.
Koskaan en ollut häneltä mitään vailla, uhkaillut tai kiristänyt. Uskon vapaaseen tahtoon, hän olisi jo tullut jos niin olisi halunnut.

Sielläpähän nyt olkoon omassa liemessään. ;) Sentään kulissit kunnossa.
Sitä minä myös ihmettelen, että helposti vaimo, joka ei jätä miestään toisen naisen takia mielletään kulissien ylläpitäjäksi. Miksi?
Minusta meillä ainakin on mieheni kanssa muutakin, kuin kulissit, toisesta naisesta huolimatta. Seksiäkin (joka on hyvin tyydyttävää ja vaihtelevaa, ainakin minusta) harrastamme useita kertoja viikossa.
Ehkä on olemassa ihmistyyppi, jolle ei kertakaikkiaan yksi nainen riitä?
tarkoitin miestä, joka haluaa pitää kulissit kunnossa. Näyttää ulkopuolisille, sukulaisille, tuttaville vaikka hampaat irvessä että kaikki on hyvin. Sitten minulle, "toiselle", valitetaan elämän kurjuutta, syyllistä etsitään aina ulkopuolisista, ei itsestä, vaikka peiliin katsominen ois paikallaan.
Minusta vain tuntuu ettei mies osaa rakastaa, kunnoittaa edes itseään, miten sitä silloin pystyy
toisellekkaan mitään antamaan?
Ongelmat lakaistaan maton alle ja ihmetellään sitten kuinka on niin paha olla fyysisesti kuin henkisestikkin.

Kiinnostavaa on myös äitisuhde. Se paljastaa kuinka mies muitakin naisia kohtelee.
 
voi voi
Onpas taas vaikeaa muutamilla. Eikö naiset osaa asettua vaimon tai toisen naisen tilalle. Vaimolla on perhe ja mies, joka ei ole halunnut erota. Toinen nainen elää yksin ajatuksissaan tämä mies. Seuraa sivusta perheen juhlat, suvun juhlat, ottaa rippeitä mistä saa. En varmasti erehdy, jos sanon toista naista vähän yksinkertaiseksi tai jopa sairaaksi.
 
Eihän miehesi ikinä
jätä toista naista, koska olet hyväksynyt tilanteen. Eikö sinua yhtään inhota tieto, että mies uittaa samaa lätkää kahdessa naisessa. Ja minkä mallin jätätte lapsillenne, jotka ihan varmasti jossakin vaiheessa saavat tietää asiasta vai ovatko hekin tyytyväisiä kahteen "äitsikkään"?

Sinun täytyy olla jotenkin yksinkertainen, kun kaivelet vain toisen naisen ajatuksia. Mene kysymään häneltä itseltään, mitä hän ajattelee. Eihän täällä palstoilla kukaan voi tuollaista tietää. Minä ainakin ensimmäiseksi ottaisin oman ukkoni tilille enkä haikailisi mihinkään muualle. Hän se kepin kanssa heiluu kahtaalla.
 
TikTak
Alkuperäinen kirjoittaja Eihän miehesi ikinä:
jätä toista naista, koska olet hyväksynyt tilanteen. Eikö sinua yhtään inhota tieto, että mies uittaa samaa lätkää kahdessa naisessa. Ja minkä mallin jätätte lapsillenne, jotka ihan varmasti jossakin vaiheessa saavat tietää asiasta vai ovatko hekin tyytyväisiä kahteen "äitsikkään"?

Sinun täytyy olla jotenkin yksinkertainen, kun kaivelet vain toisen naisen ajatuksia. Mene kysymään häneltä itseltään, mitä hän ajattelee. Eihän täällä palstoilla kukaan voi tuollaista tietää. Minä ainakin ensimmäiseksi ottaisin oman ukkoni tilille enkä haikailisi mihinkään muualle. Hän se kepin kanssa heiluu kahtaalla.
Olen täysin samaa mieltä. Tuollaiset vanhemmat antavat lapsilleen kammottavan mallin perheestä ja parisuhteesta. Isä on itsekäs pukki ja äiti itsetunnoton kynnysmatto, jolle "perheen koossapitäminen" on ensiarvoisen tärkeää. Viis siitä, että koko perhe on täysi irvikuva, jossa yhdellä osapuolella ei ole minkäänlaista kunnioitusta muita kohtaan. Sääliksi käy perheen mahdollisen pojan mahdollista tulevaa avioliittoa. Toivottavasti tuleva miniä hoksaa ajoissa minkälaisesta suvusta on kyse ja ottaa jalat alleen tai alkaa elää samalla tavalla kuin tämä sairaan perhemallin oppinut mieskin.

Edelleen olen kyllä sitä mieltä, että koko juttu on provo. Alkuperäinen kirjoittaja hihittelee, kun saa kiukkuisia kommentteja. -Jotkut ovat siinä mielessä outoja, että nauttivat muiden ärsyttämisestä. Kannattaisi alkaa vaikka jonkun "uskollisen aviomiehen" rakastajattareksi ja hankkia edes jonkinlainen elämä.

 
hoxx
Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:
Onpas taas vaikeaa muutamilla. Eikö naiset osaa asettua vaimon tai toisen naisen tilalle. Vaimolla on perhe ja mies, joka ei ole halunnut erota. Toinen nainen elää yksin ajatuksissaan tämä mies. Seuraa sivusta perheen juhlat, suvun juhlat, ottaa rippeitä mistä saa. En varmasti erehdy, jos sanon toista naista vähän yksinkertaiseksi tai jopa sairaaksi.
En usko että toisia naisia mollaamalla eteenpäin pääsee.
Aiemmin olin avioliitossa 20 vuotta, sitten mies otti toisen naisen, jätti minut ja lapset, ja silti uskon että jos mies olisi halunnut jäädä olisi hän jäänyt. Hän ei vain kokenut meitä tärkeimmäksi asiaksi elämässään silloin. Kun kaikki ahdisti kotona mutta apua ei halunnut lähteä hakemaan eikä minun kanssa asioista puhua. Silloin koin tuon toisen naisen selkärangattomana, täysin vastuuttomana otuksena.
Niimpä mies pääsi elämään uutta onneaan kotoa pois jossa arki ei ahdista. Hän olisi kyllä mielellään tullut vuoden päästä takaisin kotiin, jatkamaan siihen mihin jäätiin. Mutta minä en halunnut enää.

On siis kokemusta molemmista puolista, vaimona ja toisena naisena. Tosin tässä toisena naisena ollessaan mukana ei ole lapsia.
Mutta onneksi kaikki on nyt ohi. :)

 
TikTak
Alkuperäinen kirjoittaja voi voi:
Onpas taas vaikeaa muutamilla. Eikö naiset osaa asettua vaimon tai toisen naisen tilalle. Vaimolla on perhe ja mies, joka ei ole halunnut erota. Toinen nainen elää yksin ajatuksissaan tämä mies. Seuraa sivusta perheen juhlat, suvun juhlat, ottaa rippeitä mistä saa. En varmasti erehdy, jos sanon toista naista vähän yksinkertaiseksi tai jopa sairaaksi.
Mies tuollaisessa kuvassa on sairas ja vaimo yksinkertainen. "Mies ja perhe". Minä en pitäisi tuollaisen "miehen" kanssa elämistä perheenä. Sehän on pelkkää pelleilyä: mies, joka nauttii vaimon huolenpidosta ja elää muuten sinkkuna.

 
voi voi
Onpas akressiivista porukkaa, kun vaimo ei saa pitää perhettään ja päättää asioistaan:)

Vaimon kannattais soittaa tälle toiselle naiselle ja alkaa jutella hänelle, että "Oletko sinä se meidän Matin naisystävä, poikkea joskus Matin ja minun luokse kahville jutteleen, olis kiva nähdä, kun Mattikin puhuu sinusta niin paljon"
 
AliceW
Voihan olla että toinen nainen haluaa miehestä vain satunnaista viihdykettä ja tapailee muita silloin kun kyseinen mies ei ole saatavilla. Voi olla että se että tämä toinen olisi vaatinut miestä eroamaan on vain miehen paskapuhetta. Soita alkuperäinen sille toiselle ja kysy. Ja kerro meillekin miten kävi. Tietenkään et voi silloinkaan tietää varmasti että kuka kusettaa ja ketä.
Ja mikäs siinä ollessa vaikka kymmenen hengen kimppasuhteessa jos kaikille osapuolille tilanne on ihan ok. Silloin ei voi kai enää ihan puhua "pari"suhteesta.
Hauskoja nää nää jutut, taitaa oikeesti olla provo, mut mielipiteiden vaihtoa silti.
 

Yhteistyössä