Miksi toinen nainen ei lopeta?

  • Viestiketjun aloittaja Vaimosi
  • Ensimmäinen viesti
Ratkaisu on haettava
omasta miehestäsi eikä toisesta naisesta. Jos ei järkipuhe tehoa niin potkaise mies pellolle. Jos hän rakastaa sinua ja perhettään niin ihan varmasti jättää toisen naisen, vaikka tämä miten yrittäisi roikkua mukana.

Jos et halua mormoniperhettä niin tee itse ratkaisusi, jos mies ei siihen pysty. Vaihda lukko ja katso mitä tapahtuu!
 
Vaimosi
En mielestäni ole parjannut toista naista, yrittänyt vain ymmärtää asiaa hänen näkökulmastaan.
Miestäni en jätä, koska hän on minun mieheni ja hyvä isä lapsilleen. Saan tästä suhteesta kaiken, minkä tarvitsenkin. Avioliitto on minulle tahdon asia.
Voihan se olla, että toinen nainenkin on tyytyväinen " osaansa" ja jatkamme elämäämme kolmisin loppuun asti. Ken tietää.
 
Toinen nainen vastaa kysymyksiisi
Täällä yksi toinen nainen vastaa, entinen toinen nainen.
Minäkin olin pari vuotta suhteessa varattuun mieheen. Mies oli vaimon kanssa ollut n 20 vuotiaasta asti, nyt olivat vähän alle 4kymppisiä. Oli omakotitalo ja mökit, oli myös yksi lapsi. No, joka tapauksessa rakastuin tähän mieheen. Mies oli luonani joka toinen viikonloppu ja lomat olimme yhdessä. Myös kun miehellä oli ihan oikea työmatka, niin olin mukana sielläkin. Joka päivä olimme yhteydessä soitellen ja tekstiviestellen. Minä sain soittaa miehelle ihan koska halusin, ei oltu kielletty.
Mies oli jo eroamassa vaimostaa, oli jätetty avioeropaperit. Mies jäi kiinni vaimolleen mutkan kautta. Mies oli miettinyt valmiiksi, että me muutamme yhteen ja aloitamme yhteiselämän. Minä olin jo vähän etääntynyt suhteesta, kun aloin tosissani miettiä että me tosiaan voisimme vihdoin olla pari ja muuttaa yhteen ja aloittaa uusi elämän yhdessä. Rupesin kuiten´kin miettimään, että mitäs jos se mies alkaa pettämään sitten minuakin, löytää jonkun sivusuhteen. Olin jo ihan sekaisin päästäni kun tätä mietin, mies tiukkasi minulta miten meidän tulevaisuus. Olinhan aiemmin sanonut, että en jaksa tätä suhdetta enää varattuun mieheen. No avioeroa ei tullut mutta meidän suhde jatkoi. Vaimo luuli että suhde oli loppunut, mutta luulin että sisimmissään tiesi sen jatkuvan, koska soitteli míehelle koko ajan kysyäkseen missä on jne. Lopulta päätin suhteen mieheen, tuli vaan kyllästyminen vaikka rakastinkin miestä. Ajattelin että mies on aika luuseri, pyörittää kahta naista ja me suostutaan siihen. Olenko tämän arvoinen.

Tuosta on kulunut nyt aikaa 3 vuotta. Mies ja vaimo on edelleen naimisissa. Mies soittelee minulle silloin tällöin edelleenkin ja laittaa välillä viestiä. Kertoo että on ikävä ja kyselee olenko naimisissa jo ja onko perhettä ja voisiko meillä olla vielä yhteinen tulevaisuus. En ole tähän suostunut, mutta silti mies jaksaa soitella. Kyllä minullakin on tunteita vielä miestä kohtaan, mutta en luota häneen, joten suhteeseen en ikinä hänen kanssaan enää alkaisi. Mutta täytyy kyllä sanoa, että säälin hänen vaimoaan. Näin monen vuoden jälkeenkin miehen mielessä on kuitenkin loppujen lopuksi joku muu kuin se oma vaimo. Voisinpa melkein lyödä vetoa, että jos minä suostuisin, niin mies lähtisi liitosta samantein. Onko se vaimo sitten ollut se voittaja loppujen lopuksi, tätähän se ap kirjoittaja miettii. Enpä tiedä, jos tyytyy tuollaiseen niin ehkä. Minä ainakin tiedän nyt, että haluan olla se nainen ja ainoa, joka miehen mielessä on kun nukahtaa ja aamulla herää.
 
TikTak
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimosi:
En mielestäni ole parjannut toista naista, yrittänyt vain ymmärtää asiaa hänen näkökulmastaan.
Miestäni en jätä, koska hän on minun mieheni ja hyvä isä lapsilleen. Saan tästä suhteesta kaiken, minkä tarvitsenkin. Avioliitto on minulle tahdon asia.
Voihan se olla, että toinen nainenkin on tyytyväinen " osaansa" ja jatkamme elämäämme kolmisin loppuun asti. Ken tietää.
Kirjoituksesi onkin provo. -Hah. Aika moni meni halpaan, onneksi olkoon!

 
Vaimosi
TikTak:Ei ole provo, valitettavasti.

Entistä toista naista haluaisin kiittää vastauksestaan.
En usko, että näissä kuvioissa kukaan voi pitää itseään voittajana, tai häviäjänä. Toisaalta taas suotta sääliä vaimoa, hän voi olla ihan tyytyväinen tilanteeseen. Ja tosiaankin, kyllähän mies puhuu varmasti eri tarinat vaimolleen ja toiselle naiselleen. Olisi mukava olla joskus kärpäsenä katossa...
 
joopa.
Tuskin on provo.

jos minä alkaisin piirittämään varattua naista, niin minä tuntisin tekeväni väärin tämän miehelle. Millä tavalla kultaisten naisten omatunto ei sisällä tällaista ajatusta? Onko naisten hyvyys jokin suhteelinen käsite. Aika helposti nainen osaa olla kierä pahis.
 
Toinen nainen vastaa kysymyksiisi
Ei varmasti, kaikki on jollain tapaa voittajia sekä häviäjiä samaan aikaan. Se miten nämä jutut päättyy, on tosiaan pitkälle kiinni siitä mihin vaimo, mies, ja se toinen nainen tyytyy. Tilannehan voi jatkua ns. kolmiodraamana vaikka kuinka kauan, jos kaikki osapuolet tilanteeseen tyytyy. Tsemppiä sinulle kuitenkin! Mielestäni kuitenkin ansaitset parempaa kuin nykyisen tilanteesi, älä vähättele itseäsi, ansaitset miehen jolle sinä olet se ainoa Nainen.
 
Kokemusta on
Toinen nainen ei lopeta, koska sillä on niin huono itsetunto, että se ei pysty saamaan vapaaata miestä ei edes hakeutumaan vapaiden miesten seuraan. Toinen nainen tyytyy mieluummin jonkun toisen jämiin, rippeisiin, siitä saa ihmeellistä "voimaa" kun luulee hetken, että on jotenkin parempi kuin se ensimmäinen. Tosiasiassahan toinen nainen vain myy itsensä tosi halvalla sellaisessa tapauksessa, että mies ei eroakaan vaimostaan. Ja loppupeleissä, aika harva mies vaihtaa perheensä, vaimonsa ja lapsensa siihen toiseen naiseen, eihän se sitten enää ole kiinnostava kun sitä ihan luvan kanssa ja salailematta saa panna.

Pettäviä miehiä on ollut aina ja niitä toisia naisia tulee olemaan aina. Jotkut niistä löytävät itsensä ja onnensa, jotkut jopa ihan selviävät elämään onnellisesti. Tulee ikää ja kukaan mies ei enää huolikaan, kun nainen ei pysty enää perustamaan perhettä tms.

Suurempi on ongelma aina näissä tilanteissa sillä toisella naisella, sillä ei ole mitään....ja takaraivossa kaivertaa koko ajan pelko, ettei koskaan tulekaan mitään. Epätoivo on kurja tunnetila elää elämää.
 
Herää kysymys
miksi keskustelu on aloitettu, jos kerran vaimo aikoo jatkaa tällä tavalla. Eihän siihen ole silloin kenelläkään mitään lisättävää.

Onnea vain yhteiselolle. Toivottavasti "taudit" eivät astu kuvaan jossakin vaiheessa, jos ketju jossakin kohtaa pettää.
 
Kokemusta on
Niin ja itse olin siis aiemmin toinen nainen, nyt olen nelikymppinen ja katkeroitunut nainen, koska uskoin varatun miehen puheisiin ja nyt en voi lapsia enää saada ja kaikki hyvät miehet ovat varattuja. Nyt minulla ei ole mitään, ei edes omaa elämää.
 
muuan mamma
Nykyään on valitettavan yleistä se, että jos parisuhteessa menee huonosti tai intohimo hiipuu ja seksin määrä vähenee, niin ei osata keskustella parisuhteen huononemisesta, vaan haetaan uutta intohimoa tai jotakin epämääräistä kivaa pettämisestä. Jollekin riittää silloin tällöin pikapanot pikkujoulujuhlien jatkoilla, joku taas antaa himoilleen periksi ja sortuu työpaikan mukavaan, flirttailevaan työkaveriin.

Moni mies, joka on vastuunsa tunteva ja kunnollinen, saattaa silti hairahtaa. Vaikka rakkaus vaimoa kohtaan olisi nollassa, niin luulenpa, että yllättävän monelle miehelle on liian kova paikka luopua lapsista ja omaisuudesta, vaikka kuinka olisi aiemmin huidellut ison osan vapaa-ajastaan "työmatkoilla", "harrastuksissa" ja "kavereitten saunailloissa". Jos vaimoa kohtaan ei ole negatiivisia tunteita, niin ero on vaikeaa. Jos taas tunteet vaimoa kohtaan muuttuvat halveksunnaksi, vihaksi, katkeruudeksi tms, niin silloin eroaminen voi olla välttämätöntä.

Hienoa, jos AP pystyy pettämisdraaman jälkeenkin jatkamaan onnellista elämää, ei vain lapsien ja omaisuuden vuoksi, vaan siksi, että kumpikin parisuhteessa kykenee onnelliseen elämään.
 
anna808
"Se on edelleen aviorikos, ajatelkaa kaikki toiset naiset"
Niin, mutta se avionrikkoja on SINUN MIEHESI, joka on sitoutunut avioliittoon sinun kanssasi, ei se ulkopuolinen nainen! Tuntuu, etta joillakin naisilla on vielakin raamatullinen kasitys siita, etta Eeva viettelee viattoman Aatamin. Tahan ajatukseenhan on monet meista aivopesty, enemman tai vahemman tietoisesti...
 
miehet kylla tunnetaan
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimosi:
Koska rakastan miestäni.
Haluaisin vain kurkistaa toisen naisen pään sisälle ja tietää, miksi HÄN tyytyy suhteeseen mieheni kanssa, vaikka mies ei lupauksistaan huolimatta eronnut. En käsitä.
nainen roikkuu niin kauan kun mies antaa itse luvan.

siis ei syy ole vain naisessa se on yleensa se mies joka ruokkii sita naista.voi olla etta miehesi puhuu sulle paskaa. ja pettaa sua vielakin.
 
Karin vastaa
Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta on:
Niin ja itse olin siis aiemmin toinen nainen, nyt olen nelikymppinen ja katkeroitunut nainen, koska uskoin varatun miehen puheisiin ja nyt en voi lapsia enää saada ja kaikki hyvät miehet ovat varattuja. Nyt minulla ei ole mitään, ei edes omaa elämää.
vai et lapsia voi enaa saada? paskanpuhetta.

Tunnen 3 naista jotka tulivat aidiksi yli 40 vuotiaana.
1 oli 44 v kun sai toisen lapsensa.
toinen oli jo 44 kun tuli raskaaksi.
ja kaikein hienoin tapaus kolmas nainen on nyt 48 vuotas ja on nyt talla hetkella 6 kuukautta raskaana ja onnellinen on. ja hei, Demi Moore on 47 ja nyt myos talla hetkella raskaana hanen 30 vuotiaasta miehesta!

Siis hei,sinulla on viela tulevaisuus! kylla sinakin voit viela lapsia saada, ala sorru itsesaaliin parin tyypin takia ja annat pilata elamanhalua/iloasi parin idiootin takia! sinulla on viela paljon kaunista edessa, you never know! nice things happend when the time is right! usko pois!

honnee sinulle! :)
 
Vaimosi
Alkuperäinen kirjoittaja miehet kylla tunnetaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimosi:
Koska rakastan miestäni.
Haluaisin vain kurkistaa toisen naisen pään sisälle ja tietää, miksi HÄN tyytyy suhteeseen mieheni kanssa, vaikka mies ei lupauksistaan huolimatta eronnut. En käsitä.
nainen roikkuu niin kauan kun mies antaa itse luvan.

siis ei syy ole vain naisessa se on yleensa se mies joka ruokkii sita naista.voi olla etta miehesi puhuu sulle paskaa. ja pettaa sua vielakin.
Siis miehelläni on vieläkin suhde toisen naisen kanssa. Se ei ole arvauksien varassa, koska hän puhuu siitä minulle avoimesti. Tai no. Avoimesti ja " avoimesti ". Eihän nyt mitään yksityiskohtia kerro. En tiedä, tietääkö toinen nainen, että mieheni puhuu minulle hänestäkin. Outo tilanne, myönnän.

Varmasti mieheni puhuu paskaa molemmille ajoittain. Silti en käsitä, miten paljon tuo toinen nainen voikaan rakastaa miestäni, kun aina vaan jaksaa jatkaa suhdetta, vaikka mies ei eroa.
En usko, että hän pelkän seksin takia jaksaisi jatkaa. Mutta mitä mieheni on voinut hänelle luvata? En tiedä.
 
Toinen nainen vastaa
Luepa tosiaan näitä kirjoituksiasi uudestaan. En todellakaan ymmärrä miksi pohdit, mitä toinen nainen jatkaa suhdetta kun mies ei eroa. Eihän se ole se juttu! Sä olet nyt aivan hakoteillä. Minä eikä moni muukaan käsitä, miten paljon sinä rakastat tätä miestä että katselet tuota touhua? Sinä kysyt mitä toinen nainen miettii, vaikka yhtä hyvin voisit kysyä mitä sinä itse mietit? Se että tässä tilanteessa sinulla on se vihkisormus ja vihkiraamattu, ei ole se juttu, millä sinä koetat nyt luulevasi olevasi se ykkönen.
Se että mies jatkaa suhdetta sinuun ja toiseen naiseen, paljastaa jo sen, että et sinä ole se ykkönen. Te olette molemmat ykkösiä sille miehelle. Se, että mies ei eronnut, ei välttämättä johdu sinusta. Se voi johtua lapsista, statuksesta, omaisuudesta jne.
Lisäksi en sinuna tuudittautuisi tuohon fiilikseen, että minun mieheni ei eroa. Sitähän sinä nyt kuvittelet selkeästi, vaikka ei pitäisi. Ei se ole sanottua että miehesi ei eroa, sehän voi lähteä kävelemään ja laittaa eron vireille vaikka maanantaina! Siksihän se on teidän molempien kanssa, kun ei osaa päättää. Ja itse asiassa tuo, että mies puhuu sinulle suhteesta on mielestäni jotenkin sairasta. Tuntuu että mies ei osaa itse päättää kumman haluaa ja haluaa että te päätätte hänen puolestaan.

Sinä olet saanut vasta erävoiton tästä draamasta kun mies ei eronnut, ainakaan vielä. Mutta koko peli ei ole käyty vielä, kumpi vaan voi voittaa, muista se! Se kuinka monta erää tässä pelissä on, ei varmaan kukaan teistä tiedä. Sehän voi ratketa jo seuraavassa erässä, mutta kumpaan suuntaan, sitä kannattaisi sinunkin miettiä. Ihan tosissaan.
 
Vaimosi
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen nainen vastaa:
Luepa tosiaan näitä kirjoituksiasi uudestaan. En todellakaan ymmärrä miksi pohdit, mitä toinen nainen jatkaa suhdetta kun mies ei eroa. Eihän se ole se juttu! Sä olet nyt aivan hakoteillä. Minä eikä moni muukaan käsitä, miten paljon sinä rakastat tätä miestä että katselet tuota touhua? Sinä kysyt mitä toinen nainen miettii, vaikka yhtä hyvin voisit kysyä mitä sinä itse mietit? Se että tässä tilanteessa sinulla on se vihkisormus ja vihkiraamattu, ei ole se juttu, millä sinä koetat nyt luulevasi olevasi se ykkönen.
Se että mies jatkaa suhdetta sinuun ja toiseen naiseen, paljastaa jo sen, että et sinä ole se ykkönen. Te olette molemmat ykkösiä sille miehelle. Se, että mies ei eronnut, ei välttämättä johdu sinusta. Se voi johtua lapsista, statuksesta, omaisuudesta jne.
Lisäksi en sinuna tuudittautuisi tuohon fiilikseen, että minun mieheni ei eroa. Sitähän sinä nyt kuvittelet selkeästi, vaikka ei pitäisi. Ei se ole sanottua että miehesi ei eroa, sehän voi lähteä kävelemään ja laittaa eron vireille vaikka maanantaina! Siksihän se on teidän molempien kanssa, kun ei osaa päättää. Ja itse asiassa tuo, että mies puhuu sinulle suhteesta on mielestäni jotenkin sairasta. Tuntuu että mies ei osaa itse päättää kumman haluaa ja haluaa että te päätätte hänen puolestaan.

Sinä olet saanut vasta erävoiton tästä draamasta kun mies ei eronnut, ainakaan vielä. Mutta koko peli ei ole käyty vielä, kumpi vaan voi voittaa, muista se! Se kuinka monta erää tässä pelissä on, ei varmaan kukaan teistä tiedä. Sehän voi ratketa jo seuraavassa erässä, mutta kumpaan suuntaan, sitä kannattaisi sinunkin miettiä. Ihan tosissaan.
En todellakaan ole tuudittautunut mihinkään turvallisuuden tunteeseen. Tiedän, että mieheni voi ihan yhtä hyvin hakea eroa uudelleen, milloin vain. Siitä olen samaa mieltä kanssasi, että mies todellakin haluaisi, että hänen puolestaan päätettäisiin, jotta hänen ei tarvitsisi itse vaivautua. Minä en vain sitä päätöstä aio tehdä. Omaisuus voi myöskin olla yksi syy, miksi mies ei halua erota. Se on ihan pätevä syy myös. Jos toinen nainen kestää sen, että mies ei halua rahan takia häntä oikeasti ottaa omakseen, niin minä kestän sen, ettei mies omaisuuden takia eroa. Minuahan se ei haittaa. Tiedän, että saan osani, jos ero joskus tulee.
En ole todellakaan saanut mitään erävoittoa tässä draamassa. Ei tästä voittajia löydy. Toivon vain, että joku ratkaisu tähän tilanteeseen tulisi. Vaikka sitten se, että elämme kolmisin suhteessa loppuun asti.
Kysyit, että mitä minä itse mietin. Minä toivon tietenkin, että lapsillamme säilyisi molemmat vanhemmat ja toinen nainen etsisi jonkun vapaan miehen. Niinkuin sanoin, minusta rakkaus on tahdon asia. Ja minä tahdon.
 
joopa.
Ap, olet todella hieno ja loistava vaimo, kaikkea hyvää sinulle. Ihailen voimiasi jatka samaa rataa; tämä on parasta lääkettä toiselle naiselle, että sinulla on puhevälit mieheesi ja miehesi rakastaa hyvyyttäsi, vaikka hän loukkaakin sinua, mutta uskon vakaasti, että toisen naisen hermo ei kestä pitkään , koska hän menettää elämää koko ajan.
:))
 
Toinen nainen vastaa
Niinhän se rakkaus voi olla tahdon asia, mutta rakkauden tulisi olla muutakin kuin tahtoa. Mutta sinä olet selvästi valinnut, että pidät miehen vaikka hän tekisi mitä ja vaikka teitä olisi suhteessa te kaikki kolme. Ei siinä mitään, jokainen tallaa kuinka parhaikseen näkee!
Oletko edes ajatellut, että pistät miehen valitsemaan? Sanot että tämä kaikki on loppu ja finito jos ei toinen suhde lopu? Eikö mieltäsi edes kutkuta tietää valitsisiko hän sinut, vai jätätkö päätöksen sen takia miehelle että pelkäät?
 
Vaimosi
Alkuperäinen kirjoittaja sakuraise:
vielä kolmas nainen, joka vie miehen, teiltä molemmilta, sen enempää kyselemättä.
Mutta, ihannetilanne miehelle!
Empä usko, että tämä tilanne miehellekkään niin "ihana" on. Mutta niinkuin sanoit, kolmas nainen tästä vielä puuttuisi...:)
 
Vaimosi
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen nainen vastaa:
Niinhän se rakkaus voi olla tahdon asia, mutta rakkauden tulisi olla muutakin kuin tahtoa. Mutta sinä olet selvästi valinnut, että pidät miehen vaikka hän tekisi mitä ja vaikka teitä olisi suhteessa te kaikki kolme. Ei siinä mitään, jokainen tallaa kuinka parhaikseen näkee!
Oletko edes ajatellut, että pistät miehen valitsemaan? Sanot että tämä kaikki on loppu ja finito jos ei toinen suhde lopu? Eikö mieltäsi edes kutkuta tietää valitsisiko hän sinut, vai jätätkö päätöksen sen takia miehelle että pelkäät?
Jätän päätöksen sen vuoksi miehelle, että se kuuluu hänelle. Miksi minä eroaisin, kun en sitä tahdo?
 
Toinen nainen vastaa
Niitä voi kohta olla vaikka haaremi=) Ihan oikeasti, vaikka hassulta kuulostaakin! Mies kun huomaa että on noin haluttua tavaraa ettei kukaan halua häntä jättää tälläisessäkään tilanteessa, voi olla halu laajentaa reviiriä. Oikeasti, olisi aika kamala tilanne!
 
Toinen nainen vastaa
Alkuperäinen kirjoittaja Vaimosi:
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen nainen vastaa:
Niinhän se rakkaus voi olla tahdon asia, mutta rakkauden tulisi olla muutakin kuin tahtoa. Mutta sinä olet selvästi valinnut, että pidät miehen vaikka hän tekisi mitä ja vaikka teitä olisi suhteessa te kaikki kolme. Ei siinä mitään, jokainen tallaa kuinka parhaikseen näkee!
Oletko edes ajatellut, että pistät miehen valitsemaan? Sanot että tämä kaikki on loppu ja finito jos ei toinen suhde lopu? Eikö mieltäsi edes kutkuta tietää valitsisiko hän sinut, vai jätätkö päätöksen sen takia miehelle että pelkäät?
Jätän päätöksen sen vuoksi miehelle, että se kuuluu hänelle. Miksi minä eroaisin, kun en sitä tahdo?
Niin mutta eihän se ole eroamista, jos käsket miehen valita? Tuohan silloin vain paljastaa sen, että pelkäät ja luulet että mies ottaa ja lähtee, ei valitse sinua. Tiedätkö, nyt olet miehelle itsestäänselvyys, helppo nakki. Viestität että en ole minkään arvoinen, joten eihän mieskään silloin sinua arvosta, koska on suhteessa toiseen naiseen! Loppupeleissä tuo voi koitua kyllä sun kohtaloksi, sillä kyllä mies haluaa arvostaa vaimoaan. Nythän sä viestität että mies voi tehdä mitä vaan ja se on sulle hällä väliä!
 
Vaimosi
Olen kerran "pistänyt miehen valitsemaan" ja hän ei hakenut eroa. Katson, että hän siis valitsi minut. Eikö nyt olisi jo toisen naisen vuoro laittaa mies valitsemaan? Ainakin se olisi kohtuullista. Ja todellakin, minä en halua eroa. Jos mieheni olisi yhtään huonompi mies, kuin hän on, en epäröisi hetkeäkään heittää häntä yli laidan. Mutta tiedän, että hän on minulle se oikea. Rakastan häntä hänen puutteistaan huolimatta.
 

Yhteistyössä