V
vera
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä ja sokia:Onko a-kupillaisilla miehiä? kiihottuuko miehet pelkästään nänneistä?
Arvaa vaan kuinka paljon
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä ja sokia:Onko a-kupillaisilla miehiä? kiihottuuko miehet pelkästään nänneistä?
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Myös tulee huomioida, että esim. 80A onkin sama kupistaan kuin 70C. Eli jos on rinnanympärys iso, niin kuppikoko pienenee suhteessa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen isorintainen ja silti tajuan miksi A-kupin omistaville naisille on liivejä.
No sä nyt ootkin taas kaikkien kanssa hyvää pataa, kun olit jäähyllä.
Kerropa nyt sitten että miksi niillä on liivit?
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Myös tulee huomioida, että esim. 80A onkin sama kupistaan kuin 70C. Eli jos on rinnanympärys iso, niin kuppikoko pienenee suhteessa.
Voikohan tuo pitää oikeasti paikkansa ainakaan useamman koon yli? Jotenkin intuitiivisesti tuntuu, että jos (mulla on nyt 80B ) kokeilisin sitä 70D:n pelkkää kuppia, niin sen täytyisi olla liian iso?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joskus nuorempana kadehdin kavereiden isoja rintoja... enpä enää moneen vuoteen ole kadehtinut. Kyllä vaan jostain 20+ vuodesta ylöspäin mulla on ollut kauneimmat rinnat kaveripiiristämyös kavereiden mielestä...
Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:Mä voisin mielelläni vaihtaa nää 85C:t A-kuppikokoon enkä siinä tapauksessa pitäisi välttämättä rintsikoita. Nännit kyllä paistaa läpi, vaikka rintsikat onkin aina päällä kun kartsalla liikun, kotona en pidä. Mä en osaa mitään kovin paksuja rintsikoita, saati topattuja pitää kun tämmöisessä 150cm hoikalla ihmisellä nuo rinnat kyllä erottuu varsin hyvin ja selkeästi. Vaikka itse en A-koon rinnoilla rintsikoita pitäisikään niin tottakai monet haluaa pitää. Ei välttämättä sen rintojen tukemisen vaan ihan naisellisuuden takia.
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:Mä voisin mielelläni vaihtaa nää 85C:t A-kuppikokoon enkä siinä tapauksessa pitäisi välttämättä rintsikoita. Nännit kyllä paistaa läpi, vaikka rintsikat onkin aina päällä kun kartsalla liikun, kotona en pidä. Mä en osaa mitään kovin paksuja rintsikoita, saati topattuja pitää kun tämmöisessä 150cm hoikalla ihmisellä nuo rinnat kyllä erottuu varsin hyvin ja selkeästi. Vaikka itse en A-koon rinnoilla rintsikoita pitäisikään niin tottakai monet haluaa pitää. Ei välttämättä sen rintojen tukemisen vaan ihan naisellisuuden takia.
Hmm.. Onkohan sulla ihan oikea toi rinnanympärys, jos olet 150cm ja hoikka ja silti rinnan ympärys olisi n.85cm..?
Käy tarkistuttamassa rintaliiviliikkeessä rintojen koko. Moni pitää liian isoina rinnanympärystään.
Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:Mä voisin mielelläni vaihtaa nää 85C:t A-kuppikokoon enkä siinä tapauksessa pitäisi välttämättä rintsikoita. Nännit kyllä paistaa läpi, vaikka rintsikat onkin aina päällä kun kartsalla liikun, kotona en pidä. Mä en osaa mitään kovin paksuja rintsikoita, saati topattuja pitää kun tämmöisessä 150cm hoikalla ihmisellä nuo rinnat kyllä erottuu varsin hyvin ja selkeästi. Vaikka itse en A-koon rinnoilla rintsikoita pitäisikään niin tottakai monet haluaa pitää. Ei välttämättä sen rintojen tukemisen vaan ihan naisellisuuden takia.
Hmm.. Onkohan sulla ihan oikea toi rinnanympärys, jos olet 150cm ja hoikka ja silti rinnan ympärys olisi n.85cm..?
Käy tarkistuttamassa rintaliiviliikkeessä rintojen koko. Moni pitää liian isoina rinnanympärystään.
Olen ostanut liivini aina alan liikkeestä, pienemmät ei kerta kaikkiaan yllä ympäri. Että eiköhän nuo ole oikean kokoiset.Olen sellainen leveä muutenkin malliltani. Leveä ja rintava siis olen, mutten lihava. Painan 50kg.
Alkuperäinen kirjoittaja Miten on mahdollista:Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:Mä voisin mielelläni vaihtaa nää 85C:t A-kuppikokoon enkä siinä tapauksessa pitäisi välttämättä rintsikoita. Nännit kyllä paistaa läpi, vaikka rintsikat onkin aina päällä kun kartsalla liikun, kotona en pidä. Mä en osaa mitään kovin paksuja rintsikoita, saati topattuja pitää kun tämmöisessä 150cm hoikalla ihmisellä nuo rinnat kyllä erottuu varsin hyvin ja selkeästi. Vaikka itse en A-koon rinnoilla rintsikoita pitäisikään niin tottakai monet haluaa pitää. Ei välttämättä sen rintojen tukemisen vaan ihan naisellisuuden takia.
Olen ostanut liivini aina alan liikkeestä, pienemmät ei kerta kaikkiaan yllä ympäri. Että eiköhän nuo ole oikean kokoiset.Olen sellainen leveä muutenkin malliltani. Leveä ja rintava siis olen, mutten lihava. Painan 50kg.
Häh? Mä olen 169 ja painan yli 80kg ja silti mun ympärysmittani on 70.
Alkuperäinen kirjoittaja ni:a-kuppi ei ole kuppi. ei se täytä edes pientä kuppia.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:Myös tulee huomioida, että esim. 80A onkin sama kupistaan kuin 70C. Eli jos on rinnanympärys iso, niin kuppikoko pienenee suhteessa.
Voikohan tuo pitää oikeasti paikkansa ainakaan useamman koon yli? Jotenkin intuitiivisesti tuntuu, että jos (mulla on nyt 80B ) kokeilisin sitä 70D:n pelkkää kuppia, niin sen täytyisi olla liian iso?
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja ni:a-kuppi ei ole kuppi. ei se täytä edes pientä kuppia.
Mitä sää oikein höliset?
Alkuperäinen kirjoittaja Miten on mahdollista:Häh? Mä olen 169 ja painan yli 80kg ja silti mun ympärysmittani on 70.
Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:enkä tarkota alkoholia. Ei ne tarvitsis mitään liivejä, kun ei ole tissejäkään. Monilla miehillä on isommat tissit ku a-kupeilla.
TottaPinotex-maalia laudoille, ei rintaliivejä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katujen Kuningatar:Minusta tärkeämpi kysymys on, että miksi hienoja ja monia erilaisia vaihtoehtoja niin malleissa kuin väreissä tehdään vain pienirintaisille? Me isorintaiset sitten saamme aina tyytyä vain pariin malliin ja pariin väriin..