E
en ymmärrä
Vieras
enkä tarkota alkoholia. Ei ne tarvitsis mitään liivejä, kun ei ole tissejäkään. Monilla miehillä on isommat tissit ku a-kupeilla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:enkä tarkota alkoholia. Ei ne tarvitsis mitään liivejä, kun ei ole tissejäkään. Monilla miehillä on isommat tissit ku a-kupeilla.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:ilmeisesti sullakin on a-kuppi, kun kerran osaat määrittää sen liivien tarpeen?
Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:b) Tukee juostessa
Niinku mitä? kylkiluita?
Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:b) Tukee juostessa
Niinku mitä? kylkiluita?
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:a) Ei näy nännit läpi
b) Tukee juostessa
c) Henkistä lohdutusta
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:a) Ei näy nännit läpi
b) Tukee juostessa
c) Henkistä lohdutusta
Siis tukee niinkun MITÄ? Nännejä vai? Tuskin kellään niin isot nännit sentään on, että juokseminen häiriytyy.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:a) Ei näy nännit läpi
b) Tukee juostessa
c) Henkistä lohdutusta
Siis tukee niinkun MITÄ? Nännejä vai? Tuskin kellään niin isot nännit sentään on, että juokseminen häiriytyy.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen isorintainen ja silti tajuan miksi A-kupin omistaville naisille on liivejä.
b) Tukee juostessa
c) Henkistä lohdutusta
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:a) Ei näy nännit läpi
b) Tukee juostessa
c) Henkistä lohdutusta
Oletko sä sokia?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen isorintainen ja silti tajuan miksi A-kupin omistaville naisille on liivejä.
No sä nyt ootkin taas kaikkien kanssa hyvää pataa, kun olit jäähyllä.
Kerropa nyt sitten että miksi niillä on liivit?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen isorintainen ja silti tajuan miksi A-kupin omistaville naisille on liivejä.
No sä nyt ootkin taas kaikkien kanssa hyvää pataa, kun olit jäähyllä.
Kerropa nyt sitten että miksi niillä on liivit?
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:"onneks" sulla ei oo A-kuppi :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Ei vaan mä osaan käyttää aivojani.