Miksi tissiliivejä tehdään a-kupillisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Nii, miksi ne miehet ei käytä liivejä? Ehkä pitäs, kohteliaisuussyistä.

Siinä olen samaa mieltä, että A-kuppilaisten tissit menettelee ilman peittelyäkin. :attn:

A-kokoiset pysyy ryhdissään ilman mitään muotteja.

Eikös miesten rintsikat ole Japanissa suunnilleen muotia :D oisko Hesarissa ollu joskus juttua :whistle:

Kyllä nuorille tytöille kuuluu rintaliivit ja mieluummin näyttävät. Mustat liivit ja valkoinen piukka t-paita ja liivit leveillä olkaimilla. Nännit pitää hiukan näkyä onhan se naisen merkki

kyllä niitä tissejä sen verran kuitenki on että näyttää rumalle jos ei ole liivejä vaikka onkin a-kuppi, varsinkin kun on imettäny kaks lasta... nääkin roikkuu, vaikka ei juuri olekkaan mitä roikkua... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
A-kupit ovat usein topattuja. Jospa osa pienirintaisista haluaa hieman korostaa poveaan? Tai vain käyttää kaunista vaatekappaletta? :)

Minä kun menin tytärpuolen kanssa saunaan, joskus kaauan kauan sitten ja hänellä oli juurikin nuo älyttömästi topatut liivit, en voinut olla sanomatta (huumorilla) että toihan on ihan huijausta, kundit tsekkaa että hyvät daisarit ja sitten kun tulee se aika että ne otetaan pois, niin täh, mitkä nää on. Neiti kyllä ymmärsi huumorin ja yhdessä sille naureltiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pöh:
Minä kun menin tytärpuolen kanssa saunaan, joskus kaauan kauan sitten ja hänellä oli juurikin nuo älyttömästi topatut liivit, en voinut olla sanomatta (huumorilla) että toihan on ihan huijausta, kundit tsekkaa että hyvät daisarit ja sitten kun tulee se aika että ne otetaan pois, niin täh, mitkä nää on. Neiti kyllä ymmärsi huumorin ja yhdessä sille naureltiin.

No tuskin niitä liivejä kundien takia pidetään, vaan oman itsen.

A-kupit ovat usein topattuja. Jospa osa pienirintaisista haluaa hieman korostaa poveaan? Tai vain käyttää kaunista vaatekappaletta? :)

Itse olen naisten alusvaateosastolla töissä, ja kyllä se vaan niin on että geeli/ push up-rintaliivejä menee huomattavan paljon enemmän isorintaisille kuin pieni. kerran asiakas ihan itse selitti, että kun isot tissit tuppaa roikkua niin geeli/toppaukset nostaa/ tukee niitä! Ei kuulema näytä niin rumalta.

Kyllähän a-kupin omaava tarvitsee myös liivit! :D Oikeesti, kyllähän siihen vaikuttaa myös ihmisen koko. Mietis ap vähän, 150cm ja 40kiloselle ei a-kuppi ole liian pieni. Jos on hoikka ja pieni, niin ei useinkaan tisitkään ole isot. Kaikki on suhteellista ;) Kaikki a-kuppiset eivät ole yli 180cm syöksynorsuja, joiden paino lipoo toisella sadalla. Semmoinen tuskin liivejä tarvitsi pienellä kuppikoolla, jos on varustettu.

Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:

En tiedä mikä on syy ja mikä on seuraus, mutta pienemmistä ko'oista (tapuuko se muka noin?) on aika vaikeaa löytää toppaamattomia vaihtoehtoja, jos sellaiset sattuu haluamaan.

Niin, minulla on a-kupit, melko sievät puolipallotkin jopa (vaikka imettänyt olen yhteensä 3v). Pienet ovat mutta miehen mukaan "käteen sopivat" ja ihanat. =) Liivejä käytän "ulkomaailmassa" ja urheillessa juuri sen takia, että nännit eivät nöpöttäisi paidan läpi ja saisin vähän "ryhtiä" paidan alle. Vaikka jotkut epäilivätkin niin kyllä a-kupitkin ikävästi pomppivat esim. juostessa ja silloin on pakko pitää liivejä.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:

En tiedä mikä on syy ja mikä on seuraus, mutta pienemmistä ko'oista (tapuuko se muka noin?) on aika vaikeaa löytää toppaamattomia vaihtoehtoja, jos sellaiset sattuu haluamaan.

Kun mulla noin 10v sitten kasvuiässä oli a-kuppi niin kyllä silloin oli toppaamattomia markkinoilla pilvin pimein. Nykyään isoista koista (taipuukohan se tosiaan noin :) ) on todella vaikea löytyä topattua, ja toppaamattomista näkyy nännit läpi GR

ei tarvi liivejä,ja nännienkin näkyvyyteen on keksity ratkaisu,laita pala vaikka leveää teippiä nännin päälle :laugh:
Tänään ilmastointiteippiä,huomenna maalarinteippiä jne :laugh: halpoja liivejä ja jokapäivä erilaiset :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja karpaloinen:
Mulla suhteelisen pienet rinnat mutta nännit taas ihan kivan kokoiset joten ilman liivejä törrötäis paidan läpi enkä todellakaan tykkäsi siitä. Ihmisarvo kärsisi.

No tämä on hyvä syy. Eli hyviä syitä löytyy. Kiitos asiallisesta vastauksesta. :)

tämäkin syy oli sanottu jo moneen kertaan mutta vasta tämä vastaus kelpasi :D

Alkuperäinen kirjoittaja lenttis:
Kyllähän a-kupin omaava tarvitsee myös liivit! :D Oikeesti, kyllähän siihen vaikuttaa myös ihmisen koko. Mietis ap vähän, 150cm ja 40kiloselle ei a-kuppi ole liian pieni. Jos on hoikka ja pieni, niin ei useinkaan tisitkään ole isot. Kaikki on suhteellista ;) Kaikki a-kuppiset eivät ole yli 180cm syöksynorsuja, joiden paino lipoo toisella sadalla. Semmoinen tuskin liivejä tarvitsi pienellä kuppikoolla, jos on varustettu.

Hyvä pointti.

Myös tulee huomioida, että esim. 80A onkin sama kupistaan kuin 70C. Eli jos on rinnanympärys iso, niin kuppikoko pienenee suhteessa.

Ja kyllä tuollaiset 70C kokoiset rinnat jo sellaiset on, että juostessa varmaan tosi ikävät heiluvina..

Yhteistyössä