Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Voiko aa-tai a-kuppeja ees sanoa rinnoiks?!hyttysenpuremat ne on!
kyl mä voisin vaihtaa koska vain nämä c-tissit niihin a-tisseihin
minusta isot rinnat on yleensä rumat!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hahaa:Voiko aa-tai a-kuppeja ees sanoa rinnoiks?!hyttysenpuremat ne on!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nii, miksi ne miehet ei käytä liivejä? Ehkä pitäs, kohteliaisuussyistä.
Siinä olen samaa mieltä, että A-kuppilaisten tissit menettelee ilman peittelyäkin. :attn:
A-kokoiset pysyy ryhdissään ilman mitään muotteja.
Alkuperäinen kirjoittaja kannustan:Nännit pitää hiukan näkyä onhan se naisen merkki
Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä ja sokia:Onko a-kupillaisilla miehiä? kiihottuuko miehet pelkästään nänneistä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:A-kupit ovat usein topattuja. Jospa osa pienirintaisista haluaa hieman korostaa poveaan? Tai vain käyttää kaunista vaatekappaletta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pöh:Minä kun menin tytärpuolen kanssa saunaan, joskus kaauan kauan sitten ja hänellä oli juurikin nuo älyttömästi topatut liivit, en voinut olla sanomatta (huumorilla) että toihan on ihan huijausta, kundit tsekkaa että hyvät daisarit ja sitten kun tulee se aika että ne otetaan pois, niin täh, mitkä nää on. Neiti kyllä ymmärsi huumorin ja yhdessä sille naureltiin.
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:A-kupit ovat usein topattuja. Jospa osa pienirintaisista haluaa hieman korostaa poveaan? Tai vain käyttää kaunista vaatekappaletta?
toi oli lainattu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:A-kupit ovat usein topattuja. Jospa osa pienirintaisista haluaa hieman korostaa poveaan? Tai vain käyttää kaunista vaatekappaletta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja myyjä:A-kupit ovat usein topattuja. Jospa osa pienirintaisista haluaa hieman korostaa poveaan? Tai vain käyttää kaunista vaatekappaletta?![]()
En tiedä mikä on syy ja mikä on seuraus, mutta pienemmistä ko'oista (tapuuko se muka noin?) on aika vaikeaa löytää toppaamattomia vaihtoehtoja, jos sellaiset sattuu haluamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja karpaloinen:Mulla suhteelisen pienet rinnat mutta nännit taas ihan kivan kokoiset joten ilman liivejä törrötäis paidan läpi enkä todellakaan tykkäsi siitä. Ihmisarvo kärsisi.
No tämä on hyvä syy. Eli hyviä syitä löytyy. Kiitos asiallisesta vastauksesta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja lenttis:Kyllähän a-kupin omaava tarvitsee myös liivit!Oikeesti, kyllähän siihen vaikuttaa myös ihmisen koko. Mietis ap vähän, 150cm ja 40kiloselle ei a-kuppi ole liian pieni. Jos on hoikka ja pieni, niin ei useinkaan tisitkään ole isot. Kaikki on suhteellista
Kaikki a-kuppiset eivät ole yli 180cm syöksynorsuja, joiden paino lipoo toisella sadalla. Semmoinen tuskin liivejä tarvitsi pienellä kuppikoolla, jos on varustettu.