Miksi tissiliivejä tehdään a-kupillisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen rohkea ja timmi tamma. minulla on 80c kupit ja pidän niiden hiplailusta..
Nännini kovettuvat kun katson saksalaista kääpiötä. Verakin on innostunut työstämme. :))))) JOsu on silti pop ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Nii, miksi ne miehet ei käytä liivejä? Ehkä pitäs, kohteliaisuussyistä.

Siinä olen samaa mieltä, että A-kuppilaisten tissit menettelee ilman peittelyäkin. :attn:

A-kokoiset pysyy ryhdissään ilman mitään muotteja.

Niih. Tai sitten ei pysy.
Mä käytän liivejä juostessa ja ratsastaessa HEVOSELLA ;)

Onhan a kupin rinnassakin vähän sitä rintaa, kupit antaa muotoa, ryhtiä ja tukea pienillekkin rinnoille. Tai vaikka ihan näön vuoksi käyttäis nättejä liivejä. Ja jokaiselle naisella on oikeus käyttää niitä rintaliivejä ja niille löytyy ostajia, siksi tehdään tissiliivejä a-kupillisillekkin.

Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:
enkä tarkota alkoholia. Ei ne tarvitsis mitään liivejä, kun ei ole tissejäkään. Monilla miehillä on isommat tissit ku a-kupeilla.

No siis, rintoja on eri mallisia. Ja kaikki a-kupin rinnatkaan ei ole mitkään terhakat ja ikikiinteät. Ja sit jos ympärysmitta on tarpeeksi pieni, on ne a-kupitkin vartaloon verrattuna suhteessa isommat.

Mulla on a-kupin rinnat ja niissä isot nännit ja en todellakaan kehtaa liikkua ihmisten ilmoilla ilman rintaliivejä.

Sitäpaitsi, niillä liiveillähän sitä kokoa voi kans kasvattaa, jos haluaa.

Ja urheillessa kyl tarttee tänkin kokoinen.

Niin ja siis tosta että monilla miehilläkin olis isommat... Siis onhan sillä ympärysmitalla väliä myös sen rinann kiinteänä ja ryhdikkäänä pysymisen suhteen! Varmasti jollain miehellä onkin saman verran rintaa kuin mulla, mutta jos sen ympärysmitta on 100cm ja mun 65cm niin kyllähän se rinta aika erimuotoinen on....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tais kaikki pienitissiset suuttua kun otettiin asia jotenkin väärin. Mun mielestä liivien pitäminen on epämukavaa, oisin tyytyväinen a-kupin tisseihin, koska sillon EN TARVITSISI LIIVEJÄ!

No mut mistä hitosta sä sen muka voit tietää!!!!!!!
Mäkin olisin tosi mielelläni ilman liivejä, mut mulla on nää töröt isonänniset a-kupit joiden kans ei tosiaan olla ilman rintaliivejä.

Siis on ihmisiä, joilla on b- tai c-kupin rinnat jotka näyttää mainioilta ilman liivejä. Mut sit on niitä, jotka ehdottomasti tarttee liivit.

Mulla ainakin niin herkät nännit, etteivät kestä mtn T-paidan kangasta. Rintsikat auttaa. Tosin mulla on C, että.. Niin. Joskus itsekin samaa ihmettelin kun koitin kotona olla ilman rintsikoita ja T-paidalla

Mulla on iso A/pieni B riippuen liivivalmistajasta ja kyllä mulla on ihan selvästi rinnat. Ei siis mitään nännejä vain laudan päällä vaan oman kämmeneni kokoiset rinnat. Todellakin haluan käyttää liivejä, vaikka en niitä tueksi tarvitsekaan vaan siksi, että se on mielestäni asiallista ja siistiä pukeutumista. Lisäksi paidat istuvat kauniimmin, kun on hieman topatut liivit eli tulee selkeästi naisellisempi muoto. Ei kai kukaan 30-vuotias halua näyttää pikkutytöltä?

Alkuperäinen kirjoittaja Katujen Kuningatar:
Minusta tärkeämpi kysymys on, että miksi hienoja ja monia erilaisia vaihtoehtoja niin malleissa kuin väreissä tehdään vain pienirintaisille? Me isorintaiset sitten saamme aina tyytyä vain pariin malliin ja pariin väriin..

Eiiii, kun niitä just ei tehdä oikeesti pienirintaisille. Mun koko on 65A ja ei tasan löydy kuin perustylsiä valkoisia, puuterinvärisiä ja mustia eikä niitäkään useimmista liikkeistä.
Sen sijaan kokoja 75-85B ja C näyttäs just olevan vaikka missä ihanissa kuoseissa....

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Minusta tärkeämpi kysymys on, että miksi hienoja ja monia erilaisia vaihtoehtoja niin malleissa kuin väreissä tehdään vain pienirintaisille? Me isorintaiset sitten saamme aina tyytyä vain pariin malliin ja pariin väriin..

Eiiii, kun niitä just ei tehdä oikeesti pienirintaisille. Mun koko on 65A ja ei tasan löydy kuin perustylsiä valkoisia, puuterinvärisiä ja mustia eikä niitäkään useimmista liikkeistä.
Sen sijaan kokoja 75-85B ja C näyttäs just olevan vaikka missä ihanissa kuoseissa....

Mistä sä olet löytäny nättikuosista 85Ctä? Tule mullekki kertomaan :D Mut tosiaan, tuntuu että kaikki nätit kuosit on just siitä omasta koosta kadonnu

öh..onhan läskeillekin kaikenmaailman vatsanlitistäjä korsetteja, mikesi sitten pienempirintaisille rintsikoita, tai pitkille korkokenkiä? kylläpä oli typerä aloitus...

Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:

Mistä sä olet löytäny nättikuosista 85Ctä? Tule mullekki kertomaan :D Mut tosiaan, tuntuu että kaikki nätit kuosit on just siitä omasta koosta kadonnu

Varmaan viimeeksi Change:sta. Ehkä sitä pitäiskin mennä liiviostoksille kavereiden koot ja toiveet mielessä, jos sitä sit löytäis helpommin?
Ilmotahan säkin, jos minnekään ikinä tulee kauniita 65A-liivejä. Ja ei, Lindexin koot ei kelpaa, ne on jollain ihmemitoituksella. Niissä pitäis olla 65B.

Joo no siksi tietty että liivien kans ne tisut näyttää pyöreiltä ja isommilta kun ilman... Mun a-kupit on hävinny kolmen imetyksen jälkeen ihan olemattomiin, ja en kyllä ikinä kehtais näitten roikkuvien olemattomuuksien kans ilman liivejä lähteä minnekään!! Jos ne olis nätin pyöreät ja HYVÄN NÄKÖSET ilman liivejä, niin sitten voisinkin. Nykyisin nukunkin liivit päällä, enkä ota niitä pois kun ihan pakkotilanteessa... esim. suihkussa. Yleisiin saunoihin en edes kehtaa enää mennä:(

rintojen koko ei ratkaise, vaan kauneus... ...kauniita on isoissa ja pienissä, niinkuin ei niin kauniita :) kiitos ja anteeksi, tämän enempää en näillä sivustoilla aikaani tuhlaa...

-mies

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
rintojen koko ei ratkaise, vaan kauneus... ...kauniita on isoissa ja pienissä, niinkuin ei niin kauniita :) kiitos ja anteeksi, tämän enempää en näillä sivustoilla aikaani tuhlaa...

-mies

Mikä siis oli asiasi?

Ensin haluat haukkua ketjuun vastanneet idiooteiksi. Sen jälkeen julistat, ettet "enempää palstaan aikaa tuhlaa". Huutelet siis omaa fiksuuttasi ja palstalaisten tyhmyyttä kuin joku makaki puunoksalta (banaani kädessä ).

Sen jälkeen jaat maailman tissit kahteen kategoriaan ja mitä ilmeisimmin mielessäsi toivot, että enemmistö palstalaisista olisi huonoitsetuntoisia ja kokisi kuuluvansa rumatissisiin (oli asia sitten miten päin tahansa). Ja taas pääset polkemaan palstalaisia ja 'loistamaan' fiksuudellasi! Eiköhän ihmiset yleisesti ottaen tiedä, että kaikenkokoisia tissejä on kaikennäköisiä... Suurin osa tisseistä sitäpaitsi tuskin on mitenkään selkeästi 'rumia' tai 'kauniita', vaan eiköhän enemmistö ole lähinnä 'tavistissejä', joista ei paista huutomerkin lailla sen enempää kauneus kuin rumuuskaan.

Kiitos palstalla käyntisi lyhyydestä ja ei kannata tosiaankaan tuhlata 'kallisarvoista' aikaansa tällaiseen!

Alkuperäinen kirjoittaja vera:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä ja sokia:
Onko a-kupillaisilla miehiä? kiihottuuko miehet pelkästään nänneistä?

Ja bonuksena yleensä a-kupillisilla tiukka pieni peppu ja muutenkin timmissä kunnossa paikat ;)

Tähän liittyy myös pointti, kuka tykkää tiukoista pienistä pepuista ja timmeistä paikoista? :D

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:

-mies

Mikä siis oli asiasi?

Ensin haluat haukkua ketjuun vastanneet idiooteiksi. Sen jälkeen julistat, ettet "enempää palstaan aikaa tuhlaa". Huutelet siis omaa fiksuuttasi ja palstalaisten tyhmyyttä kuin joku makaki puunoksalta (banaani kädessä ).

Sen jälkeen jaat maailman tissit kahteen kategoriaan ja mitä ilmeisimmin mielessäsi toivot, että enemmistö palstalaisista olisi huonoitsetuntoisia ja kokisi kuuluvansa rumatissisiin (oli asia sitten miten päin tahansa). Ja taas pääset polkemaan palstalaisia ja 'loistamaan' fiksuudellasi! Eiköhän ihmiset yleisesti ottaen tiedä, että kaikenkokoisia tissejä on kaikennäköisiä... Suurin osa tisseistä sitäpaitsi tuskin on mitenkään selkeästi 'rumia' tai 'kauniita', vaan eiköhän enemmistö ole lähinnä 'tavistissejä', joista ei paista huutomerkin lailla sen enempää kauneus kuin rumuuskaan.

Kiitos palstalla käyntisi lyhyydestä ja ei kannata tosiaankaan tuhlata 'kallisarvoista' aikaansa tällaiseen!

Ootpa herkkänahkanen :)

Ensteks mä jaottelin teiän tissit ja SIT VASTA ilmotin, että en tuhlaa tänne enempää aikaani :) niin :D

Oot melkonen ihmistuntija ku tosta mun osittain läppä kommentista teit tollasen syvä-analyysin, siitä kuka mä olen :)

pointtihan oli vain se, että rintojen koolla ei ole väliä... jos,et vieläkään tajunnut, niin harmi

Kyllä taas kysymyksiä paiskotaan. Itsellä on 80F liivit ja olisin todella mielelläni joku 70-75B-C, vaikkapa A:kin. Olisi ihana pystyä olemaan ilman liivejä joskus vaikka jonkun halterneck puseron tai mekon kanssa. Tai yleensäkin ilman tuommoista yli 10 kilon painoa etumuksessa.

Mutta mikä ihmeen perustelu se on, että liivejä ei tarvitsisi tehdä jos joku ei niitä pitäisi? Ei minulla ole käyttöä miesten kalsareille eikä koiran kaulapannoille. En myöskään juo maitoa tai kahvia enkä käytä stringejä. Ehdottomasti kaikkien noiden valmistus tulisi lopettaa!

Ja kyllä minullekin hommattiin ne AA ja A liivit silloin aikoinaan kun rinnat alkoivat kasvamaan, enkä olisi voinut kuvitellakaan olevani 24/7 ilman liivejä. Kyllä tosiaan pienetkin liikkuu ja hankaa. Ja saa kait edelleen joku käyttää rintaliivejä vaikka olisi miinuskuppi.

Yhteistyössä