Kun mulla oli joskus toosi hoikkana A-kuppikokoa liivit, niin kyllä mulla silti rinnat oli eikä olis tullut mieleenkään etten käyttäs liivejä siis ainakin ihmistenilmoilla. Mitä ketään haittaa toisen kuppikoot?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nii, miksi ne miehet ei käytä liivejä? Ehkä pitäs, kohteliaisuussyistä.
Siinä olen samaa mieltä, että A-kuppilaisten tissit menettelee ilman peittelyäkin. :attn:
A-kokoiset pysyy ryhdissään ilman mitään muotteja.
Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä:enkä tarkota alkoholia. Ei ne tarvitsis mitään liivejä, kun ei ole tissejäkään. Monilla miehillä on isommat tissit ku a-kupeilla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tais kaikki pienitissiset suuttua kun otettiin asia jotenkin väärin. Mun mielestä liivien pitäminen on epämukavaa, oisin tyytyväinen a-kupin tisseihin, koska sillon EN TARVITSISI LIIVEJÄ!
Alkuperäinen kirjoittaja Katujen Kuningatar:Minusta tärkeämpi kysymys on, että miksi hienoja ja monia erilaisia vaihtoehtoja niin malleissa kuin väreissä tehdään vain pienirintaisille? Me isorintaiset sitten saamme aina tyytyä vain pariin malliin ja pariin väriin..
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja Katujen Kuningatar:Minusta tärkeämpi kysymys on, että miksi hienoja ja monia erilaisia vaihtoehtoja niin malleissa kuin väreissä tehdään vain pienirintaisille? Me isorintaiset sitten saamme aina tyytyä vain pariin malliin ja pariin väriin..
Eiiii, kun niitä just ei tehdä oikeesti pienirintaisille. Mun koko on 65A ja ei tasan löydy kuin perustylsiä valkoisia, puuterinvärisiä ja mustia eikä niitäkään useimmista liikkeistä.
Sen sijaan kokoja 75-85B ja C näyttäs just olevan vaikka missä ihanissa kuoseissa....
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja Katujen Kuningatar:Minusta tärkeämpi kysymys on, että miksi hienoja ja monia erilaisia vaihtoehtoja niin malleissa kuin väreissä tehdään vain pienirintaisille? Me isorintaiset sitten saamme aina tyytyä vain pariin malliin ja pariin väriin..
Eiiii, kun niitä just ei tehdä oikeesti pienirintaisille. Mun koko on 65A ja ei tasan löydy kuin perustylsiä valkoisia, puuterinvärisiä ja mustia eikä niitäkään useimmista liikkeistä.
Sen sijaan kokoja 75-85B ja C näyttäs just olevan vaikka missä ihanissa kuoseissa....
Mistä sä olet löytäny nättikuosista 85Ctä? Tule mullekki kertomaanMut tosiaan, tuntuu että kaikki nätit kuosit on just siitä omasta koosta kadonnu
Alkuperäinen kirjoittaja minä:rintojen koko ei ratkaise, vaan kauneus... ...kauniita on isoissa ja pienissä, niinkuin ei niin kauniitakiitos ja anteeksi, tämän enempää en näillä sivustoilla aikaani tuhlaa...
-mies
Alkuperäinen kirjoittaja vv:no kyllä mua sattuu rintoihin jos en pidä liivejä ja koko on toi A
Alkuperäinen kirjoittaja vera:Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä ja sokia:Onko a-kupillaisilla miehiä? kiihottuuko miehet pelkästään nänneistä?
Ja bonuksena yleensä a-kupillisilla tiukka pieni peppu ja muutenkin timmissä kunnossa paikat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Alkuperäinen kirjoittaja minä:rintojen koko ei ratkaise, vaan kauneus... ...kauniita on isoissa ja pienissä, niinkuin ei niin kauniitakiitos ja anteeksi, tämän enempää en näillä sivustoilla aikaani tuhlaa...
-mies
Mikä siis oli asiasi?
Ensin haluat haukkua ketjuun vastanneet idiooteiksi. Sen jälkeen julistat, ettet "enempää palstaan aikaa tuhlaa". Huutelet siis omaa fiksuuttasi ja palstalaisten tyhmyyttä kuin joku makaki puunoksalta (banaani kädessä ).
Sen jälkeen jaat maailman tissit kahteen kategoriaan ja mitä ilmeisimmin mielessäsi toivot, että enemmistö palstalaisista olisi huonoitsetuntoisia ja kokisi kuuluvansa rumatissisiin (oli asia sitten miten päin tahansa). Ja taas pääset polkemaan palstalaisia ja 'loistamaan' fiksuudellasi! Eiköhän ihmiset yleisesti ottaen tiedä, että kaikenkokoisia tissejä on kaikennäköisiä... Suurin osa tisseistä sitäpaitsi tuskin on mitenkään selkeästi 'rumia' tai 'kauniita', vaan eiköhän enemmistö ole lähinnä 'tavistissejä', joista ei paista huutomerkin lailla sen enempää kauneus kuin rumuuskaan.
Kiitos palstalla käyntisi lyhyydestä ja ei kannata tosiaankaan tuhlata 'kallisarvoista' aikaansa tällaiseen!