Miksi tissiliivejä tehdään a-kupillisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Myös tulee huomioida, että esim. 80A onkin sama kupistaan kuin 70C. Eli jos on rinnanympärys iso, niin kuppikoko pienenee suhteessa.

Voikohan tuo pitää oikeasti paikkansa ainakaan useamman koon yli? Jotenkin intuitiivisesti tuntuu, että jos (mulla on nyt 80B ) kokeilisin sitä 70D:n pelkkää kuppia, niin sen täytyisi olla liian iso?

Hitto mä haluisin a-kupit ja tasan pitäisin silti liivejä!!!! Ei ole kiva kun nännit törröttää ja joskus saattaa nänninpäät herkistyäkin ja hangata ilman rintsikoita. Pienet rinnat OVAT kauniit!!!!

Joskus nuorempana kadehdin kavereiden isoja rintoja... enpä enää moneen vuoteen ole kadehtinut. Kyllä vaan jostain 20+ vuodesta ylöspäin mulla on ollut kauneimmat rinnat kaveripiiristä :) myös kavereiden mielestä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä olen isorintainen ja silti tajuan miksi A-kupin omistaville naisille on liivejä.

No sä nyt ootkin taas kaikkien kanssa hyvää pataa, kun olit jäähyllä.
Kerropa nyt sitten että miksi niillä on liivit?

No mulla on siksi liivit, kun

a) Mulla todellakin on rinnat, vaikka ne pienet onkin.

b )Olen tosi laiha muutenkin ja a-kuppi kyllä korostuu mun kropassa.

c) Olen nainen, mulla on oikeus käyttää kauniita alusvaatteita.

d) Pitäskö e-kuppisten nakata sitten tissinsä siwan muovipusseihin, mitä turhaan tehä niin isoja rintaliivejä, ku muovikassi ajaa saman asian.

Taas kerrassaan hupaisan idioottia porukkaa liikkeellä ^^ ap.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Myös tulee huomioida, että esim. 80A onkin sama kupistaan kuin 70C. Eli jos on rinnanympärys iso, niin kuppikoko pienenee suhteessa.

Voikohan tuo pitää oikeasti paikkansa ainakaan useamman koon yli? Jotenkin intuitiivisesti tuntuu, että jos (mulla on nyt 80B ) kokeilisin sitä 70D:n pelkkää kuppia, niin sen täytyisi olla liian iso?

No sää voit katsoa sen paikkansa pitävyyttä sillä, että otat kaupasta 80B ja 70D ja laitat kuppiosan päälletysten. Pitäisi olla samankokoiset kupit.

Päällä ne eivät välttämättä olekaan ihan samanlaisia, koska se vaikuttaa paljon miten ne kupit on aseteltu rintaliiveihin. JOs ovat liian lähekkäin -> puristaa ja äkkiä valkkaa isommat kupit tai sitten jos on kovin kaukana lähellä kainaloita, niin valitsee äkkiä liian pienen kupin itselleen jne. Eli pitää olla tarkka, että kuppikoko ja liivinympärys on oikea sekä myös liivimerkki sopii itselle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joskus nuorempana kadehdin kavereiden isoja rintoja... enpä enää moneen vuoteen ole kadehtinut. Kyllä vaan jostain 20+ vuodesta ylöspäin mulla on ollut kauneimmat rinnat kaveripiiristä :) myös kavereiden mielestä...

Vertailetteko te tissejänne kaveripiirissä.. :o

Mä voisin mielelläni vaihtaa nää 85C:t A-kuppikokoon enkä siinä tapauksessa pitäisi välttämättä rintsikoita. Nännit kyllä paistaa läpi, vaikka rintsikat onkin aina päällä kun kartsalla liikun, kotona en pidä. Mä en osaa mitään kovin paksuja rintsikoita, saati topattuja pitää kun tämmöisessä 150cm hoikalla ihmisellä nuo rinnat kyllä erottuu varsin hyvin ja selkeästi. Vaikka itse en A-koon rinnoilla rintsikoita pitäisikään niin tottakai monet haluaa pitää. Ei välttämättä sen rintojen tukemisen vaan ihan naisellisuuden takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Hinni:
Mä voisin mielelläni vaihtaa nää 85C:t A-kuppikokoon enkä siinä tapauksessa pitäisi välttämättä rintsikoita. Nännit kyllä paistaa läpi, vaikka rintsikat onkin aina päällä kun kartsalla liikun, kotona en pidä. Mä en osaa mitään kovin paksuja rintsikoita, saati topattuja pitää kun tämmöisessä 150cm hoikalla ihmisellä nuo rinnat kyllä erottuu varsin hyvin ja selkeästi. Vaikka itse en A-koon rinnoilla rintsikoita pitäisikään niin tottakai monet haluaa pitää. Ei välttämättä sen rintojen tukemisen vaan ihan naisellisuuden takia.

Hmm.. Onkohan sulla ihan oikea toi rinnanympärys, jos olet 150cm ja hoikka ja silti rinnan ympärys olisi n.85cm..?

Käy tarkistuttamassa rintaliiviliikkeessä rintojen koko. Moni pitää liian isoina rinnanympärystään.

Hmm.. Onkohan sulla ihan oikea toi rinnanympärys, jos olet 150cm ja hoikka ja silti rinnan ympärys olisi n.85cm..?

Käy tarkistuttamassa rintaliiviliikkeessä rintojen koko. Moni pitää liian isoina rinnanympärystään.

Olen ostanut liivini aina alan liikkeestä, pienemmät ei kerta kaikkiaan yllä ympäri. Että eiköhän nuo ole oikean kokoiset.Olen sellainen leveä muutenkin malliltani. Leveä ja rintava siis olen, mutten lihava. Painan 50kg.

Minulla A-kupit tai jopa AA ja haluaisin vähän naisellisuutta ja kauneutta rintavarustukseen ja kyllä pukeutuminen minun kohdallani lähtee kauniista alusvaatteista.Oman miehenkin edessä olen mielummin vähän topatuissa liiveissä kuin onnettomissa läpysköissä :'(

Olen ostanut liivini aina alan liikkeestä, pienemmät ei kerta kaikkiaan yllä ympäri. Että eiköhän nuo ole oikean kokoiset.Olen sellainen leveä muutenkin malliltani. Leveä ja rintava siis olen, mutten lihava. Painan 50kg.

Häh? Mä olen 169 ja painan yli 80kg ja silti mun ympärysmittani on 70.

Alkuperäinen kirjoittaja Miten on mahdollista:

Häh? Mä olen 169 ja painan yli 80kg ja silti mun ympärysmittani on 70.

No se nyt vaan on. Itse olen 166/56 ja ympärysmitta 75.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:

no täytyy sanoa että mulla on 75c koko mutta 80 A on myös sopiva.. että kyl ne menee jotenkin noin.. ja en todella olis ilman liivejä näillä rinnoilla..

Minusta tärkeämpi kysymys on, että miksi hienoja ja monia erilaisia vaihtoehtoja niin malleissa kuin väreissä tehdään vain pienirintaisille? Me isorintaiset sitten saamme aina tyytyä vain pariin malliin ja pariin väriin..

Alkuperäinen kirjoittaja Katujen Kuningatar:
Minusta tärkeämpi kysymys on, että miksi hienoja ja monia erilaisia vaihtoehtoja niin malleissa kuin väreissä tehdään vain pienirintaisille? Me isorintaiset sitten saamme aina tyytyä vain pariin malliin ja pariin väriin..

Sama juttu on, jos ei osaa pitää kaarituellisia. Mä en kerta kaikkiaan pysty tuellisia pitämään ja näitä malleja löytyy suurinpiirtein vaan urheilurintsikoissa ja mammaliiveissä.

Yhteistyössä