miksi tehdä asioita miehen mieliksi?

NalleKarhuÄiti

Aktiivinen jäsen
10.04.2006
2 282
1
36
siis esim meikkaus tai karvojen ajelu tai mitä vaan muuta sellaista.
minä ainakin teen siksi, että itse tykkään.
ja mies tykkää musta sellaisena kuin olen jos tykkää.
Kai se mut siksi on valinnut että minä olen minä ajelen sitten karvani tai en tai meikkaan tai sitten en.
Toki voin tehdä miehen lempi ruokaa ja hieroa hartioita miehen mieliksi, mutta ulkonäölliset seikat ja omat tapani on mitä on enkä niitä muuksi muuta vaikka mies niitä vaatisi.

Ja musta on kohtuutonta miesten edes tulla sanomaan että tykkää esim posliinista tai sileistä kainaloista jos ei siinä ole sen vertaa miestä, että tekee itse saman asian jota naiselta pyytää.

nää nyt on taas näitä mun aivoituksia, korjatkaa jos olen väärässä.

Koska halutaan olla niitä miehen piniä mussukoita ja niitä kynnysmattoja jotka ei kehtaa ärpättää vastaan, pahimmillaan jos sanoo vastaan niin lätty lätisee..

Tiiä häntä, mie oon mie ja miestä en mielistele, jos ei näin kelepoo olokoon iliman

Niinpä!
Meillä tuskin mies edes huomaa, ajelenko säärikarvoja. Eikä oo ikinä sanonut, tykkääkö että ne ajellaan vaiko eikö. Jos ajelen, niin ihan itteni vuoksi sen teen :)

Itseni vuoksi teen sen vähän mitä teen.
En ole koskaan välittänyt miesten mielipiteistä.
Siksipä säälittää nämä jotka sheivailevat ja keimailevat sille omalle ukolleen hengenhädässä, kun eivät luule omina itseinään kelpaavansa.
Taitavat olla suurinosa jotain 2kymppisiä huonon itsetunnon omaavia heitukoita.

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
No voin mä jotain aina joskus tehdä miehen mieliks ja se saa taas vastaavasti tehdä asioita mun mieliks, näin se ainakin meillä toimii :D

Myös samaa mieltä, on onnellista, jos molemmat pyrkivät tekemään toiselle mieluisia asioita ja ilahduttamaan toista.

No mä taas en henkilökohtaisesti välitä kovastikaan, millanen puistikko mun alushousuissani kasvaa, ellei sitä kukaan näe. :D Eli varmasti tavallaan teen miehen mieliksi. En niin kuin mies haluaa, vaan niin että ilahduttaisin tavallani miestä. Ja kyll musta on kiva, ett mies myös huolehtii itsestään mun mieliksi. =)

Siis odottaako teidän miehet oikeasti että te ajelette karvanne ja meikkaatte sen mieliks kun mä olettaisin että suomalainen mies just tyytyy siihen villiin joka sattuu siellä kotona riehumaan. Ainakin meillä on niin ettei se paljon välitä minkä näkösenä mä täältä ulos raahaudun ja päinvastoin sanoo ettei sun tartte meikata ja miettiä kokoaikaa miltä näytät, hyvä sellaisena kun olet. Korjatkaa jos olen väärässä.

Totta kai rakkailleen tekee asioita, joista ei aina ite niin piittaa, mutta toisille tulee niistä hyvä mieli. Minä en todellakaan MEIKKAA itseni takia, enhän minä omaa naamaani edes näe! Minä meikkaan toisinaan mieheni iloksi.

Omalle ulkonäölleni en ole tehnyt koskaan mitään miehen mieliksi. Voi hemmetti sentäs, tämmösenään saan kelvata, ja jos en, niin voi voi... :D :laugh: . Muita juttuja oon kyllä tehnyt miehen mieliks, miksen olis. Onhan hääkii minuu hemmotellu.

Siis odottaako teidän miehet oikeasti että te ajelette karvanne ja meikkaatte sen mieliks kun mä olettaisin että suomalainen mies just tyytyy siihen villiin joka sattuu siellä kotona riehumaan. Ainakin meillä on niin ettei se paljon välitä minkä näkösenä mä täältä ulos raahaudun ja päinvastoin sanoo ettei sun tartte meikata ja miettiä kokoaikaa miltä näytät, hyvä sellaisena kun olet. Korjatkaa jos olen väärässä.

Kyllä mäkin miestäni rakastan sellaisena kuin hän on. On kuitenkin mukavampaa yhteiselämä, jos hän vähän karsii munakarvojaan, laittaa dödöä, pesee hampaat jne. Ottaa toiset huomioon ja pitää huolen itsestään. Ei suomalaisuus tarkoita samaa kuin epähygieeninen.

Alkuperäinen kirjoittaja Feministi:
Totta kai rakkailleen tekee asioita, joista ei aina ite niin piittaa, mutta toisille tulee niistä hyvä mieli. Minä en todellakaan MEIKKAA itseni takia, enhän minä omaa naamaani edes näe! Minä meikkaan toisinaan mieheni iloksi.

No miks helvetissä mies piittaa siitä, onko vaimolla säärikarvoja vai ei? Vai onko naama nyt nätiks laitettu vaiko eikö? Kertoo paljon miehestä jo tuollanen...

No en kyllä nyt silleen ala mielistelemään, mutta jos sattuisin huomaamaan, että mieheni innostuisi erityisesti esim. ajellusta pimpasta, tietty mä sitä ajelisin. Mutta jos sille on ihan sama niin miks viitisin?

Ei nyt kenenkään pidä olla mikään tossukka, mutta jotain pientä nyt voi toisen mieliksikin tehdä. Onhan se ihan vaan toisen huomioimista. Jos vaikka TIETÄÄ, että mies tykkää, kun laitan päälleni sen punaisen mekon enkä sinistä, niin miksi en laittaisi, jos asia olisi itselleni samantekevä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Feministi:

No miks helvetissä mies piittaa siitä, onko vaimolla säärikarvoja vai ei? Vai onko naama nyt nätiks laitettu vaiko eikö? Kertoo paljon miehestä jo tuollanen...

Kyl munkin mielestä on kivaa, jos mies laittaa vaikka jonku (munmielestä) kivannäkösen vaatteen päälle tai laittaa tukkaa sellaseks ku mää tykkään, JOSKUS, jos se ny ei liikaa vaadi.
Ei se mua HAITTAA jos mun ukko ei tee mitään ulkonäölleen, mut on se KIVAA jos se joskus tekee jotain.

Miksi itsestään huolehtiminen on teille kirosana? En nyt ollenkaan tajua tätä ilmanalaa täällä? Vain silloin on hyvä, jos saa kulkea risoissa verkkareissa kotona hiukset rasvaisina ja kulmiakaan ei ole nypitty koskaan? Sitten vahdataan silmä kovana ukon kännykkää, kun ollaan niin epävarmoja siitä omasta habituksesta...

Ihan sama kenen takia ulkonäöstänne huolehditte, mutta minusta ei ole väärin sanoa, että motivaationa toimivat kanssaihmiset. Miksei elämänkumppanilleen tahtoisi olla kaunis?

Miehen rakkaus ei ole ulkonäöstä riippuvainen, mutta miksi ihmeessä haluaisin tuhlata ainoan elämäni näyttäen linnunpelätiltä?

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Itseni vuoksi teen sen vähän mitä teen.
En ole koskaan välittänyt miesten mielipiteistä.
Siksipä säälittää nämä jotka sheivailevat ja keimailevat sille omalle ukolleen hengenhädässä, kun eivät luule omina itseinään kelpaavansa.
Taitavat olla suurinosa jotain 2kymppisiä huonon itsetunnon omaavia heitukoita.

No höh, ei se ole sitä, etteikö kelepais muuten. Mutta on se silti joskus kiva osoittaa ihan ekstrahuomiota. Vähän niin kuin on kiva että mies pesee hampaansa tai yllättää mut vaikka joskus tuomalla kukkia. Kelpaahan sekin nyt mulle toki ilman, mutta kiva,e ttä joskus yllättää.

No voin mä jotain aina joskus tehdä miehen mieliks ja se saa taas vastaavasti tehdä asioita mun mieliks, näin se ainakin meillä toimii :D

Näimpä.

Vaikka toi ei huomaa vaikka kuinka ajelisin säärikarvojani tai pakkeloisin naamaani. Ne toisen mieliksi tekemiset on jotain muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mjaa:

Kyllä mäkin miestäni rakastan sellaisena kuin hän on. On kuitenkin mukavampaa yhteiselämä, jos hän vähän karsii munakarvojaan, laittaa dödöä, pesee hampaat jne. Ottaa toiset huomioon ja pitää huolen itsestään. Ei suomalaisuus tarkoita samaa kuin epähygieeninen.

Ei tarkoita ei, mutta eikö mene oikeasti niin päin että molemmat tekee sitä enemmänkin itsensä kun toisen takia siis molemmat haluaa itse pitää kiinni siitä hygieniasta, vai tuleeko sulle miehes sanomaan että mitä jos meikkaisit välillä ja ajaisit noi karvat. En mä ainakaan ole kertaakaan saanut sellaista kommenttia että mitä jos tekisit ulkonäölles jotain, kyllä minä haluan enemmän siitä ulkonäöstä itse kiinni pitää.

Yhteistyössä