Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihku 2kymppinen..:):)D:katkeroitunutta porukkaa,onko ukkonne vaihtanu teijät nuorempaan ja nätimpään?
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Ja musta on kohtuutonta miesten edes tulla sanomaan että tykkää esim posliinista tai sileistä kainaloista jos ei siinä ole sen vertaa miestä, että tekee itse saman asian jota naiselta pyytää.
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Ja musta on kohtuutonta miesten edes tulla sanomaan että tykkää esim posliinista tai sileistä kainaloista jos ei siinä ole sen vertaa miestä, että tekee itse saman asian jota naiselta pyytää.
Just näin. Mieheni on esimerkiksi vihjannut, että olisi kiva jos pitäisin joskus stringejä. Olen vastannut, että tottakai rakas, heti teen niin, kunhan hän vain näyttää ensin esimerkkiä ja pukee ne päälleen vaikka yhdeksi päiväksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Ja musta on kohtuutonta miesten edes tulla sanomaan että tykkää esim posliinista tai sileistä kainaloista jos ei siinä ole sen vertaa miestä, että tekee itse saman asian jota naiselta pyytää.
Just näin. Mieheni on esimerkiksi vihjannut, että olisi kiva jos pitäisin joskus stringejä. Olen vastannut, että tottakai rakas, heti teen niin, kunhan hän vain näyttää ensin esimerkkiä ja pukee ne päälleen vaikka yhdeksi päiväksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja No huh:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Feministi:Miksi itsestään huolehtiminen on teille kirosana? En nyt ollenkaan tajua tätä ilmanalaa täällä? Vain silloin on hyvä, jos saa kulkea risoissa verkkareissa kotona hiukset rasvaisina ja kulmiakaan ei ole nypitty koskaan? Sitten vahdataan silmä kovana ukon kännykkää, kun ollaan niin epävarmoja siitä omasta habituksesta...
Ihan sama kenen takia ulkonäöstänne huolehditte, mutta minusta ei ole väärin sanoa, että motivaationa toimivat kanssaihmiset. Miksei elämänkumppanilleen tahtoisi olla kaunis?
Miehen rakkaus ei ole ulkonäöstä riippuvainen, mutta miksi ihmeessä haluaisin tuhlata ainoan elämäni näyttäen linnunpelätiltä?
Peesi. Ketään ei voi muuttaa, joten jos miehelle on tärkeää sheivailu ja meikkaus, niin miksi ihmeessä hänen pitäisi alkaa yhteiseloon naisen kanssa joka ei niitten tekemisestä välitä edes itsensä vuoksi? Se taas, jos nainen lopettaa ulkonäöstään huolehtimisen naimisiinmenon tms myötä, on mielestäni miehen huijaamista. En minäkään halua, että ukko vuosien varrella lopettaa liikunnan ja leviää 30 kiloa ja ei enää katsoisi mitä päälleen pistää jne.
Miehelle tärkeää sheivailu ja meikkaus!!!! Kaikenlaisten miesten kanssa naiset sitä elämäänsä jakavat. Olisi kiva tietää kuinka näille pinnallisille suhteille käy, kun nainen (tai mies) vanhenee ja alkaa näyttää keski-ikäiseltä. Kyllä suhteessa pitäisi olla vapaus olla oma itsensä ja siihen vapauteen kuuluu myös oikeus muuttua vuosien kuluessa. Ja kaikki muuttuvat aivan taatusti, myös arvoiltaan ja ajatusmaailmaltaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja No huh:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Feministi:Miksi itsestään huolehtiminen on teille kirosana? En nyt ollenkaan tajua tätä ilmanalaa täällä? Vain silloin on hyvä, jos saa kulkea risoissa verkkareissa kotona hiukset rasvaisina ja kulmiakaan ei ole nypitty koskaan? Sitten vahdataan silmä kovana ukon kännykkää, kun ollaan niin epävarmoja siitä omasta habituksesta...
Ihan sama kenen takia ulkonäöstänne huolehditte, mutta minusta ei ole väärin sanoa, että motivaationa toimivat kanssaihmiset. Miksei elämänkumppanilleen tahtoisi olla kaunis?
Miehen rakkaus ei ole ulkonäöstä riippuvainen, mutta miksi ihmeessä haluaisin tuhlata ainoan elämäni näyttäen linnunpelätiltä?
Peesi. Ketään ei voi muuttaa, joten jos miehelle on tärkeää sheivailu ja meikkaus, niin miksi ihmeessä hänen pitäisi alkaa yhteiseloon naisen kanssa joka ei niitten tekemisestä välitä edes itsensä vuoksi? Se taas, jos nainen lopettaa ulkonäöstään huolehtimisen naimisiinmenon tms myötä, on mielestäni miehen huijaamista. En minäkään halua, että ukko vuosien varrella lopettaa liikunnan ja leviää 30 kiloa ja ei enää katsoisi mitä päälleen pistää jne.
Miehelle tärkeää sheivailu ja meikkaus!!!! Kaikenlaisten miesten kanssa naiset sitä elämäänsä jakavat. Olisi kiva tietää kuinka näille pinnallisille suhteille käy, kun nainen (tai mies) vanhenee ja alkaa näyttää keski-ikäiseltä. Kyllä suhteessa pitäisi olla vapaus olla oma itsensä ja siihen vapauteen kuuluu myös oikeus muuttua vuosien kuluessa. Ja kaikki muuttuvat aivan taatusti, myös arvoiltaan ja ajatusmaailmaltaan.
No jos itse olisin mies, en haluaisi naiselleni minnekään ruumiin osaan mitään metsätuheikkoa ja jatkuvasti meikitöntä naamaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hansu86:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja No huh:Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Feministi:Miksi itsestään huolehtiminen on teille kirosana? En nyt ollenkaan tajua tätä ilmanalaa täällä? Vain silloin on hyvä, jos saa kulkea risoissa verkkareissa kotona hiukset rasvaisina ja kulmiakaan ei ole nypitty koskaan? Sitten vahdataan silmä kovana ukon kännykkää, kun ollaan niin epävarmoja siitä omasta habituksesta...
No jos itse olisin mies, en haluaisi naiselleni minnekään ruumiin osaan mitään metsätuheikkoa ja jatkuvasti meikitöntä naamaa.
tää menee ihan liiallisuuksiin!ei se et sheivaa ja meikkaa koska haluu näyttää hyvältä tarkota ettei mies pidä kauniina ilman meikkiä ja sänkisenä!!!!kauniit alusvaatteetkin on suunniteltu et nainen näyttää seksikkäältä ja haluttavalta,eiks niihinkään voi sit pukeutua,jos mies sulle sellaset itse valitsee ja ostaa esim:lahjaks?täs ketjus puhutaa nyt ihan ääripäistä!! must on kiva laittaa itteeni ja siinä saa ne piirteet paremmin esiin mitä se mies rakastaa(kun ulkosista asioista puhutaan!)kyl munki mies just leikkautti pitkän lettinsä,kun mä sitä toivoin ja jos ei olis leikkauttanu ni so what!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Siis odottaako teidän miehet oikeasti että te ajelette karvanne ja meikkaatte sen mieliks kun mä olettaisin että suomalainen mies just tyytyy siihen villiin joka sattuu siellä kotona riehumaan. Ainakin meillä on niin ettei se paljon välitä minkä näkösenä mä täältä ulos raahaudun ja päinvastoin sanoo ettei sun tartte meikata ja miettiä kokoaikaa miltä näytät, hyvä sellaisena kun olet. Korjatkaa jos olen väärässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:Siis odottaako teidän miehet oikeasti että te ajelette karvanne ja meikkaatte sen mieliks kun mä olettaisin että suomalainen mies just tyytyy siihen villiin joka sattuu siellä kotona riehumaan. Ainakin meillä on niin ettei se paljon välitä minkä näkösenä mä täältä ulos raahaudun ja päinvastoin sanoo ettei sun tartte meikata ja miettiä kokoaikaa miltä näytät, hyvä sellaisena kun olet. Korjatkaa jos olen väärässä.
Ei odota. Sen sijaan mies muistaa sanoa tasaisin väliajoin, että miten hienoa on kun en meikkaa. Kauhistelee tuttavia, jotka käy parturissa kerran kuussa ja haluaa ehdottomasti, että pidän pitkät hiukset, joita ei halua edes värjättävän.
Sanoo toki myös, että "tuo paita sopii sulle hyvin" jne. Ja sanoo myös sen jos joku vaate ei hänen mielestään sovi jonkun muun kanssa mutta ihan itse päätän tulenko sellaisena vai vaihdanko muuta päälle.
En minä silti ole meikkaamatta miehen mieliksi. Aivan varmasti kelpaisin samalla tavoin myös meikattuna.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:Lueskelin näitä viestejä ja osa ei varmaan tajunnut mun pointtia...
Teininä pesin hampaat jos vaikka joku poika ois tullu suutelemaan, nykyään pesen ne siksi, että ne pysyy hyvässä kunnossa ja omassa suussa tuntuu mukavemmalta.
Siis itsestään kannattaa pitää huolta, tottakai, mutta miehen mieliksi en sitä tee.
jos mies tykkää pitkistä hiuksista en ala niitä häntä varten kasvattamaan, koska en itse pidä siitä.
Parisuhde siis on ottamista ja antamista, mutta joku sanoi, että yksi ihminen tekee sinut onnelliseksi ja se olet sinä itse, jos teet asiat niin, että susta tuntuu hyvältä niin toinen vaistoaa sen ja se vaikuttaa positiivisesti parisuhteeseen.
en nyt tarkoita mitään itsekästä elämistä, arki sovitaan puolison kanssa.
äh, en minä osaa enempää selittää. kuten sanoin nämä ovat taas näitä mun tyhmiä ajatuksia.