Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Siis että jos haluaa tehdä asioita miehen mieliksi, meinaa että tekee niitä aina![]()
Mä voisin ennemmin miettiä mikä se sellanen suhde on missä ei KOSKAAN tehdä yhtään mitään toisen mieliksi?
Ei mun mielestä ainakaan ulkonäöllä miellyttäminen kuulu parisuhteeseen.
Että pitää värjätä hiukset niinku mies tahtoo, ajella karvat niinku mies tahtoo, käyttää jotain tiettyä paitaa, kenkiä, mekkoa, hajuvettä...
Kyllä minäkin kirjoitan miehelleni viestejä eväslaatikkoon tai keittiönpöydälle, mistä ne löytää. Tai ostan sen lempisipsejä kaupasta jne. Mutta en usko, että olis sellaista asiaa mitä tekisin ulkonäölleni hänen vuokseen.
Mun mielestä pienet toiveet voi huomioida. Esim. jos olen/ollaan vaatekaupassa ja näen mielestäni kivan paidan joka sopisi miehelleni, joko ostan sen tai suosittelen häntä ostamaan sen itselleen. Ja jos ollaan menossa jonnekin ja mietin, pistänkö jalkaan housut vai hameen ja mies sanoo että hänen mielestään hame olisi kiva, todennäköisesti valitsen sen. Eri asia taas on se, jos toinen haluaisi muuttaa toisen kokonaan eli vaikka tummasta blondiksi tai luomuista silikoneiksi......
No nimenomaan.
Mulla on ollut ongelmana mitä laitan kaverin häihin päälle ja oon aatellu hametta, paitaa ja siihen vyötärökorsettia. Korsetista en ollu ihan varma laitanko vai en, mutta aivan varmasti laitan kun ukko tuumas että "sen mielestä oon perkeleen hyvännäkönen korsetissa ja sille tulee kivoja ajatuksia siitä"
Olkoon ukon miellyttämistä, mutta kyl mä hyvät naiset miellytän siinä itteenikin samalla... laps yötä muualla ja meillon vaan aikaa mun miellyttää ukkoa :saint: