miksi tehdä asioita miehen mieliksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Siis että jos haluaa tehdä asioita miehen mieliksi, meinaa että tekee niitä aina :o
Mä voisin ennemmin miettiä mikä se sellanen suhde on missä ei KOSKAAN tehdä yhtään mitään toisen mieliksi?

Ei mun mielestä ainakaan ulkonäöllä miellyttäminen kuulu parisuhteeseen.
Että pitää värjätä hiukset niinku mies tahtoo, ajella karvat niinku mies tahtoo, käyttää jotain tiettyä paitaa, kenkiä, mekkoa, hajuvettä...

Kyllä minäkin kirjoitan miehelleni viestejä eväslaatikkoon tai keittiönpöydälle, mistä ne löytää. Tai ostan sen lempisipsejä kaupasta jne. Mutta en usko, että olis sellaista asiaa mitä tekisin ulkonäölleni hänen vuokseen.

Mun mielestä pienet toiveet voi huomioida. Esim. jos olen/ollaan vaatekaupassa ja näen mielestäni kivan paidan joka sopisi miehelleni, joko ostan sen tai suosittelen häntä ostamaan sen itselleen. Ja jos ollaan menossa jonnekin ja mietin, pistänkö jalkaan housut vai hameen ja mies sanoo että hänen mielestään hame olisi kiva, todennäköisesti valitsen sen. Eri asia taas on se, jos toinen haluaisi muuttaa toisen kokonaan eli vaikka tummasta blondiksi tai luomuista silikoneiksi......

No nimenomaan.
Mulla on ollut ongelmana mitä laitan kaverin häihin päälle ja oon aatellu hametta, paitaa ja siihen vyötärökorsettia. Korsetista en ollu ihan varma laitanko vai en, mutta aivan varmasti laitan kun ukko tuumas että "sen mielestä oon perkeleen hyvännäkönen korsetissa ja sille tulee kivoja ajatuksia siitä" :p

Olkoon ukon miellyttämistä, mutta kyl mä hyvät naiset miellytän siinä itteenikin samalla... laps yötä muualla ja meillon vaan aikaa mun miellyttää ukkoa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mikäli tässä nyt tarkoitetaan ulkoista olemusta niin en kyllä pelkästään miehen mieliksi tee mitään, karvoja ajelen oman neuroosini takia :D
Muita asioita sitten teen mieheni mieliksi: teen leivän jos pyytää, keitän kahvit, silitän vaatteita.... Mutta näitä asioita, mieheni tekee myös minulle.

:flower:

Musta on kiva näyttää "kivalta". Meikata, laittaa nätit vaatteet ja pitää itsestäni huolta, ihan vaan että mulla itselläni on hyvä olla.
Jos mulla ei ois hyvä olla itseni kanssa, niin äijällä tuskin ois hyvä olla mun kanssa.

Mutta en todellakaan meikkais tai ajelis karvoja jos mies mun niin käskis tehdä, enkä itse siittä pitäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
No voin mä jotain aina joskus tehdä miehen mieliks ja se saa taas vastaavasti tehdä asioita mun mieliks, näin se ainakin meillä toimii :D

Niinpä, ei miestäkään aina kiinnosta mun jutut, silti se saattaa ihan minun mieliksi tehdä niin kuin haluan. Vastavuoroista...

Mä ainakin meikkaan ja ajelen karvat sen takia, että haluan niin. Jos joskus laiskottaa säärikarvojen kanssa, niin miehen olis turha tulla niistä nuputtamaan, että aja ne pois. Sitten mä en niitä ainakaan ajaisi pois.

Mulle ainakin mies sanoo mun meikkaamista kattoessaan, että miks pitää laittaa niin paljon meikkiä....Enkä laita kuin ihan perusmeikin niin sekin tuntuu olevan liikaa. Mutta mähän en sitä meikkamista lopeta sen takia, että mies haluaa. Mä meikkaan just silloin, kun haluan.

Mulla ei ollu kuin ripsaria, kun miehen luo ekan kerran menin, että jos sen takia meikit mulla on miehen mielestä huono juttu :whistle: ;)

No voin mä jotain aina joskus tehdä miehen mieliks ja se saa taas vastaavasti tehdä asioita mun mieliks, näin se ainakin meillä toimii :D

Niinpä, ei miestäkään aina kiinnosta mun jutut, silti se saattaa ihan minun mieliksi tehdä niin kuin haluan. Vastavuoroista...

Mut pitää vielä lisätä, että ulkonäköasiat teen vain itseni vuoksi. Mies ei varmaan ees haluais että laittaudun ja olen kovin hyvännäköinen, mutta teen sen itseni vuoksi.

Eipä meillä ainakaan mies oli mitään vaatinut että tekisin sen mieliksi jotakin, ainoa mistä sanoi oli tietysti ylipaino ja sekin aiheesta kun oli huolissaan musta ja nyt on sitte kovasti kehunut että näkee että painoa on tippunut. Kyllä mä hyvää ruokaa teen muutenkin miehen mielestä, ei mun tartte mielistellä eli tekisin jotain erikoista miehen mieliksi, siihen ei ole tarvinnut mennä. Yleensä en paljon sano vastaan koska en halua riidellä, myötäilen aika paljon miestäni.

Teenköhän nyt miehelle suurta vääryyttä.. kun mies haluaisi pitää sänkeä, mutta mulla on niin herkkä iho etten kestä sitä raapimista, joten muistutan kyllä miestä parranajosta että voidaan pussailla tms. Ja toisekseen pyydän miestä ajelemaan/siistimään alapääkarvoja, inhoan sitä kun menee karvoja suuhun. Ja mies mielellään miellyttää mua näissä asioissa, meillä on paljon mukavempaa kun mä en "kärsi" pussaillessa/muuten touhuillessa. En ole ikinä tullut ajatelleeksi että se on väärin ja kohtuutonta, eikä mieskään ole mitään sanonut.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:

Näimpä.

Vaikka toi ei huomaa vaikka kuinka ajelisin säärikarvojani tai pakkeloisin naamaani. Ne toisen mieliksi tekemiset on jotain muuta.

Juu, on paha mennä pyytämään siltä mieheltä mitään, jos ei itsekkään ole valmis tekemään asioita sen mieliksi :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Feministi:
Miksi itsestään huolehtiminen on teille kirosana? En nyt ollenkaan tajua tätä ilmanalaa täällä? Vain silloin on hyvä, jos saa kulkea risoissa verkkareissa kotona hiukset rasvaisina ja kulmiakaan ei ole nypitty koskaan? Sitten vahdataan silmä kovana ukon kännykkää, kun ollaan niin epävarmoja siitä omasta habituksesta...

Ihan sama kenen takia ulkonäöstänne huolehditte, mutta minusta ei ole väärin sanoa, että motivaationa toimivat kanssaihmiset. Miksei elämänkumppanilleen tahtoisi olla kaunis?

Miehen rakkaus ei ole ulkonäöstä riippuvainen, mutta miksi ihmeessä haluaisin tuhlata ainoan elämäni näyttäen linnunpelätiltä?

Peesi. Ketään ei voi muuttaa, joten jos miehelle on tärkeää sheivailu ja meikkaus, niin miksi ihmeessä hänen pitäisi alkaa yhteiseloon naisen kanssa joka ei niitten tekemisestä välitä edes itsensä vuoksi? Se taas, jos nainen lopettaa ulkonäöstään huolehtimisen naimisiinmenon tms myötä, on mielestäni miehen huijaamista. En minäkään halua, että ukko vuosien varrella lopettaa liikunnan ja leviää 30 kiloa ja ei enää katsoisi mitä päälleen pistää jne.

Miehelle tärkeää sheivailu ja meikkaus!!!! Kaikenlaisten miesten kanssa naiset sitä elämäänsä jakavat. Olisi kiva tietää kuinka näille pinnallisille suhteille käy, kun nainen (tai mies) vanhenee ja alkaa näyttää keski-ikäiseltä. Kyllä suhteessa pitäisi olla vapaus olla oma itsensä ja siihen vapauteen kuuluu myös oikeus muuttua vuosien kuluessa. Ja kaikki muuttuvat aivan taatusti, myös arvoiltaan ja ajatusmaailmaltaan.

Tämä on taas tätä yltiöfeministien ajattelua, että nainen joka joskus meikkaa miehen(kin) mieliksi, on miehen tossun alla ja täysin alistettu. Siis mitä vit***? Siis nainen ei saa enää edes miellyttää miestä?

Minä meikkaan miehen takia myös, haluan olla kaunis hänen takiaan. Hieron hänen hartioitaan joskus raskaan päivän jälkeen, keitän kahvia pyytämättä... Teen paljon pieniä asioita koska tiedän niistä tulevan hänelle hyvä mieli. En osaa aina sanoa, että olet tärkeä rakkaimmilleni, joten osoitan sen teoillani. Onko se miellyttämistä sitten, en tiedä.

Minä saan mieheltä (uusi rakkaus vielä) takaisin enemmän kuin annan hänelle. Ettekö te sitten saa mitään, jotka sanotte että pieninkin miellyttäminen on alistumista? Eikö miehenne välitä teistä? Vai onko se niin, että teillä onkin huono itsetunto, ja te hyökkäätte sellaisten naisten kimppuun, jotka näkevät vaivaa itsensä ja muiden eteen?

ja muoks vielä. Minä sheivaan siksi, etten yksinkertaisesti kehtaa kulkea karvat rehottaen missään, sheivasin vaikka olin sinkku, sheivaan nytkin vaikka olen varattu.

Myös samaa mieltä, on onnellista, jos molemmat pyrkivät tekemään toiselle mieluisia asioita ja ilahduttamaan toista.

Myös minä yhdyn tähän! Sitäpaitsi mieheltä saa monesti paljon rehellisemmän vastauksen esim. ulkonäöllisiin asioihin kuin ystäviltä! Sanoo suoraan jos joku vaate ei pue minua tai että lyhyissä hiuksissa en näyttänyt niin hyvältä.

Minä teen asioita itselleni ja miehenikin takia. Totuushan on se, että kun pariskunnan ensihuuma on ohi, asiat arkipäiväistyvät. Tälle kaikelle on biologinenkin perusta, juhannuslempi leimahtaa oksitosiinilla...(en selitä enempää, koska ette kuitenkaan ymmärrä) Mutta sitten eri hormonaaliset tekijät saavat ihmiset jäämään parisuhteeseen. Ihminen tarvitsee mielestäni visuaalisia virikkeitä, hyvin hoidettu olemus sytyttää ja pitää mielenkiinnon yllä. Kaikki miehet pitävät hoidetuista naisista(ihailevat ainakin salaa). Toisaalta tarvitaan myös aimo annos henkistä ulottuvuutta, toisen menestyminen, valta, säkenöivä äly ja temperamentti tuovat potkua parisuhteeseen.

Miksi itsestään huolehtiminen on teille kirosana? En nyt ollenkaan tajua tätä ilmanalaa täällä? Vain silloin on hyvä, jos saa kulkea risoissa verkkareissa kotona hiukset rasvaisina ja kulmiakaan ei ole nypitty koskaan? Sitten vahdataan silmä kovana ukon kännykkää, kun ollaan niin epävarmoja siitä omasta habituksesta...

Ihan sama kenen takia ulkonäöstänne huolehditte, mutta minusta ei ole väärin sanoa, että motivaationa toimivat kanssaihmiset. Miksei elämänkumppanilleen tahtoisi olla kaunis?

Miehen rakkaus ei ole ulkonäöstä riippuvainen, mutta miksi ihmeessä haluaisin tuhlata ainoan elämäni näyttäen linnunpelätiltä?

Erittäin viisaita sanoja! Kyllä mulla on raskausaikanakin ollu kunnia-asia se, että oon aina edes perushuoliteltu! Itsellä ja takuulla myös miehellä mukavampaa!

Mä en ole miehenmiellyttäjäluonne ja koska mies on mut tällaisena valinnut ei mulla ole mitään tarvetta muuttua. Mutta joo, kyl mäkin joskus (hyvin harvoin, voi laskea vuositasolla) jos mua huvittaa saatan tehdä jotain sellaista jota en muuten tekisi vain siksi, että mieheni tykkää siitä. Mutta yleensä teen vain sellaista josta minäkin pidän.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Te jotka haluatte sitä ukkoanne miellyttää, te varmaan meikkaatte sänkyynkin mennessä... ettekä koskaan näyttäydy ilman meikkiä??
Joku joskus pohti että mitä meikkiä voi laittaa synnytykseen, kun miehen takia ei uskaltanut meikkaamatta sinnekään mennä.. :whistle:

Tottakai olen ilman meikkiä iltaisin ja aamuisin kun on suihkussa käyty ja kelpaan myös silloin, mutta mulle ainakin tulee raikkaampi olo kun on vähän aamulla itseään ehostaa ja tukan nopeasti laittelee. Miksi ei saisi miellyttää omaa ja miehen silmää, kyllä hänki ajaa partansa, laittaa tukkansa, pesee hampaansa, laittaa dödöä, putsaa korvansa ja leikkaa kyntensä!

Mun mielestäni itsestä huolehtiminen ja miehen takia jonkin asian tekeminen on kaksi täysin eri asiaa. Mutta juu, jos mä en jaksa tukkaa harjata, niin en mä sitä miehen takia harjaa. Mitä se ketään muuta kuin minua haittaa, jos tukkani on sekaisin... en mä tietty kaupungille tukka sojossa mene, pistän hatu peitoksi

;)

Alkuperäinen kirjoittaja Rakastunut:
Mä teen kaikenlaista miehen takia. Laitan sen seksymmän yökkärin, hajuvettä vuoteeseen (ei meikkiä!), rustailen romanttisia viestejä eväisiin.

Minusta on ihanaa tehdä rakkaimpieni puolesta pieniä juttuja. Osaahan mun lapsetkin tehdä aamupalaa itse, mutta kiva se on heillekin ihan vain heidän takiaan sitä laittaa.

Rakkauden osoittaminen tekemällä pieniä juttuja toisen vuoksi on minulle aivan normaalia. Jos tiedän, että mies pitää minua erittäin kauniina, jos laitan hiukset tietyllä tapaa, niin miksi en laittaisi? Huomaavaisuutta!

Ihanaa tekstiä, ja näillä eväillä se parisuhdekin pysyy hyvänä ja lämpimänä takuulla pidempään kuin välinpitämättömillä ihmisillä :heart: =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja just..just:
taitavat olla noi "toiset" sitte niitä katkeroituneita petettyjä sohvaperunoita.

Ei, vaan naiseksi kasvaneita vahvoja ihmisiä, joilla ei ole tarve miellyttää miehiä.

Naiseksi kasvaminenko tarkoittaa sitä että kuljetaan karvareuhka alushousuista tursuten, tukka limppisenä ja naama rasvasena? Vaan siksi että ei tarte miellyttää miehiä?

Siis tietenkin mä haluan olla miehelleni mieliksi. Miksi ihmeessä en haluais? Kyllä se musta tykkää ihan minkä näköisenä vaan, mutta yleensä teen kyllä "kauneuteni" eteen juttuja joista tiedän mieheni pitävän. Kenen muunkaan takia mä laittautuisin kuin mieheni?

Ja jos mies tietäis, että mä tykkään miehen ajelevan säärensä niin olen varma, että se ajelis.

Alkuperäinen kirjoittaja g:
mitä eroa on lempiruuan laittamisella miehen mieliksi ja karvojen ajamisella miehen mieliksi?

Niinpä, mies mieluummin syö sitä lemppariaa, joten mielellään häntä sillä hemmottelen. Samaten mies takuulla tykkää sekstaillessa sileästä säärestä poskeaan vasten kuin karheasta sängestä, joten toki ajelen kinttuni!

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja just..just:
taitavat olla noi "toiset" sitte niitä katkeroituneita petettyjä sohvaperunoita.

Ei, vaan naiseksi kasvaneita vahvoja ihmisiä, joilla ei ole tarve miellyttää miehiä.

Naiseksi kasvaminenko tarkoittaa sitä että kuljetaan karvareuhka alushousuista tursuten, tukka limppisenä ja naama rasvasena? Vaan siksi että ei tarte miellyttää miehiä?

Aivan samaa Rytkäätys mietin.

Toivottavasti musta ei tuu koskaan aikuista ;)

Yhteistyössä