miksi tehdä asioita miehen mieliksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
No katos, kun ei sitä TARVIIKAAN, mut mä haluun. Ja kyllä musta on ihan kiva, että mies pitää omatkin karvansa suht lyhyinä ja vaikkapa peseytyy joka ilta. Ihan samalla tavalla me molemmat osoitetaan toisillemme huomiota, ei täs mitään kilpailua ole. Eikä mun mies röyhtäile ja piereskele mun seurassa kuin aniharvoin.

No ok.
Mutta miksi haluut? Onk sulla joku jätetyksi tulemisen pelko, vai vaan huono minäkuva?

Ei kun mulla ei vaan oo mitään fanaattista itsenipönkittämistarvetta vaan pystyn myös ilahduttamaan toista.

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Koska halutaan olla niitä miehen piniä mussukoita ja niitä kynnysmattoja jotka ei kehtaa ärpättää vastaan, pahimmillaan jos sanoo vastaan niin lätty lätisee..

Tiiä häntä, mie oon mie ja miestä en mielistele, jos ei näin kelepoo olokoon iliman

kyllä voin sanoa että meikkaan ja laitan tukkani MYÖS miehen mieliksi. Ja nautin siitä että voin miellyttää miestäni ulkonäölläni. Mutta en todellakaan ole mikään kynnysmatto, sanon asioista ja miehen menemisistä hänelle suoraan.

Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:
Koska halutaan olla niitä miehen piniä mussukoita ja niitä kynnysmattoja jotka ei kehtaa ärpättää vastaan, pahimmillaan jos sanoo vastaan niin lätty lätisee..

Tiiä häntä, mie oon mie ja miestä en mielistele, jos ei näin kelepoo olokoon iliman

kyllä voin sanoa että meikkaan ja laitan tukkani MYÖS miehen mieliksi. Ja nautin siitä että voin miellyttää miestäni ulkonäölläni. Mutta en todellakaan ole mikään kynnysmatto, sanon asioista ja miehen menemisistä hänelle suoraan.

sama tääl tota MYÖS sanaa painottaen.

Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:

Peesaan.

Ja taas: on taitolaji sekin, että saa miehen mieltymään juuri siihen, mikä itseäkin miellyttää, vaikka mielipide olisi alunperin ollut eri. :D

Itseni vuoksi teen sen vähän mitä teen.
En ole koskaan välittänyt miesten mielipiteistä.
Siksipä säälittää nämä jotka sheivailevat ja keimailevat sille omalle ukolleen hengenhädässä, kun eivät luule omina itseinään kelpaavansa.
Taitavat olla suurinosa jotain 2kymppisiä huonon itsetunnon omaavia heitukoita.

taitavat olla noi "toiset" sitte niitä katkeroituneita petettyjä sohvaperunoita.

Mun on kyllä pakko sanoa, että on musta siinäkin vähän huonon minäkuvan ainesta, jos ei voi vähän toista ilahduttaa tai miellyttää. Ja tää tarkottaa nyt ihan vaan jotain pikkujuttuja, ei mitään dramaattista ulkonäönmuutosta. Siis tottakai mun mies hyväksyy mut just tällaisena kun oon ja rakastaa mua olin sit minkänäköinen vaan. Mut jos tiedän, että se tykkää oikein erityisesti kun laitan sen ja sen vaatteen, ne yhdet tietyt korvikset ja hiukset nutturalle, niin miksen joku ilta, kun menemme vaikka ulossyömään, laittautuisi juuri sen näköiseksi??? Ihan vaan siitä periaatteesta, että "minähän en miestä mielistele"? Eikä se kertoisi enemmän epävarmuudesta? Tai jostain ihme valtataistelusta mun ja mieheni välillä?

Eikä tämä ainakaan meillä ole yksipuolista. Kyllä se mieskin laittaa sen tietyn paidan, missä hän minusta näyttä komealle. Ja joskus jopa kysyy, kumpi on minusta kivempi. Musta se on silkkaa huomaavaisuutta!

Mun on kyllä pakko sanoa, että on musta siinäkin vähän huonon minäkuvan ainesta, jos ei voi vähän toista ilahduttaa tai miellyttää. Ja tää tarkottaa nyt ihan vaan jotain pikkujuttuja, ei mitään dramaattista ulkonäönmuutosta. Siis tottakai mun mies hyväksyy mut just tällaisena kun oon ja rakastaa mua olin sit minkänäköinen vaan. Mut jos tiedän, että se tykkää oikein erityisesti kun laitan sen ja sen vaatteen, ne yhdet tietyt korvikset ja hiukset nutturalle, niin miksen joku ilta, kun menemme vaikka ulossyömään, laittautuisi juuri sen näköiseksi??? Ihan vaan siitä periaatteesta, että "minähän en miestä mielistele"? Eikä se kertoisi enemmän epävarmuudesta? Tai jostain ihme valtataistelusta mun ja mieheni välillä?

Eikä tämä ainakaan meillä ole yksipuolista. Kyllä se mieskin laittaa sen tietyn paidan, missä hän minusta näyttä komealle. Ja joskus jopa kysyy, kumpi on minusta kivempi. Musta se on silkkaa huomaavaisuutta!

Joo, peesaan taas. *kova tyttö peesailemaan*

Alkuperäinen kirjoittaja just..just:
Itseni vuoksi teen sen vähän mitä teen.
En ole koskaan välittänyt miesten mielipiteistä.
Siksipä säälittää nämä jotka sheivailevat ja keimailevat sille omalle ukolleen hengenhädässä, kun eivät luule omina itseinään kelpaavansa.
Taitavat olla suurinosa jotain 2kymppisiä huonon itsetunnon omaavia heitukoita.

taitavat olla noi "toiset" sitte niitä katkeroituneita petettyjä sohvaperunoita.
siis niitä katkeroituneta kolmekymppisiä..hahhah..

Ei, vaan naiseksi kasvaneita vahvoja ihmisiä, joilla ei ole tarve miellyttää miehiä.

Mä en ymmärrä mitä heikkoa on siinä, että haluaa ilahduttaa tai miellyttää toista.
Kuhan ei tee sitä muuttamalla itseään (siis iha sitä oikeaa minää, johon ei mikään meikkaus liity.)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:

Ei, vaan naiseksi kasvaneita vahvoja ihmisiä, joilla ei ole tarve miellyttää miehiä.

no nyt sä et edes halua miellyttää. ketään :laugh:

niinpä, miks ei sais miellyttää miestä, jos miehestä kerran tykkää :o

Miten niin nyt?
Kyllä minä miehiäkin olen miellytellyt, en vaan näe siinä mitään järkeä. :xmas:

:attn:
Ei kun mun pointti oli, että se ei nimenomaan ole mikään järin vahvan ja kypsän naisen merkki, että ei pysty ottamaan toista huomioon. Kuulostaa enemmänkin katkeroituneelta valtataistelulta.

Ja huom. Toisen huomioiminen ei tarkoita sairaalloista miellyttämistä jatkuvasti, vaan että ajattelee sitä toistakin toisinaan pukeutuessaan/ laittautuessaan. Sen ei tarvitse sisältää meikkausta eikä sheivausta -siis voi sisältää vaikka molempia, mutta iham miehen mieltymyksistä riippuen voi olla muutakin. Ihan vaikka vaan juuri sen vihreän paidan valitsemista, joka miehesi mielstä saa silmäsi loistamaan kauniisti. Tai niiden kivojen korvisten.

Miten niin nyt?
Kyllä minä miehiäkin olen miellytellyt, en vaan näe siinä mitään järkeä. :xmas:

:xmas: :wave:
et sinä aina noin kiukkunen ole :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ihku 2kymppinen..:):)D:
katkeroitunutta porukkaa,onko ukkonne vaihtanu teijät nuorempaan ja nätimpään?

Ei itseasiassa, kun ex mies sanoi että ottaa seuraavaksi sellasen naisen, joka ei varmalla muille kelpaa, ja niinhän tuntui sitten tekevän. Ja mun mies taas vaihtoi sen vanhemman ja itsestään huolehtimáttoman muhun. :saint: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ihku 2kymppinen..:):)D:
katkeroitunutta porukkaa,onko ukkonne vaihtanu teijät nuorempaan ja nätimpään?

Ihku DAA :laugh:

En oo katkera, enkä vaihdettu :D Enkä miellytä miehiä, ne miellyttää mua B)

jos et tajunnut niin toi oli vittuilua,siis toi nimimerkkikin..just noinhan noi lunaticit parikymppisistä ajattelee...

Yhteistyössä