Niin, en minäkään ymmärrä miksi maksat asuntolainaa, kun olisit voinut säästää siihen asuntoon tai maksaa sen säästötililtä |OEn mäkään ymmärrä. Mä näen sen niin, että säästäminen on helpompaa jos on joku tärkeä juttu mikä pitää saada. Ei kaikkee tarvi saada valmiina, mua vtuttais maksella jotain telkkaria ym. käyttökamaa kuukausikaupalla. Pesukoneen vielä ymmärrän mutta kaikki "humpuuki" on kyllä hullua osamaksulla ostaa. Joku aikaisemmin kirjoitti että mitä sitten jos vuoden päästä ei oo enää sille jutulle tarvetta kun rahaa ois, no niinpä, miks ostaa kaikenmaailman mieleenjuolahtavat härpäkkeet jos niille ei ees tarvetta oo. Ehkä rahaakin ois enemmän jos ei kaikkea roinaa kotiinsa kantais..? Tosi lyhytnäköistä porukka nykyään, koko ajan pitää saada uutta sitä ja tätä, mitä tarvetta sillä shoppailulla tyydyttää?
Asuntolainaa toki lyhennämme kuukausittain mutta muita osamaksuja ei oo eikä toivottavasti myöskään tuu. Säästötilillä pitää aina olla sen verran että kodinkoneet ym. pystyy sieltä ostamaan mikäli rikki menevät.
Mikä sulle on humpuukia, mulle välttämättä ei :xmas: