Miksi te naiset tätiydytte niin nuorena?

  • Viestiketjun aloittaja nainen itsekin
  • Ensimmäinen viesti
Vviergas
Alkuperäinen kirjoittaja Tätihä?;30028835:
Laittaakaa kuvia tätimäisistä silmälaseista ja sitten niistä ei-tätimäisistä! Itse olen pitänyt sellaisia ihan ohuen ohuita sankoja tätimäisinä, muttei se niin vissiin olekaan :D
Samaa mieltä. Tummat paksummat sangat ovat jämäkän näköiset. Täti-ihmisillä on ohuet kullanväriset sangat.
 
vieras..
Mä en voi mitenkään ymmärtää sitä, miten joku (ilman jeesustelua) ei muka ymmärrä mikä on naisellista ja mikä ei-naisellista/tanttamaista. Sama mitä en vaan käsitä on, että miksi tanttamaiset jaksaa olla kateellisia... kun valinnanvapaus pukeutua on heilläkin. En vaan käsitä.
 
"Joku"
[QUOTE="Jojo";30028951]Mulle tulee mieleen Paula Lehtomäki. Täti mikä täti.[/QUOTE]

Paula Lehtomäki saa tätimäisyydelleen vastinetta näyttämällä tehokkaalta ja vakuuttavalta. Mut sit on vielä erikseen sellaiset henkilöt, jotka onnistuvat näyttämään yhtä aikaa sekä tätimäisiltä että vätyksiltä.
 
Juu huonot elintavat näkyy siinä kolmekymppisenä varmasti ja tätimäinen look ei ehkä ole se ikävin juttu. Onhan se surullista jos ei oma hyvinvointi ja normaaleissa mitoissa pysyminen kiinnosta.

Ulkonäöstä, pukeutumisesta huolehtiminen on myös toisten arvostamista! Jos meikäläisen äiti alkaisi rupsahtaa niin sanoisin kyllä - kukaan muu ei susta pidä huolta kun sä itse ja keski-iässä on pakko olla terveet elämäntavat.
 
  • Tykkää
Reactions: HuutoYössä
ajatella
Miks mulla tulee "tätimäisestä" ennemminkin mieleen semmoinen laiha, luiseva, huonoryhtinen harmaissa puolipitkissä hiuksissa, kultaiset ohuet silmälasinsangat, harmaa villatakki, polvimittainen villakangashame ja eccon beessit tai harmaat nauhakengät... eikä suinkaan ylipainoinen lyhyttukkainen paksusankaisissa laseissa viihtyvä...

Että sehän on ihan katsojan silmissä.
 
vieras*
Mä olen ollut aina lihava rillipää eikä täditellyt ole vielä kukaan. Yleensä luullaan nuoremmaksi, jopa sen verran että joudun näyttämään papereita olutostoksilla mikä on läinnä noloa :|

Toisaata, olen naimisssa sedan kanssa jota ei haittaa mun trikoopaita-rilipäätätimäisyyteni, koska sängyssä en käytä kumpiakaan edellämainituista :D
 
gimme a break
Alkuperäinen kirjoittaja Tätihä?;30028192:
Mua hieman ärsyttää että vastaat näin ja tällaiseen kysymykseen, koska sinun pirteyttäsi aina kehutaan sekä sitä kuinka ikinuori ole puolen palstan mielestä. Itsekin olen pitänyt tyylistäsi, mutta tällainen lypsäminen on tylsää. Kaipaatko lisää kehuja vai mitähä?
Samaa mietin. Samoin tapahtuu jos joku tekee ketjun jossa käsitellään lihavuutta. Jo ekalla sivulla siellä on booty joka ulisee et hän tykkää olla läski. Niin mistä kohtaa? Mä ymmärtäisin teiniltä tällaiset nolot kehujen kalastelut, mutta aikuinen nainen?
 
pyh
No jaa. On kai se vähän tuuristakin kiinni. Mulla on hyvin tyttömäinen ulkomuoto, oon 35-vuotiaanakin varsin siro ja hoikka. Kaipa se nyt on tyttömäisempää kuin ylipaino! Mutta ei se kyllä omaa ansiotani oikein ole... Tukkakin on vahva ja paksu, helppohan sellainen on pitää pitkänä. Jos se olisi ohut, niin varmasti itsekin leikkaisin lyhyeksi.
 
ikä ei ole salaisuus
Aina naurattaa nää neljääkymppiä lähestyvät omassta mielestään niin tyttömäiset...

Kyl sen kuule oikeesti näkee sen naisen iän. Mutta ei kolmeviis mikään paha ikä ole. Kyllä se saa näkyä.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja ikä ei ole salaisuus;30029374:
Aina naurattaa nää neljääkymppiä lähestyvät omassta mielestään niin tyttömäiset...

Kyl sen kuule oikeesti näkee sen naisen iän. Mutta ei kolmeviis mikään paha ikä ole. Kyllä se saa näkyä.
No ei se ikä kaikilla näy.
 
ikä ei ole salaisuus
Mitä se kuolema siihen liittyy ettet sä voi mitenkään tietää satunnaisen vastaantulijan ikää?
Kuten sanottu, voi siuta.

Mutta olet ihan ok näköinen, ikäisesi nainen. Ja semmoisenaan ihan hyvä, ei sun tarvitse täällä niin epätoivoisesti todistella että olet ihan pikku tyttö vielä. Kyllä naiseudestaan saa olla ylpeä. Raamatussa vissiin vähän väitetään toista, mutta ei siellä toisaalta kehoiteta yrittämään ikuisesti myöskään teeskennellä pikkutyttöä.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja ikä ei ole salaisuus;30029413:
Kuten sanottu, voi siuta.

Mutta olet ihan ok näköinen, ikäisesi nainen. Ja semmoisenaan ihan hyvä, ei sun tarvitse täällä niin epätoivoisesti todistella että olet ihan pikku tyttö vielä. Kyllä naiseudestaan saa olla ylpeä. Raamatussa vissiin vähän väitetään toista, mutta ei siellä toisaalta kehoiteta yrittämään ikuisesti myöskään teeskennellä pikkutyttöä.
En mä ole itsestäni puhunut, tää on ihan sun omaa tulkintaas. Sä et voi tietää kaikkien vadtaantulevuen ikää ja väittää että kaikista ikä näkyy.
 
Mä kun lähden "ulos tuulettumaan" niin laitan itteni vimpan päälle ladyksi, mutta kaupassa käyn miten käyn. Jos näytän tädiltä niin se johtuu siitä, että ikää on ja se varmaan alkaa jo näkyä. En näytä samalta samoissa vaatteissa kuin teini, ihan siksi kun en ole teini.
 
ainakin 15v nuorempi
Mä en ole tätiytynyt. Juuri tänään mietin hiuksiani, katsooko joku, kun noin. Ikää jo tosi paljon. Ihan sama, laitan kuin itse haluan ja näytän hyvältä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ikä ei ole salaisuus;30029394:
Voi siuta...

Miksi se on sulle niin kova juttu? Pelkäätkö kuolemaa?
Miks sulle on noin kova paikka, että kaikki ei näytä ikäiseltään vaan nuoremmalta? Mä tiän monta ihmistä jotka näyttää nuoremmalta ku mitä oikiasti ovat. Eräski nainen on reilu 90v. ja näyttää n. 15 vuotta nuoremmalta, olemus ja kaikki niin pirteää edelleen että ei uskoisi hänen ikäänsä.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä