Samaa mieltä. Tummat paksummat sangat ovat jämäkän näköiset. Täti-ihmisillä on ohuet kullanväriset sangat.Alkuperäinen kirjoittaja Tätihä?;30028835:Laittaakaa kuvia tätimäisistä silmälaseista ja sitten niistä ei-tätimäisistä! Itse olen pitänyt sellaisia ihan ohuen ohuita sankoja tätimäisinä, muttei se niin vissiin olekaan
Monen tädin takaa löytyy setäJa toinen mikä mua ihmetyttää on se että tykkääkö niiden täti-tyyppien miehet sitten niin hirmusesti kun vaimo näyttää matamilta?
Samaa mietin. Samoin tapahtuu jos joku tekee ketjun jossa käsitellään lihavuutta. Jo ekalla sivulla siellä on booty joka ulisee et hän tykkää olla läski. Niin mistä kohtaa? Mä ymmärtäisin teiniltä tällaiset nolot kehujen kalastelut, mutta aikuinen nainen?Alkuperäinen kirjoittaja Tätihä?;30028192:Mua hieman ärsyttää että vastaat näin ja tällaiseen kysymykseen, koska sinun pirteyttäsi aina kehutaan sekä sitä kuinka ikinuori ole puolen palstan mielestä. Itsekin olen pitänyt tyylistäsi, mutta tällainen lypsäminen on tylsää. Kaipaatko lisää kehuja vai mitähä?
No ei se ikä kaikilla näy.Alkuperäinen kirjoittaja ikä ei ole salaisuus;30029374:Aina naurattaa nää neljääkymppiä lähestyvät omassta mielestään niin tyttömäiset...
Kyl sen kuule oikeesti näkee sen naisen iän. Mutta ei kolmeviis mikään paha ikä ole. Kyllä se saa näkyä.
Voi siuta...No ei se ikä kaikilla näy.
Mitä se kuolema siihen liittyy ettet sä voi mitenkään tietää satunnaisen vastaantulijan ikää?Alkuperäinen kirjoittaja ikä ei ole salaisuus;30029394:Voi siuta...
Miksi se on sulle niin kova juttu? Pelkäätkö kuolemaa?
Kuten sanottu, voi siuta.Mitä se kuolema siihen liittyy ettet sä voi mitenkään tietää satunnaisen vastaantulijan ikää?
En mä ole itsestäni puhunut, tää on ihan sun omaa tulkintaas. Sä et voi tietää kaikkien vadtaantulevuen ikää ja väittää että kaikista ikä näkyy.Alkuperäinen kirjoittaja ikä ei ole salaisuus;30029413:Kuten sanottu, voi siuta.
Mutta olet ihan ok näköinen, ikäisesi nainen. Ja semmoisenaan ihan hyvä, ei sun tarvitse täällä niin epätoivoisesti todistella että olet ihan pikku tyttö vielä. Kyllä naiseudestaan saa olla ylpeä. Raamatussa vissiin vähän väitetään toista, mutta ei siellä toisaalta kehoiteta yrittämään ikuisesti myöskään teeskennellä pikkutyttöä.
Miks sulle on noin kova paikka, että kaikki ei näytä ikäiseltään vaan nuoremmalta? Mä tiän monta ihmistä jotka näyttää nuoremmalta ku mitä oikiasti ovat. Eräski nainen on reilu 90v. ja näyttää n. 15 vuotta nuoremmalta, olemus ja kaikki niin pirteää edelleen että ei uskoisi hänen ikäänsä.Alkuperäinen kirjoittaja ikä ei ole salaisuus;30029394:Voi siuta...
Taidat itse olla ennenaikisesti rupsahtanut omien valintojesi seurakseni, etkä voi ymmärtää että on naisia ketkä pitävät itsestään huolta ja voivat JOPA nelikymppisenä näyttää upealta ;DAlkuperäinen kirjoittaja ikä ei ole salaisuus;30029394:Voi siuta...