Miksi te naiset tätiydytte niin nuorena?

  • Viestiketjun aloittaja nainen itsekin
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Mä sanon kyllä itseäni tädiksi jos puhun nuoremmilleni.
Oikeestaan mun siskon tyttö on mun yksi parhaista kavereista ja hän kertookin joskus että täti tulee kyläilemään hänen opiskelukämppäänsä. :D olen tätikaveri.
 
pyh
Alkuperäinen kirjoittaja ikä ei ole salaisuus;30029374:
Aina naurattaa nää neljääkymppiä lähestyvät omassta mielestään niin tyttömäiset...

Kyl sen kuule oikeesti näkee sen naisen iän. Mutta ei kolmeviis mikään paha ikä ole. Kyllä se saa näkyä.
Jos kommenttisi oli mulle suunnattu, niin ymmärsit ehkä tekstini väärin. Mulla ei ole mitään ongelmaa olla 35, olen oikein tyytyväinen ikääni. En ole erityisen tarkoituksella tyttömäinen, mutta koska olen pieni ja hoikka, minua usein sanotaan tyttömäiseksi. Siis ihan muut sanovat.

Pointtini oli se, että ehkä osa siitä tätiytymisestä tulee vähän iänkin mukana. Että jos sitä painoa tarttuu helpommin ja on ohuet hiukset ja likinäköä...
 
mä....
Ei sille mitään voinut, kun vanhemmat teki isosiskot 10 v. ennen minua ja ne mokomat menivät nuorina naimisiin ja hankkivat lapsia. Ekan kerran tätityessäni olin 15-vuotias. Ei siinä enää sitten ollut mitään pelastettavissa.
 
"siksak"
Jotkut vaan on tätimäisiä nuoresta pitäen. Sanomattakin on selvää että sellasiin ihmisiin ei tee mieli ottaa minkäänlaista kontaktia siviilielämässä. Noita tätejä ja setiä näkee terveyskeskuksissa ja toimistoissa töissä, joskus heiän kanssa on asioitava jonkun pöydän ääressä.

Itselläni ikää 43, takinliepeet lepattaa, kaikki tuppaa olemaan mustaa, tai no maiharit olkiivinvihreitä, tukka avonaisena kuin röllipeikolla, eriparisukat useimmiten jalassa, paidasta löytyy tupakan polttamia reikiä ja kaikki on vinksinvonksin tai ainakin heikunkeikun, rillitkin on vaan marketista ja ne on päässä kun räknään pientä piiperrystekstiä jostain tuoteselosteesta tai muuta.. Ei minusta tule koskaan tätimäistä, koska en yksinkertaisesti ole sellainen pilkunnussija ja tylsimys sisäisestikään. Sisäisesti olen just niin sekaisin kuin ulkoisestikin, jos voisi näöin sanoa. :)

Mutta voi kai ne täti- ja setänipotylsimyksetkin olla ihan mukavia, en sitä sano.
 
En tiedä, miltä näyttää täti. Olen kuitenkin ollut sellainen, jo 10-vuotiaasta lähtien.
Itse näytän mummolta sanovat naapurin teinit, omani yrittää olla kohteliaampi ja kiertää sen ilmaisun sanoen, ettet enää ihan niin nuorelta näytä äiti:D
 
"sipsi"
Niin, mulla tukka harmaantuu ja kilojakin on - olen 47- vuotias.

On kai se uskottava, ettei enää ole kolmekymppinen, kun lapsikin on puolentoista vuoden kuluttua täysi-ikäinen. Jos meikäläisen ahtaisi nykynuorisomuotiin, olisin taatusti pahemman näköinen kuin nyt "tätinä."

Sydämeltäni ja sielultani olen kuitenkin yhtä nuori, kuin hääkuvassamme hymyilevä hoikka nuorehko morsian :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Mikä saa jotkut naiset tätiytymään jo päälle kolmikymppisinä ellei jopa aiemmin? Tekeekö sen ura, lapset vai mikä?

Juuri katsoimme mieheni kanssa facesta erään ikäiseni naisen kuvan. Mies kehui että "jos te olette samanikäisiä niin tuo on kyllä paljon vanhemman näköinen, sinä olet säilytynyt tuollaisena simpsakkana". Olen itse miettinyt ihan samaa joistakin entisistä luokkakavereista ym. tuttavista joista olen nähnyt kuvan tai nähnyt livenä.

Yhteistä tuolle on lihavuus/pyöreys (ei aina välttämättä), lyhyeksi kynitty tätimäinen tukkamalli. Tätimäiset vaatteet, paksusankaiset silmälasit jne.

Niin mikä ihme saa ihmisen muuttumaan tätimäiseksi kun voisi olla vielä nuorekkaan hyvännäköinen vaikka olisi jo ikääkin.
Olen kiinnittänyt huomiota siihen, miten moni kuvittelee näyttävänsä huomattavasti ikäistään nuoremmalta, vaikkei asia todellakaan ole näin.
 
Ei se ikä ja kilot tee kenestäkään tätimäistä ellei ole tätimäinen. Kyllä kaikkein tätimäisimmät pottatukkaiset rillinaamat taitaa olla hoikkia ja nuoria nykyjään.

Jos ei ole tätimäinen sisältä, niin ei sitä kyllä ole ulkoakaan, vaikka olis 90v ja 150kg.
Tämä on mun mielipide.

:) ps. kammoan täti-ihmisiä.
 
zurp
Jaa. Rillit, paksusankaiset, check. Vähän pyöree, check. Nyt ei enää oo kynitty, mutta karmee välivaihe-puoleen väliin korvia- urvelotukka. Ikä 35, alkossa kysyvät yleensä henkkarit. Sanoisin että eniten ehkä vaikuttaa vaatteet, ja sitten ihan vaan se että joillain se ikä näkyy vähän aiemmin, toisilla myöhemmin. Ja saa näkyäkin. Kyllä mä itse olen henkisesti ihan jo tätikamaa ja nautinkin siitä, vapauttavaa kun ei tarvii stressaa koko aikaa että näytänkö hyvältä tms. Uskaltaa näyttää itseltään.
 

Yhteistyössä