Miksi te kuvaatte itsenne niin, että tissivako näkyy ja suuta on hivenen muikistettu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26409220:
kysyin samaa kauan sitten ja vastausta ei tullu sillonkaan.

Tuskin tulee nytkään, mutta odotellaan. Ne kuvat on aina otettu jotenkin ylhäältä päin näin:
jtutq-114693.jpg

[QUOTE="nuuh";26409247]Mä oon nauranu ihan samaa :D ja sit kuvattu yläviistosta että näyttää hoikemmalta :D ja sitten vielä itkut päälle että on horoksi huudeltu :O[/QUOTE]

Ainoastaan kateelliset niin huutelee. :D Kun on sinut itsensä kanssa ei tarvi huudella toisille mauttomuuksia :D

[QUOTE="vieras";26409242]Toiset vaan näyttää nätimmältä niin, ongelma siitä tulee katsojalle jos se jotain ongelmaa siinä näkee.[/QUOTE]

No kyllähän se nyt jostain jotain kertoo jos täytyy ittensä jotenkin täysin luonnottomaan asentoon vääntää et saa ittestään kuvan jossa edes näyttää nätiltä :whistle:

Silmät räväytetään mahdollisimman suuriksi ja viattoman, mut ah niin seksikkään näköisiksi.

Huulia työnnetään turpeammiksi pusukalahuuliksi.

Nojataan vahingossa eteenpäin avokaulaisessa puserossa.

Eikä tietenkään unohdeta sitä, että jalkaterien on oltava kääntyneinä sisäänpäin, ns. bambiasentoon.

IHAN OIKEASTI: kuka muistaa kymmenen vuoden takaa että KUKAAN olisi seissyt valokuvattaessa nin, että jalkaterät osoittavat toisiaan

[QUOTE="joops";26409259]No kyllähän se nyt jostain jotain kertoo jos täytyy ittensä jotenkin täysin luonnottomaan asentoon vääntää et saa ittestään kuvan jossa edes näyttää nätiltä :whistle:[/QUOTE]

No ei se kyllä minulle kerro yhtään mistään, no sen se kyllä kertoo että ne ensimmäiset kommentoijat siitä asennosta on tod.näk. jotain limanuljaskoita, no ei mistään muusta :(

[QUOTE="vierailija";26409234]No tottakai että miehet kiihottuisivat..[/QUOTE]

Niin mutta kun eihän ne saa kiihottua, siat! Ensin lähetään kylille paljetit päällä perse vilkkuen mutta auta armias kun joku mies viheltää perään tms! Siinä Pirjo Peruspissikseltä siis niiqu whittu menee häärmo!

Yhteistyössä