V
vieras
Vieras
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2007-10-09,104:2:490954,1:0:0:0:0:0:
Turha vängätä.
Turha vängätä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sinun on ihan turha yrittää väittää, ettei muka olisi rikos tunkea elimensä nukkuvaan ihmiseen!
Noh. Kerro sitten mikä rikos se on. Oletpas sinä nyt aika kääpä.
Kerropa nyt, nukutko sinä niin sikeästi, ettet huomaa jos mies tulee harrastamaan seksiä sinun kanssasi?
Eli oma vika, jos nukkuu sikeästi? Sellaista saa pannakin kuka vaan, ei ole rikos?
Ja vaikka heräisikin niin joka tapauksessa se sukupuolielin on jo tungettu toiseen, eli rikos on tapahtunut! Ei nukkuvaa saa mitenkään muutenkaan kähmiä. Kyllä tuolla arvon vieraalla on lakiasiat ihan hakusessa. Monta kertaa on Suomessakin tuomittu nukkuvaan ihmiseen tunkeutujat.
Meillä tapahtuu harva se yö järkyttävä rikos, kun mieheni hivelee tissejäni ja peffaani nukkuessani.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voihan se olla vaikka raiskauksen yritys.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No koska ne on usein tällaisia että oltiin yhdessä sängyssä eikä arvon rouva vaan saanut sanottua, että nukkuisin nyt mieluummin. On se kyllä eri asia, kun joku tuntematon raivohullu puistossa hyppää kimppuun puukon kanssa tai kuristaa.
Ja oma mieskö ei voisi hypätä kimppuun puukon kanssa tai kuristaa? Otas ne vaaleanpunaiset lasit pois silmiltäsi!
Ja millainen "mies" ryhtyy hommiin, jos vaimo ei ole lainkaan siinä mukana?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja vaikka heräisikin niin joka tapauksessa se sukupuolielin on jo tungettu toiseen, eli rikos on tapahtunut! Ei nukkuvaa saa mitenkään muutenkaan kähmiä. Kyllä tuolla arvon vieraalla on lakiasiat ihan hakusessa. Monta kertaa on Suomessakin tuomittu nukkuvaan ihmiseen tunkeutujat.
On lakiasiat tosiaan hakusessa, harmi vaan, että toimin alan hommissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nukkueassa puolustuskyvytön:Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:Yleensä raiskauksista puhuttaessa ihmiset vaativat raiskaajille kuolemantuomiota, kidutusta yms., mutta jos joku kertoo miehensä raiskanneen hänet, moni suhtautuu asiaan kuin kyseessä olisi vain joku pieni riita tai jotainMiksi?! Raiskaus on ihan yhtä julma, sadistinen ja kaikin puolin kauhea rikos, oli raiskaaja sitten tuntematon tai oma mies! Suurin osa raiskauksista on juuri tuttujen tekemiä, ns. "puskaraiskaukset" ovat harvinaisempia.
Mun exä useinkin aloitti touhut kun nukuin. Lopulta aina heräsin. Mielestäni se on raiskaus. Niinpä erosinkin vaikka oli 'hyvä mies' eikä kukaan ymmärtänyt eroamme.
Olet oikeassa, tuo on raiskaus. Hienoa, että erosit! Onko teillä yhteisiä lapsia exäsi kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2007-10-09,104:2:490954,1:0:0:0:0:0:
Turha vängätä.
Alkuperäinen kirjoittaja nukkuessa puolustuskyvytön:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nukkueassa puolustuskyvytön:Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:Yleensä raiskauksista puhuttaessa ihmiset vaativat raiskaajille kuolemantuomiota, kidutusta yms., mutta jos joku kertoo miehensä raiskanneen hänet, moni suhtautuu asiaan kuin kyseessä olisi vain joku pieni riita tai jotainMiksi?! Raiskaus on ihan yhtä julma, sadistinen ja kaikin puolin kauhea rikos, oli raiskaaja sitten tuntematon tai oma mies! Suurin osa raiskauksista on juuri tuttujen tekemiä, ns. "puskaraiskaukset" ovat harvinaisempia.
Mun exä useinkin aloitti touhut kun nukuin. Lopulta aina heräsin. Mielestäni se on raiskaus. Niinpä erosinkin vaikka oli 'hyvä mies' eikä kukaan ymmärtänyt eroamme.
Olet oikeassa, tuo on raiskaus. Hienoa, että erosit! Onko teillä yhteisiä lapsia exäsi kanssa?
On mutta ovat jo isoja, erotessakin 6-13v. Nukun aina sikeästi mutta vhäuninen olen. Valvon myöhään ja lasten kanssa olin minä aina aamuisin ylhäällä ja mies nukkui. Ihme kyllä olen heti herännyt jos vauva herännyt yöllä alussa syömään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja vaikka heräisikin niin joka tapauksessa se sukupuolielin on jo tungettu toiseen, eli rikos on tapahtunut! Ei nukkuvaa saa mitenkään muutenkaan kähmiä. Kyllä tuolla arvon vieraalla on lakiasiat ihan hakusessa. Monta kertaa on Suomessakin tuomittu nukkuvaan ihmiseen tunkeutujat.
On lakiasiat tosiaan hakusessa, harmi vaan, että toimin alan hommissa.
Todellakin harmiOlet ammattitaidoton.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja vaikka heräisikin niin joka tapauksessa se sukupuolielin on jo tungettu toiseen, eli rikos on tapahtunut! Ei nukkuvaa saa mitenkään muutenkaan kähmiä. Kyllä tuolla arvon vieraalla on lakiasiat ihan hakusessa. Monta kertaa on Suomessakin tuomittu nukkuvaan ihmiseen tunkeutujat.
On lakiasiat tosiaan hakusessa, harmi vaan, että toimin alan hommissa.
Todellakin harmiOlet ammattitaidoton.
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:No minä pölhö jo luulin, ettei siitä muka mitään rangaistusta sais.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja vaikka heräisikin niin joka tapauksessa se sukupuolielin on jo tungettu toiseen, eli rikos on tapahtunut! Ei nukkuvaa saa mitenkään muutenkaan kähmiä. Kyllä tuolla arvon vieraalla on lakiasiat ihan hakusessa. Monta kertaa on Suomessakin tuomittu nukkuvaan ihmiseen tunkeutujat.
On lakiasiat tosiaan hakusessa, harmi vaan, että toimin alan hommissa.
Todellakin harmiOlet ammattitaidoton.
Ei ole tällaista juttua kyllä vastaan tullut, ja voin sanoa suoraan, että itse en pitäisi ollenkaan uskottavana, että joku ei heräisi. Eli sikäli väite kaatuisi jo tähän näytön arviointiin (eikä niinkään teon oikeudelliseen arviointiin). Lopputulema siis olisi, että väitettä ei pidettäisi uskottavana (vaan lähinnä naurettavana/ kostonhaluisena). Sorry jollei miellytä, ei ole mun tuomiot hovissa muuttuneet.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kysyn vielä kerran: mitä väliä vaikka se nukkuva heräisikin? Sinuako ei haittaisi, jos heräisit siihen, että jonkun miehen elin olisi sisälläsi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei ole tällaista juttua kyllä vastaan tullut, ja voin sanoa suoraan, että itse en pitäisi ollenkaan uskottavana, että joku ei heräisi. Eli sikäli väite kaatuisi jo tähän näytön arviointiin (eikä niinkään teon oikeudelliseen arviointiin). Lopputulema siis olisi, että väitettä ei pidettäisi uskottavana (vaan lähinnä naurettavana/ kostonhaluisena). Sorry jollei miellytä, ei ole mun tuomiot hovissa muuttuneet.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Casper:No minä pölhö jo luulin, ettei siitä muka mitään rangaistusta sais.
Homma kaatuisi siihen, ettei oikeus pitäisi uskottavana moista väitettä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kysyn vielä kerran: mitä väliä vaikka se nukkuva heräisikin? Sinuako ei haittaisi, jos heräisit siihen, että jonkun miehen elin olisi sisälläsi?![]()
No olisin herännyt jo huomattavasti aikaisemmassa vaiheessa. Jos heräisin tuossa tilanteessa, pistäisin niin maan perusteellisesti hanttiin, joten jos jatkaisi, olisi raiskaus. Mutta tosiaan tuo ei ole ollenkaan uskottavaa, jollei kyse ole umpihumalasta tai lääkkeistä; silloin menisin lääkäriin, ja vaatisin verikokeet. Soittaisin poliisin paikalle.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:No aika sikeäunisesta ihmisestä saa olla kysymus, että herää vasta siihen, kun miehen elin on sisällä! Uskoisinpa, että yleensä kysymys on siitä, että tämä "nukkuva" on jonkin päihdyttävän aineen vaikutuksen alaisena. Sori vaan, mutta olen sitä mieltä, että omasta kunnostaan on jokainen itse vastuussa. Kyllä nainen vaikuttaa itse siihen, minkälaisiin tilanteisiin joutuu ja missä kunnossa.
En nyt mitenkään puolusta raiskaajia, mutta kannattaisi jokaisen miettiä mihin itsensä pistää. Tällä tarkoitan myös sitä, minkälaisiin parisuhteisiin itsensä pistää.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:No aika sikeäunisesta ihmisestä saa olla kysymus, että herää vasta siihen, kun miehen elin on sisällä! Uskoisinpa, että yleensä kysymys on siitä, että tämä "nukkuva" on jonkin päihdyttävän aineen vaikutuksen alaisena. Sori vaan, mutta olen sitä mieltä, että omasta kunnostaan on jokainen itse vastuussa. Kyllä nainen vaikuttaa itse siihen, minkälaisiin tilanteisiin joutuu ja missä kunnossa.
En nyt mitenkään puolusta raiskaajia, mutta kannattaisi jokaisen miettiä mihin itsensä pistää. Tällä tarkoitan myös sitä, minkälaisiin parisuhteisiin itsensä pistää.