Miksi tällä palstalla vähätellään oman miehen tekemiä raiskauksia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyse ei ole siitä että lääppiminen ylipäätään häiritsisi vaan se että se tehdään juuri silloin ja sillä tavalla kuin mies haluaa täysin toisen olotilasta piittaamatta.
syy sille miksi ei erota on sama kuin niillä puolisoilla jotka piestään säännöllisesti kotona, henkinen ahdistus ja romahtaminen jolloin ei kykene tekemään päätöksiä eikä äkemään omaa tilannettaan enää selkeästi, siihen päälle itsesyytökset jotka saavat ajattelemaan että raiskattu on se joka on tehnyt jotain väärin.

et silti varmaan toivottavasti pidä puolison tekemää pahoinpitelyä pikkuasiana koska asialla on puoliso joten miksi seksiin pakottaminen olisi pikkuasia.

Lähtisin pois pahoinpitelyn takia, mutta en usko että ilmoittaisin siitä poliisille ellei sitten tulisi sairaalareissu. Raiskauksen takiakin eroaisin, jos olisin kieltänyt ja laittanut vastaan. Hyväksikäyttö on taas eri asia.

Mutta luultavasti olen vain elänyt liian suojattua elämää, mieheni lisäksi minulla ei ole ollut muita. Enkä voi oikein asettua tuollaisten alistettujen asemaan, en vain voi kuvitella millaista se olisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet oikeassa. Vastaan sitten siihen: Koska oman miehen tekemänä asia ei ole läheskään niin paha. Jos olisi niin nainen muuttaisi pois.

:headwall: mitä jos kävisit vaikka muutamalla psykologian tunnilla...

Okei, sanotaan että raiskaus on vakavaa mutta seksuaalinen hyväksikäyttö ei.

Okei...:o Eli ei ole vakavaa, jos olet sammunut ja joku mies tunkeutuu sisääsi? :o

No jos JOKU mies tunkeutuu se on rikos, mutta jos oma mieheni tunkeutuu niin EI OLE minusta. Itseasiassa parasta esileikkiä jonka tiedän...

Tässä ketjussa puhutaan nyt raiskauksista, ei siitä, minkälaisesta seksistä sinä mahdollisesti pidät.

Niinpä. Ja aika erikoista esileikkiä, jos mies tunkeutuu sisään, kun toinen on SAMMUNUT :o

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyse ei ole siitä että lääppiminen ylipäätään häiritsisi vaan se että se tehdään juuri silloin ja sillä tavalla kuin mies haluaa täysin toisen olotilasta piittaamatta.
syy sille miksi ei erota on sama kuin niillä puolisoilla jotka piestään säännöllisesti kotona, henkinen ahdistus ja romahtaminen jolloin ei kykene tekemään päätöksiä eikä äkemään omaa tilannettaan enää selkeästi, siihen päälle itsesyytökset jotka saavat ajattelemaan että raiskattu on se joka on tehnyt jotain väärin.

et silti varmaan toivottavasti pidä puolison tekemää pahoinpitelyä pikkuasiana koska asialla on puoliso joten miksi seksiin pakottaminen olisi pikkuasia.

Lähtisin pois pahoinpitelyn takia, mutta en usko että ilmoittaisin siitä poliisille ellei sitten tulisi sairaalareissu. Raiskauksen takiakin eroaisin, jos olisin kieltänyt ja laittanut vastaan. Hyväksikäyttö on taas eri asia.

Mutta luultavasti olen vain elänyt liian suojattua elämää, mieheni lisäksi minulla ei ole ollut muita. Enkä voi oikein asettua tuollaisten alistettujen asemaan, en vain voi kuvitella millaista se olisi.

ja kun sä et tiedä mistä sä puhut, niin ole ihan hiljaa vaan. Tajuatko edes kuinka loukkaavalta sun sepustukset tuntuu niistä joita on raiskattu, hakattu tai käytetty hyväksi. Voin sanoa että se henkinen tuska on ihan oikeasti hirveää. Se että kyseessä on pahoinpitely josta ei joudu sairaalaan tai hyväksikäyttö joka ei täytä raiskauksen tunnusmerkkejä, ei vaikuta siihen uhrin olotilaan juurikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olet oikeassa. Vastaan sitten siihen: Koska oman miehen tekemänä asia ei ole läheskään niin paha. Jos olisi niin nainen muuttaisi pois.

:headwall: mitä jos kävisit vaikka muutamalla psykologian tunnilla...

Okei, sanotaan että raiskaus on vakavaa mutta seksuaalinen hyväksikäyttö ei.

Okei...:o Eli ei ole vakavaa, jos olet sammunut ja joku mies tunkeutuu sisääsi? :o

No jos JOKU mies tunkeutuu se on rikos, mutta jos oma mieheni tunkeutuu niin EI OLE minusta. Itseasiassa parasta esileikkiä jonka tiedän...

Tässä ketjussa puhutaan nyt raiskauksista, ei siitä, minkälaisesta seksistä sinä mahdollisesti pidät.

Niinpä. Ja aika erikoista esileikkiä, jos mies tunkeutuu sisään, kun toinen on SAMMUNUT :o

Nämä on vaan välillä niin uskomattomia ketjuja. Ihan sama kun menisi ketjuu, jossa nainen kertoo miehensä pahoinpidelleen, kertomaan, että MINÄ kyllä tykkään kun mies koskettelee ja silittää hiuksista.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyse ei ole siitä että lääppiminen ylipäätään häiritsisi vaan se että se tehdään juuri silloin ja sillä tavalla kuin mies haluaa täysin toisen olotilasta piittaamatta.
syy sille miksi ei erota on sama kuin niillä puolisoilla jotka piestään säännöllisesti kotona, henkinen ahdistus ja romahtaminen jolloin ei kykene tekemään päätöksiä eikä äkemään omaa tilannettaan enää selkeästi, siihen päälle itsesyytökset jotka saavat ajattelemaan että raiskattu on se joka on tehnyt jotain väärin.

et silti varmaan toivottavasti pidä puolison tekemää pahoinpitelyä pikkuasiana koska asialla on puoliso joten miksi seksiin pakottaminen olisi pikkuasia.

Lähtisin pois pahoinpitelyn takia, mutta en usko että ilmoittaisin siitä poliisille ellei sitten tulisi sairaalareissu. Raiskauksen takiakin eroaisin, jos olisin kieltänyt ja laittanut vastaan. Hyväksikäyttö on taas eri asia.

Mutta luultavasti olen vain elänyt liian suojattua elämää, mieheni lisäksi minulla ei ole ollut muita. Enkä voi oikein asettua tuollaisten alistettujen asemaan, en vain voi kuvitella millaista se olisi.

ja kun sä et tiedä mistä sä puhut, niin ole ihan hiljaa vaan. Tajuatko edes kuinka loukkaavalta sun sepustukset tuntuu niistä joita on raiskattu, hakattu tai käytetty hyväksi. Voin sanoa että se henkinen tuska on ihan oikeasti hirveää. Se että kyseessä on pahoinpitely josta ei joudu sairaalaan tai hyväksikäyttö joka ei täytä raiskauksen tunnusmerkkejä, ei vaikuta siihen uhrin olotilaan juurikaan.

Kommentoin lähinnä tilannetta, jossa mies tulee sisään unen aikana tai muuten hyväilee. Ainakin yhdessä vaiheessa oli siitä kysymys ja osa piti sitä raiskauksena. Pakottaminen on jo eri asia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kommentoin lähinnä tilannetta, jossa mies tulee sisään unen aikana tai muuten hyväilee. Ainakin yhdessä vaiheessa oli siitä kysymys ja osa piti sitä raiskauksena. Pakottaminen on jo eri asia.

unen aikana ei voi valita tuleeko joku sisään vai ei, koska on unessa. ei se ole vapaaehtoista..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kommentoin lähinnä tilannetta, jossa mies tulee sisään unen aikana tai muuten hyväilee. Ainakin yhdessä vaiheessa oli siitä kysymys ja osa piti sitä raiskauksena. Pakottaminen on jo eri asia.

unen aikana ei voi valita tuleeko joku sisään vai ei, koska on unessa. ei se ole vapaaehtoista..

Mutta tuossa tilanteessa on parempi että tekijä on oma mies, ei tuntematon. Varsinaiset raiskaukset ovat asia erikseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyse ei ole siitä että lääppiminen ylipäätään häiritsisi vaan se että se tehdään juuri silloin ja sillä tavalla kuin mies haluaa täysin toisen olotilasta piittaamatta.
syy sille miksi ei erota on sama kuin niillä puolisoilla jotka piestään säännöllisesti kotona, henkinen ahdistus ja romahtaminen jolloin ei kykene tekemään päätöksiä eikä äkemään omaa tilannettaan enää selkeästi, siihen päälle itsesyytökset jotka saavat ajattelemaan että raiskattu on se joka on tehnyt jotain väärin.

et silti varmaan toivottavasti pidä puolison tekemää pahoinpitelyä pikkuasiana koska asialla on puoliso joten miksi seksiin pakottaminen olisi pikkuasia.

Lähtisin pois pahoinpitelyn takia, mutta en usko että ilmoittaisin siitä poliisille ellei sitten tulisi sairaalareissu. Raiskauksen takiakin eroaisin, jos olisin kieltänyt ja laittanut vastaan. Hyväksikäyttö on taas eri asia.

Mutta luultavasti olen vain elänyt liian suojattua elämää, mieheni lisäksi minulla ei ole ollut muita. Enkä voi oikein asettua tuollaisten alistettujen asemaan, en vain voi kuvitella millaista se olisi.

ja kun sä et tiedä mistä sä puhut, niin ole ihan hiljaa vaan. Tajuatko edes kuinka loukkaavalta sun sepustukset tuntuu niistä joita on raiskattu, hakattu tai käytetty hyväksi. Voin sanoa että se henkinen tuska on ihan oikeasti hirveää. Se että kyseessä on pahoinpitely josta ei joudu sairaalaan tai hyväksikäyttö joka ei täytä raiskauksen tunnusmerkkejä, ei vaikuta siihen uhrin olotilaan juurikaan.


Varmaan kaikki ovat sitä mieltä että *raiskaus* on paha asia.

Mutta sosiaalitieteiden tekemät tutkimukset joissa puhutaan näistä parisuhde raiskauksista eivät välttämättä käytä samaa kriteeriä ja tunnusmerkkejä raiskauksen tunnistamiseen kuin perinteisissä ´puskaraiskauksissa´.

Onko niin että näissä tutkimuksissa on laajennettu sanojen merkitystä tai muutettu niitä, kuten esimerkiksi naisiin kohdistuvissa pahoinpitely tutkimuksissa on käsittääkseni tehty.

Jokatapauksessa on selvää että jos laki muutettaisiin niin että toisen sana /tunne riittää tuomitsemaan toisen ihmisen niin aika huonosti olisivat asiat.

Tässä mielessä tämä *raiskaus on raiskaus on raiskaus* mentaliteetti on vähän huono, siinä ikäänkuin vaaditaan sellaista käytäntöä että jos naisesta/miehestä tuntuu olo raiskatulta niin se on *raiskaus* ja näin ollen siitä pitäisi langettaa tuomio. Näin ei tietenkään voi olla.

Pelkän tuntemuksen perusteella ei voida tuomita ihmisiä.
Mutta jos kuitenkin näin tehtäisiin niin mihinkä raja vedettäisiin.

Töistä palaava mies joka ottaa naisensa sen kummempia kyselemättä saattaa saadakkin seuraavana päivänä syytteen niskaansa?
Miehen aamustondista *hyväksi* käyttävä nainen voisi saada syytteen niskaansa.

Liikutaan aika sumeille vesille jossa raiskauksen raja on veteen piirretty.
Emme ole vielä edes siinä pisteessä tässä yhteiskunnassa missä sana *EI* tarkoittaa aina ja joka kerta *EI*, tässäkin riittää vanhemmilla työnsarkaa lastensa opettamisessa. Sen pitäisi tarkoittaa ei, kyllä olen samaa mieltä siitä, miksi näin ei ole sitten? tiedä häntä.
 
Kysyin asiaa vielä tutulta syyttäjältä, ei lähtisi ilman jotain konkreettista näyttöä syyttämään. Esim. lääkärintodistus kovasta humalasta, ja edes jotain mustelmia.

Ei täytä tunnusmerkistöä, kun nukkumista ei pidetä sellaisenaan tajuttomana olemisena. Tajuttomuus on erilainen olotila, kyllähän sen jokainen ymmärtää. Silloin ihminen ei herää, vaikka heräteltäisiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Okei, sanotaan että raiskaus on vakavaa mutta seksuaalinen hyväksikäyttö ei.

Okei...:o Eli ei ole vakavaa, jos olet sammunut ja joku mies tunkeutuu sisääsi? :o

Parisuhteessa, parisuhteessa :headwall:

no ei todellakaan parisuhteessakaan käydä panemassa ketään ilman lupaa :headwall:

Miksi sitten ihmiset eivät eroa noissa tilanteissa? Minun on vaikea ymmärtää tätä, mutta toisaalta en ole kokenut minkäänlaisia raiskauksia tai hyväksikäyttöjä. Mutta kyllä jo tuntemattominen lääppinen häiritsee. Jos oman miehen lääppiminen häiritsisi, niin ei oltaisi yhdessä.


aina se ero ei ole niin helppoa :/
 
Olette olleet juhlimassa, kumpikin hieman maistissa. Kotiin tullessanne teille syntyy riita. Mies, joka ei koskaan ole käynyt millään lailla käsiksi, haukkunut tai ollut mitenkään muutenkaan paha, saakin nyt kauhean kohtauksen, jonka aikana hakkaa sinua, kuristaa, ja raiskaa sinut? Miten se on muka vähemmän kamalaa kuin jonkun tuntemattoman tekemä raiskaus?

Ja pyydän nyt, että ajatelkaa asia ihan omalle kohdallenne.
 
Seksi velvollisuutena avioliitossa on niin syvälle ihmisten mieliin syöpynyt, siksi sitä ei täysin osata pitää epänormaalina, että oma mies raiskaa. :( Sitä pidetään lähinnä seurauksena pihtaamisesta. Oikeastihan kyse on vallankäytöstä, niinkuin aina raiskauksessa pohjimmiltaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Seksi velvollisuutena avioliitossa on niin syvälle ihmisten mieliin syöpynyt, siksi sitä ei täysin osata pitää epänormaalina, että oma mies raiskaa. :( Sitä pidetään lähinnä seurauksena pihtaamisesta. Oikeastihan kyse on vallankäytöstä, niinkuin aina raiskauksessa pohjimmiltaan.

Samaa mieltä. Raiskaus se silti on jos nainen on kieltäytynyt tai nukahtanut/sammunut.
 
ajatelkaa asiaa uhrin kannalta. Puskaraiskauksessa on aivan selvää että uhri ei ole mitenkään syyllinen, mutta kun tekijä on oma mies niin hyvin todennäköisesti uhri syyllistää itseään "miksi en antanut jne." ja todennäköisesti saa sitä samaa syyllistämistä myös yhteiskunnalta. Raiskauksessa ei ole kyse seksistä vaan toisen ihmisen väkivaltaisesta alistamisesta ja pahoinpitelystä. Kun tekijä on ihminen jota rakastat ja johon olet luottanut, on teko mielestäni vielä pahempi. Mielestäni asiaa ei MITENKÄÄN lievennä se että "panettehan te muutenkin, miten tämä nyt niin erilaista ja pahaa olisi" . Usein vielä tekijä vähättelee tekoa ja antaa ymmärtää ettei tehnyt mitään väärää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
ajatelkaa asiaa uhrin kannalta. Puskaraiskauksessa on aivan selvää että uhri ei ole mitenkään syyllinen, mutta kun tekijä on oma mies niin hyvin todennäköisesti uhri syyllistää itseään "miksi en antanut jne." ja todennäköisesti saa sitä samaa syyllistämistä myös yhteiskunnalta. Raiskauksessa ei ole kyse seksistä vaan toisen ihmisen väkivaltaisesta alistamisesta ja pahoinpitelystä. Kun tekijä on ihminen jota rakastat ja johon olet luottanut, on teko mielestäni vielä pahempi. Mielestäni asiaa ei MITENKÄÄN lievennä se että "panettehan te muutenkin, miten tämä nyt niin erilaista ja pahaa olisi" . Usein vielä tekijä vähättelee tekoa ja antaa ymmärtää ettei tehnyt mitään väärää.

Siihen voi vielä lisätä sen, että raiskauksen uhri tuntee melkein aina syyllisyyttä joka tapauksessa, jollain tavalla. Miten hirveää on elää siinä jatkuvassa syyllisyydessä ja jatkuvasti aina vaan toisen käytettävissä, tuntien itsensä niin likaiseksi ja huonoksi. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kysyin asiaa vielä tutulta syyttäjältä, ei lähtisi ilman jotain konkreettista näyttöä syyttämään. Esim. lääkärintodistus kovasta humalasta, ja edes jotain mustelmia.

Ei täytä tunnusmerkistöä, kun nukkumista ei pidetä sellaisenaan tajuttomana olemisena. Tajuttomuus on erilainen olotila, kyllähän sen jokainen ymmärtää. Silloin ihminen ei herää, vaikka heräteltäisiin.

Seksuaalista hyväksikäyttöä se on silti! Se, ettei rikosta saa todistettua, EI tarkoita etteikö rikosta olisi tapahtunut!

 
Ap:n kanssa samaa mieltä olen. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, miten joku on niin sikeäuninen, että herää vasta, kun mies on sisässä? Jos siis on vesiselvä. No toki siinä mies tekee väärin, kun toinen nukkuu ja alkaa naimaan, mutta tarkoitan sitä, että miten jonkun unitila voi olla niin syvä? Itse havahdun unesta heti, jos miehen jalka osuu hiukan unissaan vahingossa minuun, kun vaihtaa asentoa/kääntää kylkeä. Mieheni ei myös koskaan alkaisi työntymään minuun, ellei ole 100% varma, että haluan ja olen touhussa mukana. Hän onkin mies eikä peto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap:n kanssa samaa mieltä olen. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, miten joku on niin sikeäuninen, että herää vasta, kun mies on sisässä? Jos siis on vesiselvä. No toki siinä mies tekee väärin, kun toinen nukkuu ja alkaa naimaan, mutta tarkoitan sitä, että miten jonkun unitila voi olla niin syvä? Itse havahdun unesta heti, jos miehen jalka osuu hiukan unissaan vahingossa minuun, kun vaihtaa asentoa/kääntää kylkeä. Mieheni ei myös koskaan alkaisi työntymään minuun, ellei ole 100% varma, että haluan ja olen touhussa mukana. Hän onkin mies eikä peto.

Tunnen monia ihmisiä, joita saa ravistella tosi kauan, että heräävät.

 
Kyllä parisuhteessa raiskaaminen jättää ihan yhtä syvät jäljet kuin mikä muu tahansa raiskaus. itse olen tullut mustasukkaisuuskohtauksen vallassa yöllä herätetyksi, vaikeasti pahoinpidellyksi ja kuristaessa raiskatuksi ihan joka aukkoon. toipuminen on vienyt vuosia ja edelleen tunnen olevani tapahtuneen takia polttomerkitty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yks parisuhteessa raiskattu:
Kyllä parisuhteessa raiskaaminen jättää ihan yhtä syvät jäljet kuin mikä muu tahansa raiskaus. itse olen tullut mustasukkaisuuskohtauksen vallassa yöllä herätetyksi, vaikeasti pahoinpidellyksi ja kuristaessa raiskatuksi ihan joka aukkoon. toipuminen on vienyt vuosia ja edelleen tunnen olevani tapahtuneen takia polttomerkitty.

oliko yksittäinen kerta vai tapahtuko useammin, tuliko nk yllätyksenä
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap:n kanssa samaa mieltä olen. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, miten joku on niin sikeäuninen, että herää vasta, kun mies on sisässä? Jos siis on vesiselvä. No toki siinä mies tekee väärin, kun toinen nukkuu ja alkaa naimaan, mutta tarkoitan sitä, että miten jonkun unitila voi olla niin syvä? Itse havahdun unesta heti, jos miehen jalka osuu hiukan unissaan vahingossa minuun, kun vaihtaa asentoa/kääntää kylkeä. Mieheni ei myös koskaan alkaisi työntymään minuun, ellei ole 100% varma, että haluan ja olen touhussa mukana. Hän onkin mies eikä peto.

Tunnen monia ihmisiä, joita saa ravistella tosi kauan, että heräävät.

Tota, mä en ainakaan todellakaan herää, jos miehen jalka osuu minuun. Ensinnäkin me nukutaan usein lähekkäin ja liikutaan unissamme. Joskus ollaan kiinni toisissamme, joskus ei, enkä mä ainakaan siihen havahdu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuota:
Alkuperäinen kirjoittaja yks parisuhteessa raiskattu:
Kyllä parisuhteessa raiskaaminen jättää ihan yhtä syvät jäljet kuin mikä muu tahansa raiskaus. itse olen tullut mustasukkaisuuskohtauksen vallassa yöllä herätetyksi, vaikeasti pahoinpidellyksi ja kuristaessa raiskatuksi ihan joka aukkoon. toipuminen on vienyt vuosia ja edelleen tunnen olevani tapahtuneen takia polttomerkitty.

oliko yksittäinen kerta vai tapahtuko useammin, tuliko nk yllätyksenä

tuli ihan yllätyksenä ja suhde päättyi myös siihen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinno:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ap:n kanssa samaa mieltä olen. Sitä en kuitenkaan ymmärrä, miten joku on niin sikeäuninen, että herää vasta, kun mies on sisässä? Jos siis on vesiselvä. No toki siinä mies tekee väärin, kun toinen nukkuu ja alkaa naimaan, mutta tarkoitan sitä, että miten jonkun unitila voi olla niin syvä? Itse havahdun unesta heti, jos miehen jalka osuu hiukan unissaan vahingossa minuun, kun vaihtaa asentoa/kääntää kylkeä. Mieheni ei myös koskaan alkaisi työntymään minuun, ellei ole 100% varma, että haluan ja olen touhussa mukana. Hän onkin mies eikä peto.

Tunnen monia ihmisiä, joita saa ravistella tosi kauan, että heräävät.

Tota, mä en ainakaan todellakaan herää, jos miehen jalka osuu minuun. Ensinnäkin me nukutaan usein lähekkäin ja liikutaan unissamme. Joskus ollaan kiinni toisissamme, joskus ei, enkä mä ainakaan siihen havahdu.

Ihmisillä on erilainen unen syvyys sitten, ilmeisesti.

(olen tuo, joka herää jos miehen jalka osuu hänen vaihtaessaan asentoa)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kysyin asiaa vielä tutulta syyttäjältä, ei lähtisi ilman jotain konkreettista näyttöä syyttämään. Esim. lääkärintodistus kovasta humalasta, ja edes jotain mustelmia.

Ei täytä tunnusmerkistöä, kun nukkumista ei pidetä sellaisenaan tajuttomana olemisena. Tajuttomuus on erilainen olotila, kyllähän sen jokainen ymmärtää. Silloin ihminen ei herää, vaikka heräteltäisiin.

Seksuaalista hyväksikäyttöä se on silti! Se, ettei rikosta saa todistettua, EI tarkoita etteikö rikosta olisi tapahtunut!

Kyllä tarkoittaa, että rikosta ei ole tapahtunut, koska nukkuminen ei ole sama asia kuin tajuttomuus.
 

Yhteistyössä