Miksi tällä palstalla vähätellään oman miehen tekemiä raiskauksia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja järkyttynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja haistakaa nyt napa, että pääsee kuin koira veräjästä, jos on käyttänyt hyväkseen nukkuvaa tai humalaista. Silloinhan tässä maassa saa tehdä ihan mitä vaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sinun on ihan turha yrittää väittää, ettei muka olisi rikos tunkea elimensä nukkuvaan ihmiseen!

Noh. Kerro sitten mikä rikos se on. Oletpas sinä nyt aika kääpä.

Kerropa nyt, nukutko sinä niin sikeästi, ettet huomaa jos mies tulee harrastamaan seksiä sinun kanssasi?

Eli oma vika, jos nukkuu sikeästi? Sellaista saa pannakin kuka vaan, ei ole rikos?

Ja vaikka heräisikin niin joka tapauksessa se sukupuolielin on jo tungettu toiseen, eli rikos on tapahtunut! Ei nukkuvaa saa mitenkään muutenkaan kähmiä. Kyllä tuolla arvon vieraalla on lakiasiat ihan hakusessa. Monta kertaa on Suomessakin tuomittu nukkuvaan ihmiseen tunkeutujat.


Meillä tapahtuu harva se yö järkyttävä rikos, kun mieheni hivelee tissejäni ja peffaani nukkuessani.

Onko sulle termi tilannetaju tuttu? Voisit käyttää sitä nyt ja olla hiljaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No koska ne on usein tällaisia että oltiin yhdessä sängyssä eikä arvon rouva vaan saanut sanottua, että nukkuisin nyt mieluummin. On se kyllä eri asia, kun joku tuntematon raivohullu puistossa hyppää kimppuun puukon kanssa tai kuristaa.

Ja oma mieskö ei voisi hypätä kimppuun puukon kanssa tai kuristaa? Otas ne vaaleanpunaiset lasit pois silmiltäsi!

Ja millainen "mies" ryhtyy hommiin, jos vaimo ei ole lainkaan siinä mukana?

No ihan normaali. Kun aikansa oikeasta kohdasta hieroo, niin kyllä se rouvakin siitä mukaan tulee. Jos ei omalle miehelleen anna, ei hyväksy pornon katsomista, ei mastubointia niiin, turha on sitten ruikuttaa että on petetty ja jätetty. Mulle kelpaa myös suihinotto, ja jos rouva on oikeasti väsnynyt hän ehdottaa itse sitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja vaikka heräisikin niin joka tapauksessa se sukupuolielin on jo tungettu toiseen, eli rikos on tapahtunut! Ei nukkuvaa saa mitenkään muutenkaan kähmiä. Kyllä tuolla arvon vieraalla on lakiasiat ihan hakusessa. Monta kertaa on Suomessakin tuomittu nukkuvaan ihmiseen tunkeutujat.

On lakiasiat tosiaan hakusessa, harmi vaan, että toimin alan hommissa.

Todellakin harmi :( Olet ammattitaidoton.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nukkueassa puolustuskyvytön:
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
Yleensä raiskauksista puhuttaessa ihmiset vaativat raiskaajille kuolemantuomiota, kidutusta yms., mutta jos joku kertoo miehensä raiskanneen hänet, moni suhtautuu asiaan kuin kyseessä olisi vain joku pieni riita tai jotain :o Miksi?! Raiskaus on ihan yhtä julma, sadistinen ja kaikin puolin kauhea rikos, oli raiskaaja sitten tuntematon tai oma mies! Suurin osa raiskauksista on juuri tuttujen tekemiä, ns. "puskaraiskaukset" ovat harvinaisempia.

Mun exä useinkin aloitti touhut kun nukuin. Lopulta aina heräsin. Mielestäni se on raiskaus. Niinpä erosinkin vaikka oli 'hyvä mies' eikä kukaan ymmärtänyt eroamme.

Olet oikeassa, tuo on raiskaus. Hienoa, että erosit! Onko teillä yhteisiä lapsia exäsi kanssa?

On mutta ovat jo isoja, erotessakin 6-13v. Nukun aina sikeästi mutta vhäuninen olen. Valvon myöhään ja lasten kanssa olin minä aina aamuisin ylhäällä ja mies nukkui. Ihme kyllä olen heti herännyt jos vauva herännyt yöllä alussa syömään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2007-10-09,104:2:490954,1:0:0:0:0:0:

Turha vängätä.

No niin, kyseessä ON seksuaalinen hyväksikäyttö! Kukaan normaalin oikeustajun omaava ihminen ei voisikaan luulla, etteikö nukkuvan ihmisen hyväksikäyttö olisi rikos!

 
Alkuperäinen kirjoittaja nukkuessa puolustuskyvytön:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nukkueassa puolustuskyvytön:
Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt:
Yleensä raiskauksista puhuttaessa ihmiset vaativat raiskaajille kuolemantuomiota, kidutusta yms., mutta jos joku kertoo miehensä raiskanneen hänet, moni suhtautuu asiaan kuin kyseessä olisi vain joku pieni riita tai jotain :o Miksi?! Raiskaus on ihan yhtä julma, sadistinen ja kaikin puolin kauhea rikos, oli raiskaaja sitten tuntematon tai oma mies! Suurin osa raiskauksista on juuri tuttujen tekemiä, ns. "puskaraiskaukset" ovat harvinaisempia.

Mun exä useinkin aloitti touhut kun nukuin. Lopulta aina heräsin. Mielestäni se on raiskaus. Niinpä erosinkin vaikka oli 'hyvä mies' eikä kukaan ymmärtänyt eroamme.

Olet oikeassa, tuo on raiskaus. Hienoa, että erosit! Onko teillä yhteisiä lapsia exäsi kanssa?

On mutta ovat jo isoja, erotessakin 6-13v. Nukun aina sikeästi mutta vhäuninen olen. Valvon myöhään ja lasten kanssa olin minä aina aamuisin ylhäällä ja mies nukkui. Ihme kyllä olen heti herännyt jos vauva herännyt yöllä alussa syömään.

Tuli vain mieleen, onkohan mies lapsilleenkin vaarallinen :( Mieheltä, joka kykenee tuollaiseen tekoon, voi odottaa mitä vaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja vaikka heräisikin niin joka tapauksessa se sukupuolielin on jo tungettu toiseen, eli rikos on tapahtunut! Ei nukkuvaa saa mitenkään muutenkaan kähmiä. Kyllä tuolla arvon vieraalla on lakiasiat ihan hakusessa. Monta kertaa on Suomessakin tuomittu nukkuvaan ihmiseen tunkeutujat.

On lakiasiat tosiaan hakusessa, harmi vaan, että toimin alan hommissa.

Todellakin harmi :( Olet ammattitaidoton.

Ei ole tällaista juttua kyllä vastaan tullut, ja voin sanoa suoraan, että itse en pitäisi ollenkaan uskottavana, että joku ei heräisi. Eli sikäli väite kaatuisi jo tähän näytön arviointiin (eikä niinkään teon oikeudelliseen arviointiin). Lopputulema siis olisi, että väitettä ei pidettäisi uskottavana (vaan lähinnä naurettavana/ kostonhaluisena). Sorry jollei miellytä, ei ole mun tuomiot hovissa muuttuneet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja vaikka heräisikin niin joka tapauksessa se sukupuolielin on jo tungettu toiseen, eli rikos on tapahtunut! Ei nukkuvaa saa mitenkään muutenkaan kähmiä. Kyllä tuolla arvon vieraalla on lakiasiat ihan hakusessa. Monta kertaa on Suomessakin tuomittu nukkuvaan ihmiseen tunkeutujat.

On lakiasiat tosiaan hakusessa, harmi vaan, että toimin alan hommissa.

Todellakin harmi :( Olet ammattitaidoton.

Vielä kerran.

"Esimerkiksi sammuneen tai nukkuvan väkisinmakaaminen määritellään Suomen laissa vain seksuaaliseksi hyväksikäytöksi."
http://apropos.wikidot.com/raiskaus
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja vaikka heräisikin niin joka tapauksessa se sukupuolielin on jo tungettu toiseen, eli rikos on tapahtunut! Ei nukkuvaa saa mitenkään muutenkaan kähmiä. Kyllä tuolla arvon vieraalla on lakiasiat ihan hakusessa. Monta kertaa on Suomessakin tuomittu nukkuvaan ihmiseen tunkeutujat.

On lakiasiat tosiaan hakusessa, harmi vaan, että toimin alan hommissa.

Todellakin harmi :( Olet ammattitaidoton.

Ei ole tällaista juttua kyllä vastaan tullut, ja voin sanoa suoraan, että itse en pitäisi ollenkaan uskottavana, että joku ei heräisi. Eli sikäli väite kaatuisi jo tähän näytön arviointiin (eikä niinkään teon oikeudelliseen arviointiin). Lopputulema siis olisi, että väitettä ei pidettäisi uskottavana (vaan lähinnä naurettavana/ kostonhaluisena). Sorry jollei miellytä, ei ole mun tuomiot hovissa muuttuneet.

Kysyn vielä kerran: mitä väliä vaikka se nukkuva heräisikin? Sinuako ei haittaisi, jos heräisit siihen, että jonkun miehen elin olisi sisälläsi? :o

 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kysyn vielä kerran: mitä väliä vaikka se nukkuva heräisikin? Sinuako ei haittaisi, jos heräisit siihen, että jonkun miehen elin olisi sisälläsi? :o

No olisin herännyt jo huomattavasti aikaisemmassa vaiheessa. Jos heräisin tuossa tilanteessa, pistäisin niin maan perusteellisesti hanttiin, joten jos jatkaisi, olisi raiskaus. Mutta tosiaan tuo ei ole ollenkaan uskottavaa, jollei kyse ole umpihumalasta tai lääkkeistä; silloin menisin lääkäriin, ja vaatisin verikokeet. Soittaisin poliisin paikalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei ole tällaista juttua kyllä vastaan tullut, ja voin sanoa suoraan, että itse en pitäisi ollenkaan uskottavana, että joku ei heräisi. Eli sikäli väite kaatuisi jo tähän näytön arviointiin (eikä niinkään teon oikeudelliseen arviointiin). Lopputulema siis olisi, että väitettä ei pidettäisi uskottavana (vaan lähinnä naurettavana/ kostonhaluisena). Sorry jollei miellytä, ei ole mun tuomiot hovissa muuttuneet.

Et ilmeisesti ole tuominnut tälläisiä. Se on kyllä totta, jos herättyään ei kiellä, niin sitten tapaukselta lähtee pohja pois (hiljainen hyväksyminen). Ja parisuhteessa tälläinen voi tulla tavaksi, jolloin ei voi yhtäkkiä sanoa että nyt raiskasit.

Ja tosiasiahan on, että kun eletään seksuaalisessa suhteessa niin ei siinä silloin ahdistelusta voi enää haastaa toista oikeuteen. Ja tuo nukkuvaan yhtyminenkin on heikoilla, jos et ole ensin kieltänyt. Nuo on kuitenkin lieventäviä seikkoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Casper:
No minä pölhö jo luulin, ettei siitä muka mitään rangaistusta sais.

Homma kaatuisi siihen, ettei oikeus pitäisi uskottavana moista väitettä.


Mä en käsitä, mitä epäuskottavaa siinä on. On laitonta jo riisua tai kähmiä nukkuvaa. Miten se tekee rikoksesta vähemmän rikoksen, jos uhri herää kesken kaiken?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kysyn vielä kerran: mitä väliä vaikka se nukkuva heräisikin? Sinuako ei haittaisi, jos heräisit siihen, että jonkun miehen elin olisi sisälläsi? :o

No olisin herännyt jo huomattavasti aikaisemmassa vaiheessa. Jos heräisin tuossa tilanteessa, pistäisin niin maan perusteellisesti hanttiin, joten jos jatkaisi, olisi raiskaus. Mutta tosiaan tuo ei ole ollenkaan uskottavaa, jollei kyse ole umpihumalasta tai lääkkeistä; silloin menisin lääkäriin, ja vaatisin verikokeet. Soittaisin poliisin paikalle.

Ei läheskään kaikki herää, olet luultavasti hämmästyttävän herkkäuninen. Minusta tosin on vaan mukava herätä tuollaiseen, kunhan se on oma puoliso.
 
No aika sikeäunisesta ihmisestä saa olla kysymus, että herää vasta siihen, kun miehen elin on sisällä! Uskoisinpa, että yleensä kysymys on siitä, että tämä "nukkuva" on jonkin päihdyttävän aineen vaikutuksen alaisena. Sori vaan, mutta olen sitä mieltä, että omasta kunnostaan on jokainen itse vastuussa. Kyllä nainen vaikuttaa itse siihen, minkälaisiin tilanteisiin joutuu ja missä kunnossa.

En nyt mitenkään puolusta raiskaajia, mutta kannattaisi jokaisen miettiä mihin itsensä pistää. Tällä tarkoitan myös sitä, minkälaisiin parisuhteisiin itsensä pistää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
No aika sikeäunisesta ihmisestä saa olla kysymus, että herää vasta siihen, kun miehen elin on sisällä! Uskoisinpa, että yleensä kysymys on siitä, että tämä "nukkuva" on jonkin päihdyttävän aineen vaikutuksen alaisena. Sori vaan, mutta olen sitä mieltä, että omasta kunnostaan on jokainen itse vastuussa. Kyllä nainen vaikuttaa itse siihen, minkälaisiin tilanteisiin joutuu ja missä kunnossa.

En nyt mitenkään puolusta raiskaajia, mutta kannattaisi jokaisen miettiä mihin itsensä pistää. Tällä tarkoitan myös sitä, minkälaisiin parisuhteisiin itsensä pistää.

Sitten satun olemaan sikeäuninen. Mutta tosin kuten sanoin, minusta tuo on miellyttävä herätys. Ehkä jos kuiviltaan työntäisi, niin voisi herätäkin heti.
 
Näytön arviointi on eri asia kuin teon oikeudellinen arviointi. En pitäisi pelkkää kertomusya luotettavana näyttönä, jollei ole kutsuttu poliisia, käyty lääkärissä yms. Ei vaan ole uskottavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
No aika sikeäunisesta ihmisestä saa olla kysymus, että herää vasta siihen, kun miehen elin on sisällä! Uskoisinpa, että yleensä kysymys on siitä, että tämä "nukkuva" on jonkin päihdyttävän aineen vaikutuksen alaisena. Sori vaan, mutta olen sitä mieltä, että omasta kunnostaan on jokainen itse vastuussa. Kyllä nainen vaikuttaa itse siihen, minkälaisiin tilanteisiin joutuu ja missä kunnossa.

En nyt mitenkään puolusta raiskaajia, mutta kannattaisi jokaisen miettiä mihin itsensä pistää. Tällä tarkoitan myös sitä, minkälaisiin parisuhteisiin itsensä pistää.

Esim. jos nainen nukkuu alasti tai vain alushousut jalassa niin onko mielestäsi kovinkin mahdoton ajatus, että mies saa laitettua elimensä hänen sisäänsä ennen kuin nainen herää? Heräätkö muka itse aina, jos sinua riisutaan?

 
Aina kun näitä keskusteluja lukee, joissa jopa naiset vähättelevät raiskauksia, ja vierittävät syitä naisten niskoille, en enää ihmettele lainsäädännön langettamia "tuomioita" raiskaajille ja muille seksuaalirikollisille. On tämä aina yhtä karua luettavaa.
 
Paras on käväistä lääkärillä heti jos noin käy. Lääkäri tutkii lääkeaineet ja alkoholin, mahdolliset vammat. Myös poliisi on syytä kutsua paikalle katsomaan tekopaikka ja puhuttelemaan epäilty.
 

Yhteistyössä