Miksi suurin osa naisista on surkeita suihinottajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miss syväkurkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotenkin vaikuttaa melko säälittävältä, että ainoat asiat, joilla pystyt ylpeilemään elämässäsi, on korkea älykkyysosamääräsi ja lukuisat suihinotot...
Jos jollain on keskimääräistä korkeampi älykkyysosamäärä, niin luulisi että olisit saanut elämässäsi jotain muutakin kehumisen arvoista aikaiseksi, kuin vain joka toisen kaksilahkeisen kalun nuoleminen.

Mulla on elämässä myös kaikennäköistä muuta takana. Luuletko että saan kaikki mun pätemisenarvoiset taidot mahtumaan yhteen ketjuun? :D Kyllä mä olen muutakin elämässäni tehnyt kuin ottanut suihin ja käynyt mensan testeissä, ihminen on ehtiväinen, tiedäthän. :)

Jotenkin vaikuttaa melko säälittävältä, että ainoat asiat, joilla pystyt ylpeilemään elämässäsi, on korkea älykkyysosamääräsi ja lukuisat suihinotot...
Jos jollain on keskimääräistä korkeampi älykkyysosamäärä, niin luulisi että olisit saanut elämässäsi jotain muutakin kehumisen arvoista aikaiseksi, kuin vain joka toisen kaksilahkeisen kalun nuoleminen.

Ei korkea älykkyysosamäärä tarkoita sitä, että ihminen olisi esimerkiksi järjestelmällinen, tavoitteellinen tai kunnianhimoinen. Ihmisellä voi olla korkea äo, ja silti käyttytyä kuin "luuseri". Ei se sitä äo:ää pienemmäksi tee.

Toki se sillä tavalla vaikuttaa, että pienellä älykkyysosamäärällä ei ole niitä samoja mahdollisuuksia ehkä saavuttaa tavoitteita (riippuen tavoitteesta) mutta älykäs ihminen voi olla esimerkiksi alisuoriutuja, tai muuten vaan ihmisenä sellainen että tekee impulsiivisia ratkaisuja, ja hankkiutuu vääriin tilanteisiin. Harkintakyky ja äly ei aina kulje käsi kädessä.

Papassa mulla on ollut muutoksia, mut ne on olleet väärä hälytys. Ja usko pois, ei mulla oo mitään sairauksia, paitsi päässä. :P Ai niin, ja on mulla struuma kurkussa, mutta se ei johdu suihinottaisesta.

Usko pois, ei ole minun uskostani kiinni ;) HPV-tartunta voi tulla ilmi paaaljon myöhemmin. Voi olla että sulla sitä ei ole, mutta voi olla että on. Tokikin useimmiten vaikka infektion olisikin saanut, se paranee ihan itsekseen ja ilman oireita (arviolta 80%:lla naisista on jossain elämänsä vaiheessa papilloomavirus), mutta on myös täysin todettu sen selvä yhteys syöpään. Usko pois vain.

[QUOTE="minna";23424377]Ei korkea älykkyysosamäärä tarkoita sitä, että ihminen olisi esimerkiksi järjestelmällinen, tavoitteellinen tai kunnianhimoinen. Ihmisellä voi olla korkea äo, ja silti käyttytyä kuin "luuseri". Ei se sitä äo:ää pienemmäksi tee.

Toki se sillä tavalla vaikuttaa, että pienellä älykkyysosamäärällä ei ole niitä samoja mahdollisuuksia ehkä saavuttaa tavoitteita (riippuen tavoitteesta) mutta älykäs ihminen voi olla esimerkiksi alisuoriutuja, tai muuten vaan ihmisenä sellainen että tekee impulsiivisia ratkaisuja, ja hankkiutuu vääriin tilanteisiin. Harkintakyky ja äly ei aina kulje käsi kädessä.[/QUOTE]
No mutta hyvinhän tuo aloittaja on päässyt tavoitteisiinsa. Jos hän on elämässään halunnut tulla maailman parhaaksi suihinottajaksi ja se hänellä on päämääränä, niin hyvä alku tuo Suomen paras jo on...

No mutta hyvinhän tuo aloittaja on päässyt tavoitteisiinsa. Jos hän on elämässään halunnut tulla maailman parhaaksi suihinottajaksi ja se hänellä on päämääränä, niin hyvä alku tuo Suomen paras jo on...

No joo, tietty näinkin :D Mutta pointti oli se, että ei korkea äo tarkoita sitä, että ihminen olisi jotenkin menestynyt, tai no siis menestynyt sellaisissa yleisesti arvostettavissa jutuissa, suihinotto erikseen. Vaikka ne saavat osapuolet varmaankin arvostaa kumminkin.

[QUOTE="minna";23424377]Ei korkea älykkyysosamäärä tarkoita sitä, että ihminen olisi esimerkiksi järjestelmällinen, tavoitteellinen tai kunnianhimoinen. Ihmisellä voi olla korkea äo, ja silti käyttytyä kuin "luuseri". Ei se sitä äo:ää pienemmäksi tee.

Toki se sillä tavalla vaikuttaa, että pienellä älykkyysosamäärällä ei ole niitä samoja mahdollisuuksia ehkä saavuttaa tavoitteita (riippuen tavoitteesta) mutta älykäs ihminen voi olla esimerkiksi alisuoriutuja, tai muuten vaan ihmisenä sellainen että tekee impulsiivisia ratkaisuja, ja hankkiutuu vääriin tilanteisiin. Harkintakyky ja äly ei aina kulje käsi kädessä.[/QUOTE]

Haa kiitos. Olen siis oikeasti älykäs, mutta mulla on diagnosoituna tunne-elämältään epävakaa persoonallisuus. Siksi olen törttöillyt paljonkin elämässäni. Nykyään menee ihan hyvin ja oon rauhoittunut paljon. :) Ehkä musta jotain vielä tulee.

Valittaako ne koskaan että silmissä sumenee ja päästä heittää? :D Meinasin vaan että onko mun äijä ainoo joka ei kykene liikkumaan sängystä sen jälkeen :D

Itse asiassa kyllä kuulostaa siltä, että sun miehelläs on verenpaineongelmia :D Se on ihan normaalia, että menee jalat alta yms, mut noi sun kuvailemat jutut tuo lähinnä mieleen sen, et sun miehellä on joko liian alhainen tai liian korkea verenpaine. Ei se tarkoita silti sitä, etteikö se olisi suunnattomasti nauttinut.

Usko pois, ei ole minun uskostani kiinni ;) HPV-tartunta voi tulla ilmi paaaljon myöhemmin. Voi olla että sulla sitä ei ole, mutta voi olla että on. Tokikin useimmiten vaikka infektion olisikin saanut, se paranee ihan itsekseen ja ilman oireita (arviolta 80%:lla naisista on jossain elämänsä vaiheessa papilloomavirus), mutta on myös täysin todettu sen selvä yhteys syöpään. Usko pois vain.

Joo, ja missäs välissä mä sanoin etten uskois papilloomaviruksen ja syövän yhteyttä?

Oletpa ihana. Ilmeisesti oot itse yhden asian ihminen kun et pysty ymmärtämään että muilla voi olla useampiakin mielenkiinnon kohteita. Ja kuten sanottu, on ollut jo 4v ihanassa parisuhteessa miehen kanssa joka teitää ja hyväksyy mun menneisyyden. Ainoastaan hän voi tästä eteenpäin arvioida mun kehittymistä "maailman parhaana suihinottajana" JOS KERTA SE NYT ON SUN MIELESTÄ MUN ELÄMÄNTAVOITE.

Mun omassa mielessä mun tavoite on tervehtyä ja kasvattaa kunnollinen poika. Ehkä joskus vihdoin keksiä mikä musta tulee isona.

Itse asiassa kyllä kuulostaa siltä, että sun miehelläs on verenpaineongelmia :D Se on ihan normaalia, että menee jalat alta yms, mut noi sun kuvailemat jutut tuo lähinnä mieleen sen, et sun miehellä on joko liian alhainen tai liian korkea verenpaine. Ei se tarkoita silti sitä, etteikö se olisi suunnattomasti nauttinut.

:D Ei tuota nyt sentään JOKA kerta käy mutta silloin tällöin :D varsinkin jos on ollu pitkä tauko.. Miehellä on ihan normaali verenpaine ainakin viikko sitten vielä :)
ja jotenkin epäilen että jaksaisi viisi vuotta valehdella. Kuvittelisin että kertoisi, jos jotain pitäisi tehdä toisin...

Sitä et tunnu uskovan, että sä olet sen papilloomaviruksen voinut saada (ja erittäin todennäköisesti oletkin) vaikka sulla ei ole sitä (vielä) ole todettukaan.

Kuten sanoin, voi olla että ei ole mutta voi olla että on.

Jatkan vielä, että sitä et myös tunnu uskovan, että se syöpä voidaan todeta vuosiakausien jälkeen ja silti se yhteys on siihen joskus 10-20 vuotta sitten saatuun papilloomavirukseen (jota ei ole missään vaiheessa todettu).

Näinpä. :) Aloittaja kehuu loistavilla seksitaidoillaan, ja myöhemmin ketjussa kertoo olevansa persoonallisuushäiriöinen, jonka oirekuvaan kuuluu holtittomuus myös seksuaalisuuden suhteen. Kai toi kateuskortti oli rankkaa läppää? ;) Mä ainakin olen aina haaveillut saavani mt-ongelmia... ...not.

:D Ei tuota nyt sentään JOKA kerta käy mutta silloin tällöin :D varsinkin jos on ollu pitkä tauko.. Miehellä on ihan normaali verenpaine ainakin viikko sitten vielä :)
ja jotenkin epäilen että jaksaisi viisi vuotta valehdella. Kuvittelisin että kertoisi, jos jotain pitäisi tehdä toisin...

enhän mä sanonut, että se ei olisi hyvää suuseksiä, sanoin vaan että sun miehes reaktio kuulostaa siltä, että sillä on verenpaineongelma. Se ei tarkoita sitä, etteikö se suuseksi olisi loistavaa, ehkä just siksi sen verenpaine heittää. Sun miehen verenpainetta ei varmaan ole mitattu siinä tilanteessa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja miss syväkurkku;23423834:
No otetaan esimerkiksi vaikka mun oma mies. Kun me alettiin seurustelemaan, hän ei oikein olis ees halunnut että otan häneltä suihin kun hänen mielestään se oli yliarvostettua, eikä kuulemma koskaan ollut lauennut suihinotosta. No mä maanittelin hänet sitten suostuaan, ja ekalla kerralla hän tuli viidessä minuutissa, ja sanoi että nyt hän ymmärtää miltä suihinoton kuuluis tuntua. :D Aika monta muutakin samankaltaista kokemusta mulla on. En mä ole naiivi tässä asiassa, mulla on paljon miehiä kavereinakin, joilt asiis en ole ottanut suihin, ja he kyllä ihan avoimesti puhuvat miltä kamala suihinotto tuntuu, ja millaisia lahnat ovat sängyssä. Ehkä sekin kertoo jotain, tai sitten ei. Suomessa nainen ei sais olla ylpeä seksitaidoistaan, koska muuta naiset heti alkaa dissaamaan. :)

Öö, miten voit miehesi perusteella väittää kaikkia hänenkään seksikumppaneita huonoiksi suihinottajiksi, jos hän ei ole edes antanut ottaa suihin aiemmin.

Ja jos tämä sama pätee muihikin seksikumppaneihisi, niin nuo sinun "tilastosi" ovat vähän epäluotettavia.

Yhteistyössä