Miksi suurin osa naisista on surkeita suihinottajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miss syväkurkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23424968]Mitäs pimeetä tuossa oli, ihan selviä lauseita? Voisitko vähän perustella tai edes vastata tuohon minun kommenttiini?[/QUOTE]

Mä olen selittänyt sen asian sulle moneen kertaan jo, lue niistä edellisistä vastauksista.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23424971:
hyi hhitto kuinka monen kusiletkua oletkaan imeskellyt. tiedä mitä pöpöjä sunkin suussa jyllää

Iik, onneks meillä täällä hellsingissä ei oo lääkäreitä ollenkaan niin en oo koskaan tullut ottaneeksi selvää enkä tuu koskaan saamaan tietääkään. :D

[QUOTE="Joo";23424951]Peesi. Nolo aloitus ja nolo moka. Otan osaa, IhaNainen. Luulin sua ok-tyypiksi, mutta tämän aloituksen perusteella taidat olla aika reppana...[/QUOTE]

Kiva että tuomitset ihmisiä yhden asian perusteella. :) Reppana on reppana, mutta kuka se on, sitä ei tiedä.

[QUOTE="miimii";23424910]Ihana IhaNainen :) Tää on ihan paras ketju! Muakin on kehuttu hyväksi suihinottajaksi ;) Jotenkin hauskaa, että täällä osaa häpeää ja vetää herneitä nenuun :laugh:[/QUOTE]

Eiköhän kaikkia oo kehuttu ;) En vaan tiedä mitä uutta ja ihmeellistä noissa ap:n ns. ohjeissa oli...

Mä olen selittänyt sen asian sulle moneen kertaan jo, lue niistä edellisistä vastauksista.

Niin olet selittänyt, mutta kun niissä selityksissä on ristiriita :headwall:

Eli sinä väität toisaalta, että miehesi mukaan kaikki muut naiset ovat huonoja suihinottajia. Miehesi kuitenkaan aiemmin pitänyt suihinotosta, eli ei ole antanut ottaa suihin. Tai ei ainakaan sinun antanut. Miksi hän olisi kaikkien muiden sitten antanut ottaa, mutta sinua kielsi niin että sinun piti oikein maanitella?

[QUOTE="vieras";23425009]Niin olet selittänyt, mutta kun niissä selityksissä on ristiriita :headwall:

Eli sinä väität toisaalta, että miehesi mukaan kaikki muut naiset ovat huonoja suihinottajia. Miehesi kuitenkaan aiemmin pitänyt suihinotosta, eli ei ole antanut ottaa suihin. Tai ei ainakaan sinun antanut. Miksi hän olisi kaikkien muiden sitten antanut ottaa, mutta sinua kielsi niin että sinun piti oikein maanitella?[/QUOTE]

Argh. Mun miehellä on ollut huonoja tai neutraaleja kokemuksia suihinotosta ennen mua. On siis kokeneempi kuin yhden naisen ennen mua kanssa maannut. Ehkä jossain vaiheessa hän totesi että turhaa koko touhu,eikä siksi pitänyt sitä pakollisena toimenpiteenä. Ehkä ilmeisin tuon maanittelun huonosti, mun mies siis kuvitteli ettei naiset tyyliin tykkää ottaa suihn, joten ei halunnut pakottaa mua siihen.

[QUOTE="Joo";23424951]Peesi. Nolo aloitus ja nolo moka. Otan osaa, IhaNainen. Luulin sua ok-tyypiksi, mutta tämän aloituksen perusteella taidat olla aika reppana...[/QUOTE]

IhaNainen, perun tämän. Luin nimittäin juuri ton sun toisen ketjun. En tiennyt, että sulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö. Se selittää paljon.

Argh. Mun miehellä on ollut huonoja tai neutraaleja kokemuksia suihinotosta ennen mua. On siis kokeneempi kuin yhden naisen ennen mua kanssa maannut. Ehkä jossain vaiheessa hän totesi että turhaa koko touhu,eikä siksi pitänyt sitä pakollisena toimenpiteenä. Ehkä ilmeisin tuon maanittelun huonosti, mun mies siis kuvitteli ettei naiset tyyliin tykkää ottaa suihn, joten ei halunnut pakottaa mua siihen.

No maanittelu on aika kaukana siitä, että että mies ei halunnut sinua pakottaa. Että argh vain itsellesi.

Jaa ompahan tuo oma mies erittäin tyytyväine miun suihinottoon.Samoin miehet ennen miun miestä.:D
Mielelläni otan suihin ja vaihtelen tekniikkaa.
Nuissa ap:n ohjeissa nyt ei ollu mitään uutta tai erikoista.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja miss syväkurkku;23423422:
Ohjeet loistavaan suihinottoon:

-Käytä sylkeä, mitä kosteampi sen parempi.
-Pidä huulet tiiviisti peniksen ympärillä.
-Ime.
-Vaihtele peniksen suuhunuppoamis syvyyttä n. joka 5-10:llä "työnnöllä"
-Käytä kieltä samalla kun penis on suussasi.
-Älä unohda kiveksiä, puristele, nuole ja suutele niitä.
-Ota välillä penis suustasi ja kiusoittele nuolemalla tyvestä terskaan muutama kerta (älä tee tätä liikaa)
-Myös väliliha ja peräaukko ovat miehillä erogeenista aluetta, mutta kaikki miehet eivät niiden koskemisesta/nuolemisesta pidä, joten varmista asia etukäteen.
-Kun otat peniksen syvälle suuhusi, irrota käsi, ja kun taas pidät suussasi vain peniksen kärkeä, käytä kättä samaan tahtiin kun liikut ylös alas.
-Katso välillä miestä silmiin, se tekee heidät hulluiksi. ;)
-Penistä ei kannata ottaa poskeen, sillä poskihampaat tuntuu ikäviltä. Kurkkuun päin suunnattu työntö on paljon parempi.

Tässäkö kaikki? Ehei... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja miss syväkurkku;23423939:
Oon ottanut suihin ainakin sadalta mieheltä, voi olla että useammaltakin. :) En tietenkään kaikkien kanssa oo nainut. Nämä miehet taas on saaneet suuseksiä keskimäärin kymmeneltä naiselta, joten kyllä musta n. 1000-1500 naista on ihan hyvä otanta jotta voin näin sanoa. :)

hyi ett ku viittii imeä kenen tahansa vehjettä ku noin monta kalua suussa käyny.. tottakai ne sata miestä sanoi että sä oot paras. ne sanoi sen saman niille kymmenelle eli yhteensä tuhannelle muullekin naiselle. mäkin oon kuullut tuon monta kertaa, että mä olen paras. oman mieheni sanomana sen uskonkin koska meillä tunteet mukana pelissä, onhan se parasta niin. mutta joidenkin yhdenyönjuttujen höpinäitä en noin tosissani ota..

Jaa-a, enpä tiedä miksi olen surkea suihinottaja. Mulla vaan posket kipeytyy helposti jos jotain puolta minuuttia pidempään otan yhtään syvemmälle suuhun ja alkaa oksettaa se edestakainen liike, vaikea hengittää. Tuntuu niin epämiellyttävältä, etten oikein mielellään sitä tee. Ja joutuu tekemään liian montaa asiaa yhtä aikaa, kun pitää yrittää olla oksentamatta, imeä, säilyttää joku rytmi, liikuttaa päätä, liikuttaa kättä, toisella kädellä hyväillä kiveksiä...

Jos se riittäis suihinotoksi, että pää miehen sylissä imeskelee ja nuoleskelee kärkeä ja vähän samalla kädellä vemputtaa, niin sitähän voisin tehdä mielelläni vaikka monta kertaa päivässä tuntikausia.

Alkuperäinen kirjoittaja miss syväkurkku;23423422:
Ohjeet loistavaan suihinottoon:

-Käytä sylkeä, mitä kosteampi sen parempi.
-Pidä huulet tiiviisti peniksen ympärillä.
-Ime.
-Vaihtele peniksen suuhunuppoamis syvyyttä n. joka 5-10:llä "työnnöllä"
-Käytä kieltä samalla kun penis on suussasi.
-Älä unohda kiveksiä, puristele, nuole ja suutele niitä.
-Ota välillä penis suustasi ja kiusoittele nuolemalla tyvestä terskaan muutama kerta (älä tee tätä liikaa)
-Myös väliliha ja peräaukko ovat miehillä erogeenista aluetta, mutta kaikki miehet eivät niiden koskemisesta/nuolemisesta pidä, joten varmista asia etukäteen.
-Kun otat peniksen syvälle suuhusi, irrota käsi, ja kun taas pidät suussasi vain peniksen kärkeä, käytä kättä samaan tahtiin kun liikut ylös alas.
-Katso välillä miestä silmiin, se tekee heidät hulluiksi. ;)
-Penistä ei kannata ottaa poskeen, sillä poskihampaat tuntuu ikäviltä. Kurkkuun päin suunnattu työntö on paljon parempi.

Tässä osa sellaisia neuvoja joista oma mieheni ei tykkää yhtään, hyviä juttuja ja sopii varmaan monelle mutta miehissä on eroja, ei kukaan nainenkaan samasta setistä tykkää.
Mä annoin miehelle fantastisen suihinoton hetki sitten, kieli oli viikon kipeä, varmaan harjoituksen puutetta :D

[QUOTE="Naikkonen";23426001]Mä annoin miehelle fantastisen suihinoton hetki sitten, kieli oli viikon kipeä, varmaan harjoituksen puutetta :D[/QUOTE]

Hetki sitten? Oli viikon kipeä? Taitaa siitä siis olla vähän kauemmin kuin hetki :D :D

Sulla on kyllä ollut erikoinen mies jos se ei muka ole ennen sua nauttinut siitä, että siltä otetaan suihin. En ole moisista kuullutkaan. Oma mies vähän väliä pyytämässä, että miten olisi pystyisinkö...eikä ole tarvinnut tuhatta munaa lutkuttaa läpi. Hommat hoituu hyvin ja mies tulee joka kerta. Että aika älytöntä yleistystä, ettei sitä kukaan muu kuin sinä osaisi...huh huh.

[QUOTE="minna";23423486]Jostain syystä miehet ilmeisesti kuvittelee, että nainen pitää kehua taivaisiin asti sänkytaidoista, en ole oikein päässyt ikinä kärryille siitä että miksi.[/QUOTE]

Ehkä ne itse haluais kuulla just samaa ja sitten sillä logiikalla kehuu naista?

Ja kun toi ohjelista suihinottoon oli tollanen, niin ap:n kannattais äkkiä vaihtaa puheenaihetta. Tuskinpa olet yhtään ihmeellisempi suihinottaja kuin useimmat meistä, jos tossa oli sun parhaat vinkit... ;) Mutta ei sillä niin väliä, suihinotto tai seksi ylipäätään ei ole mikään suorituskilpa. Se on parhaimmillaan luovaa leikkiä. Rentoudu siis ja anna mennä, lakkaa vertailemasta yhtään kenenkään. Oot just hyvä noin. Ihan omana ittenäs.

Yhteistyössä