Miksi suurin osa naisista on surkeita suihinottajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miss syväkurkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23621525]EIKÖ? :o

Siis hyvä että oot innoissas mutta kuvitteleks tosiaan, että tämäkään oli kellekään mikään uus tieto :D Ihanan hurmoksessa jotkut jostain kullin lutkuttamisesta :laugh:[/QUOTE]
No ainakin miun mies on.:p
Eipä varmaan ollu uus tieto kenellekään,en miekään niele,mutta tossa vieras valitti ku spermakin on pahaa.=)

Hahahahahaha! Hauskin ketju taas aikoihin! Mahtoi "harmaata" hieman vituttaa, kun tulikin vahingossa omalla nickillään. Voi nolous sentään, mut kait se on ihan luonnollista, että pitää harmaana tulla ilkeilemään ja kehuskelemaan taidoillaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja miss syväkurkku;23423337:
Mä en ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa. Kaikki miehet joilta olen elämässäni suihin ottanut, ovat olleet onnensa kukkuloilla, ja sanoneet etteivät koskaan ole saaneet yhtä hyvää. ... Sääli miehiä, sillä mä en kerennyt sinkkuaikoinani heitä kaikkia imuttamaan, eivät tiiäkään mistä jäävät paitsi. :D

haluatko tietää, mistä se johtuu että olet niin hyvä siinä hommassa?

Se vaatii sen, että päässä käy tuollainen humina, eli tavallaan alipainetta on kun on vapaata tilaa korvasta korvaan. ja se taas aiheuttaa sen, että uskot myös ihan kaiken paskan mitä sinulle on valehdeltu. Kyllä mä voin kertoa, että on sitä jalkapallojoukkuetta aamulla naurattanut, kun sinä siellä leuat kipeinä luulet, että ne oikeasti on rakastaneet sinua. Sitten kuuntelet niitä kehuja hetken ja otat suihin vielä huoltojoukoiltakin ihan vain siksi, että olet niin kovin taitava. Onnea;)

[QUOTE="vieras";23621593]Otapa se kulli pois kurkusta ja tajua lukemaas. MÄ olen se vieras.[/QUOTE]
:laugh:
Ota sie kulli pois perseestäs,äläkä oo nuin hapan.:hug:
Vaikka sie et tykkää ottaa suihin,ni toiset voi siitä nauttia ja tehdä mielellään.Ja moni täällä keskustelee vieraan nimimerkillä.:)

ainakin minun tuttavapiirin miehillä ja tuntemattomilla joiden kanssa olen aiheesta keskustellut on hurjan paljon kokemuksia huonoista suihinottajista. useimmilla ne on olleet ei-niin-innokkaita koko touhusta. sen vuoksi huonoja, kun se suihinotto on ollut tyyliin vain pakollinen paha ennen seksiä.

mä itse ajattelen olevani hyvä suihinottaja. mä pidän siitä, eikä se ole ollenkaan epämiellyttävää kun on osannut valita kumppanit jotka osaa huolehtia omasta hygieniastaan :D Olen kaikilta miehiltä saanut vuolaita kehuja suihinotosta ja etenkin siitä ettei sen kanssa ole mikään kiire. voin aivan hyvin ottaa suihin niin kauan kuin mies haluaa ja sitten niellä spermat.. hetken huilattuaan miehet on ihan hulluna ja sitten saankin itse sellasta kyytiä että oksat pois :P
enkä usko että ne huvikseen kehuis että oo parasta suihinottoa ikinä, jos eivät sitä tarkoittaisi. ja monet on avoimesti kertoilleet entisistä kokemuksista ja puutteista. en väitä olevani muita parempi kaikkien miesten kanssa, kokonaisuudessaan seksin laatu riippuu yleensä molemmista kumppaneista ja mielentilasta ym. :D kiva ketju kaikenkaikkiaan. tekis mieli nyt munaa.

Alkuperäinen kirjoittaja miss syväkurkku;23423422:
Ohjeet loistavaan suihinottoon:

-Käytä sylkeä, mitä kosteampi sen parempi.
-Pidä huulet tiiviisti peniksen ympärillä.
-Ime.
-Vaihtele peniksen suuhunuppoamis syvyyttä n. joka 5-10:llä "työnnöllä"
-Käytä kieltä samalla kun penis on suussasi.
-Älä unohda kiveksiä, puristele, nuole ja suutele niitä.
-Ota välillä penis suustasi ja kiusoittele nuolemalla tyvestä terskaan muutama kerta (älä tee tätä liikaa)
-Myös väliliha ja peräaukko ovat miehillä erogeenista aluetta, mutta kaikki miehet eivät niiden koskemisesta/nuolemisesta pidä, joten varmista asia etukäteen.
-Kun otat peniksen syvälle suuhusi, irrota käsi, ja kun taas pidät suussasi vain peniksen kärkeä, käytä kättä samaan tahtiin kun liikut ylös alas.
-Katso välillä miestä silmiin, se tekee heidät hulluiksi. ;)
-Penistä ei kannata ottaa poskeen, sillä poskihampaat tuntuu ikäviltä. Kurkkuun päin suunnattu työntö on paljon parempi.

Hyi h-tti, siinä yksi ämmä joka ei osaa jättää kasseja rauhaan, vaan pitää väkisin niitä päästä nuolemaan. Keskity kuule ihan siihen mulkun lutkuttamiseen, ei se ydinfysiikkaa ole.

[QUOTE="mies";23712562]Hyi h-tti, siinä yksi ämmä joka ei osaa jättää kasseja rauhaan, vaan pitää väkisin niitä päästä nuolemaan. Keskity kuule ihan siihen mulkun lutkuttamiseen, ei se ydinfysiikkaa ole.[/QUOTE]
Jotkut miehet kyllä tykkää hemmetisti ,kun kasseja nuollaan ja imeskellään,ei pelkästään mulkun lutkutusta.Miun mies on tälläinen,rakastaa sitä, että myös pallit huomioidaan,mulkun ohella.:D

en ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa. Kaikki miehet joilta olen elämässäni suihin ottanut, ovat olleet onnensa kukkuloilla, ja sanoneet etteivät koskaan ole saaneet yhtä hyvää. ... Sääli miehiä, sillä mä en kerennyt sinkkuaikoinani heitä kaikkia imuttamaan, eivät tiiäkään mistä jäävät paitsi.

Mulle tulee tästä lähinnä mieleen että AP on sattunut jakamaan ystävällisiä palveluksiaan kaikille niille jotka ei muille ole kelvanneet. Joku perttiperäkammarinpoika on varmasti otettu kun sen hikinen jollekkin kelpaa.

Minä nielen!:) Ei pahaa ollenkaan.

Aikaisemmin ainakin oli vähän liian happaman ja karvaan makuista, en tykännyt.
Eikä mies ole antanut tulla suuhun, mielummin muualle. :)

Ehkä maku on muuttunut paremmaksi nykyään, kun mies syö enemmän päivittäin hedelmiä,
pitääkin antaa joskus tulla loppuun asti suuhun. :)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja miss syväkurkku;23423422:
Ohjeet loistavaan suihinottoon:

-Käytä sylkeä, mitä kosteampi sen parempi.
-Pidä huulet tiiviisti peniksen ympärillä.
-Ime.
-Vaihtele peniksen suuhunuppoamis syvyyttä n. joka 5-10:llä "työnnöllä"
-Käytä kieltä samalla kun penis on suussasi.
-Älä unohda kiveksiä, puristele, nuole ja suutele niitä.
-Ota välillä penis suustasi ja kiusoittele nuolemalla tyvestä terskaan muutama kerta (älä tee tätä liikaa)
-Myös väliliha ja peräaukko ovat miehillä erogeenista aluetta, mutta kaikki miehet eivät niiden koskemisesta/nuolemisesta pidä, joten varmista asia etukäteen.
-Kun otat peniksen syvälle suuhusi, irrota käsi, ja kun taas pidät suussasi vain peniksen kärkeä, käytä kättä samaan tahtiin kun liikut ylös alas.
-Katso välillä miestä silmiin, se tekee heidät hulluiksi. ;)
-Penistä ei kannata ottaa poskeen, sillä poskihampaat tuntuu ikäviltä. Kurkkuun päin suunnattu työntö on paljon parempi.
Mä teen tällaisia! Mä siis osaan ;D

Yhteistyössä