Miksi suurin osa naisista on surkeita suihinottajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miss syväkurkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sehän on hienoa että osaat ottaa suihin ja olet vielä ylpeä siitä :). Noissa ohjeissa ei kyllä ollut mitään uutta.

Oon aika vapaamielinen irtosuhteiden suhteen, mutta silti jotenkin hiukan kieltämättä ällöttää ajatus yli 100 miehen suihinotosta... Varsinkin jos ilman kortsua on tämä tapahtunut. Ihan varmasti sataan mieheen jo mahtuu niitäkin, useampiakin, joilla se papilloomavirus on (ja varmasti muitakin sukupuolitauteja). Ja sanot, että olet käynyt testeissä, niin ei sitä varmaankaan sun kurkustasi ole testattu. Se kun voi kehittyä syöväksi vuosien ja vuosikymmenienkin jälkeen.

Sehän on hienoa että osaat ottaa suihin ja olet vielä ylpeä siitä :). Noissa ohjeissa ei kyllä ollut mitään uutta.

Oon aika vapaamielinen irtosuhteiden suhteen, mutta silti jotenkin hiukan kieltämättä ällöttää ajatus yli 100 miehen suihinotosta... Varsinkin jos ilman kortsua on tämä tapahtunut. Ihan varmasti sataan mieheen jo mahtuu niitäkin, useampiakin, joilla se papilloomavirus on (ja varmasti muitakin sukupuolitauteja). Ja sanot, että olet käynyt testeissä, niin ei sitä varmaankaan sun kurkustasi ole testattu. Se kun voi kehittyä syöväksi vuosien ja vuosikymmenienkin jälkeen.

On testattu myös suussa kun siellä oli kerran kummallinen näppylä joka lopulta osottautui aftaksi. :)

Eli päätit lopettaa kirjautuneena kirjoittelun ja keskittyä retostelemaan jollain surkeilla säälipanoillasi "tuntemattomana"... harmi että ällisi ei kuitenkaan riittänyt olla kesken kaiken kirjautumatta :D

Jos oot huomannut niin n. puolet mun kirjoituksista on kirjoitettu ei-kirjautuneena? Oon aika laiska tekemään sitä. Sen myönnän että vahingossa unohduin rekkaantua ulos kun kävin tän ketjun kirjoittamisen välissä lukemassa yv:n mut pistän sen aamukooman, en tyhmyyden piikkiin. :)

Miten se voi olla kateellisten jupinaa, kun varmasti lähes tulkoon jokainen nainen noita "aah, olet kyllä maaliman paras" kehuja on kuullut.
Ja veikkaan, että aika moni nainenkin on noita pieniä valkoisia valheita suutaan päästellyt sen kummempia miettimättä. Sitä nyt vain on seksin jälkeen niin hyvä olo, että sitä päästelee suustaan mitä sattuu :D

Tätä mä juuri tarkoitin. Minäkin olen kuullut jokaiselta mieheltä, jonka kanssa olen ollut, että olen loistava sängyssä. En minä silti kuvittele, että suurin osa naisista ei olisi, tai että nämä samat miehet eivät sanoisi niin muillekin, tai että olisin jotenkin poikkeuksellisen hyvä vaikka seksi on sujunut :D (En mä kyllä ymmärrä sitäkään, että miksi ap puhuu kavereiden kanssa suuseksistä, tai että miten sitä pystyy tekemään miehelle niin, että se ei olisi hänen mielestään kiihottavaa)

En mä sitä tarkoita, että ne nyt varsinaisesti tietoisesti valehtelisi. Kunhan vaan tulee sanottua. Niin kuin joskus silloin, kun sanoo toiselle että se on maailman kaunein, vaikka tietää että ei se niin mene.

Se ei tosiaankaan välttämättä jos siitä näppylästä on näyte otettu, niin näy siinä. Kuten ei papassakaan näy monesti vuosikausiin mitään muutoksia vaikka virus on saatu jo ajat sitten...

Papassa mulla on ollut muutoksia, mut ne on olleet väärä hälytys. Ja usko pois, ei mulla oo mitään sairauksia, paitsi päässä. :P Ai niin, ja on mulla struuma kurkussa, mutta se ei johdu suihinottaisesta.

[QUOTE="vieras";23424280]:laugh: niin näyttäis olevan joo :D
En lähtis kehumaan jos oisin ottanut suihin sadalta mieheltä, voi jestas...[/QUOTE]

Kuulutko sä Mensaan? Mä kuulun, ja vielä läpällä osallistutun testin perusteella. :D

:)

Fiksu aloitus tai ei, mä veikkaan et meistä kahdesta mulla on korkeampi älykkyysosamäärä. :)

Jotenkin vaikuttaa melko säälittävältä, että ainoat asiat, joilla pystyt ylpeilemään elämässäsi, on korkea älykkyysosamääräsi ja lukuisat suihinotot...
Jos jollain on keskimääräistä korkeampi älykkyysosamäärä, niin luulisi että olisit saanut elämässäsi jotain muutakin kehumisen arvoista aikaiseksi, kuin vain joka toisen kaksilahkeisen kalun nuoleminen.

:)

Fiksu aloitus tai ei, mä veikkaan et meistä kahdesta mulla on korkeampi älykkyysosamäärä. :)

Voi pätemisen tarve...

Siitä huolimatta mä olen se joka tajuaa, että sä et voi omien kokemusten perusteella yleistää näin kuinka teet tässä ketjussa.

Ja en kyllä lähtisi kehuskelemaan sillä, että moneltako on ottanut suihin ja pystyy sen perusteella muka sanomaan, että suurin osa naisista ei osaa ottaa suihin.

Mutta päde ja kehuskele aivan rauhassa niin me muut keskitytään vähän oleellisempiin asioohin. =)

Yhteistyössä