Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja miss syväperse;23424081:Ymmärrät VIHDOIN positua tältä palstalta? Thank Good!
Ei oo ap:lla muita avuja joilla kehuskella?![]()
Veikkaan että poistuu vain siksi aikaa, että kerkeää keksimään uuden nimimerkin, kun ei enää kehtaa vanhalla esiintyä.
On on.Mitäs pistettäis?
Nääh, mä taisin jo toissapäivänä sanoa et poistun, koska en jaksa hengailla vääntämässä itseäni tyhmempien kanssa.![]()
Sehän on hienoa että osaat ottaa suihin ja olet vielä ylpeä siitä. Noissa ohjeissa ei kyllä ollut mitään uutta.
Oon aika vapaamielinen irtosuhteiden suhteen, mutta silti jotenkin hiukan kieltämättä ällöttää ajatus yli 100 miehen suihinotosta... Varsinkin jos ilman kortsua on tämä tapahtunut. Ihan varmasti sataan mieheen jo mahtuu niitäkin, useampiakin, joilla se papilloomavirus on (ja varmasti muitakin sukupuolitauteja). Ja sanot, että olet käynyt testeissä, niin ei sitä varmaankaan sun kurkustasi ole testattu. Se kun voi kehittyä syöväksi vuosien ja vuosikymmenienkin jälkeen.
Nääh, mä taisin jo toissapäivänä sanoa et poistun, koska en jaksa hengailla vääntämässä itseäni tyhmempien kanssa.![]()
Eli päätit lopettaa kirjautuneena kirjoittelun ja keskittyä retostelemaan jollain surkeilla säälipanoillasi "tuntemattomana"... harmi että ällisi ei kuitenkaan riittänyt olla kesken kaiken kirjautumatta![]()
On testattu myös suussa kun siellä oli kerran kummallinen näppylä joka lopulta osottautui aftaksi.![]()
No on se hyvä kun sä annoot ittestäs niin fiksun kuvan tällä alootuksella. =)
Miten se voi olla kateellisten jupinaa, kun varmasti lähes tulkoon jokainen nainen noita "aah, olet kyllä maaliman paras" kehuja on kuullut.
Ja veikkaan, että aika moni nainenkin on noita pieniä valkoisia valheita suutaan päästellyt sen kummempia miettimättä. Sitä nyt vain on seksin jälkeen niin hyvä olo, että sitä päästelee suustaan mitä sattuu![]()
Fiksu aloitus tai ei, mä veikkaan et meistä kahdesta mulla on korkeampi älykkyysosamäärä.![]()
Se ei tosiaankaan välttämättä jos siitä näppylästä on näyte otettu, niin näy siinä. Kuten ei papassakaan näy monesti vuosikausiin mitään muutoksia vaikka virus on saatu jo ajat sitten...
Fiksu aloitus tai ei, mä veikkaan et meistä kahdesta mulla on korkeampi älykkyysosamäärä.![]()
Ai, säkö olit Miss Syväkurkku![]()
![]()
Kuulutko sä Mensaan? Mä kuulun, ja vielä läpällä osallistutun testin perusteella.![]()
Äh, taisit vain ottaa suihin siltä kokeen arvostelijalta![]()