Miksi suurin osa naisista on surkeita suihinottajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miss syväkurkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23423864]Siis eikö joillaki ihmisillä oo päivisin muuta tekemistä ku yrittää loistaa suihinotto taidoilla jossain keskustelupalstalla?!?? Tulee ihan joku Tukiainen mieleen :D Ite oon aina saanu mieheni erittäin onnelliseks makuuhuoneessa ja muutenki, mutta enpä sitä täälä jaksa huudella. On meinaan vähä muutaki elämää täälä kotona...[/QUOTE]

Voi elämä, eikö todellakaan sinulla ole muuta tekemistä kuin käydä kommentoimassa täällä muiden suihinottoa, hommaa elämä sinäkin ja mene nyt siitä niihin muihin hommiin hopi hopi..

Suihinottaja on melkein aina hyvä jos hän tekee "työtä" innokkaasti. Sen nimittäin aistii jos ei ole tunnetta mukana tai jos ajatellaan kokoajan sitä miltä se "kusivehje" maistuu. Tämä pätee muutenkin melko hyvin seksiin, eli pitäisi aina olla messissä.

[QUOTE="Mies";23423870]Samaa sanoo myös mies joka todistetusti on mies :D Ei kukaan mies halua persettään rassattavan, kyllä ne on homppeli poikia jotka niin haluavat ja mitä homo tekee naisen kanssa sängyssä.[/QUOTE]

Voi niitä miesparkoja jotka eivät vielä ole tajunneet että miehen g-piste sijaitsee peräaukon etuseinämässä. Ennakkoluulojen takia jää monilta valtaisa orgasmi kokematta.

Miten se voi olla kateellisten jupinaa, kun varmasti lähes tulkoon jokainen nainen noita "aah, olet kyllä maaliman paras" kehuja on kuullut.
Ja veikkaan, että aika moni nainenkin on noita pieniä valkoisia valheita suutaan päästellyt sen kummempia miettimättä. Sitä nyt vain on seksin jälkeen niin hyvä olo, että sitä päästelee suustaan mitä sattuu :D

Niin, enkös mä juuri kirjoittanut että ei ole pakko edes sanoa mitään, kyllä sen ihmisestä näkee kun tekee todella hyvää. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23423899:
Suurin osa? :O

Monenko kanssa sitä on maattu? Jos on kanttia sanoa että suurin osa naisista.....

Oon ottanut suihin ainakin sadalta mieheltä, voi olla että useammaltakin. :) En tietenkään kaikkien kanssa oo nainut. Nämä miehet taas on saaneet suuseksiä keskimäärin kymmeneltä naiselta, joten kyllä musta n. 1000-1500 naista on ihan hyvä otanta jotta voin näin sanoa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja miss syväkurkku;23423939:
Oon ottanut suihin ainakin sadalta mieheltä, voi olla että useammaltakin. :) En tietenkään kaikkien kanssa oo nainut. Nämä miehet taas on saaneet suuseksiä keskimäärin kymmeneltä naiselta, joten kyllä musta n. 1000-1500 naista on ihan hyvä otanta jotta voin näin sanoa. :)

Ja Suomen väkiluku oli...? :D

Suuri, suurempi, suurin. Suhteuta :D

[QUOTE="Mies";23423870]Samaa sanoo myös mies joka todistetusti on mies :D Ei kukaan mies halua persettään rassattavan, kyllä ne on homppeli poikia jotka niin haluavat ja mitä homo tekee naisen kanssa sängyssä.[/QUOTE]

No mutta imeehän homomiehet toistensa kyrpiäänkin, eli sekin on homoseksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23423944:
Ja Suomen väkiluku oli...? :D

Suuri, suurempi, suurin. Suhteuta :D

Niin meinaat että tuosta määrästä ei voi päätellä koko väkiluvun kannalta mitään? Että juuri sattumalta mun kohdalle osui kaikki miehet joilta vain huonot suihin ottajat on ottanut päähän? :D

Ihmeellistä kun te nyt näin suutuitte tästä mun väitteestä. Mut niinhän ne sanoo että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja miss syväperse;23423943:
Olet ilmeisen ylpeä saavutuksestasi ;).
Olisko alan vaihto mitään?

Ei se järvi soutamalla kulu. Voi olla että oon vähän ylpeäkin, enkö saisi? Vai oonko heti hirveä portto kun oon aiemmin diggaillut yhden illan jutuista?

Niin meinaat että tuosta määrästä ei voi päätellä koko väkiluvun kannalta mitään? Että juuri sattumalta mun kohdalle osui kaikki miehet joilta vain huonot suihin ottajat on ottanut päähän? :D

Ihmeellistä kun te nyt näin suutuitte tästä mun väitteestä. Mut niinhän ne sanoo että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. ;)

Äläppäs kuule yritä......

Faktatietoa täällä kaikki muutkin aina haluavat nähdä, vtt tutkimuksia tai jotain :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23424018:
Äläppäs kuule yritä......

Faktatietoa täällä kaikki muutkin aina haluavat nähdä, vtt tutkimuksia tai jotain :D

Meinaat siis että suomen naisten suihinottotaidoista on tehty joku tutkimus? :D

Ei se järvi soutamalla kulu. Voi olla että oon vähän ylpeäkin, enkö saisi? Vai oonko heti hirveä portto kun oon aiemmin diggaillut yhden illan jutuista?

Ei varmasti kulukaan. Minusta vain on huvittavaa, että ainoa asia, jolla ihminen voi jollain keskustelupalstalla päteä ja tuntea olevansa parempi kuin muut, on se, kuinka monen miehen vehjettä hän on uittanut suussaan.
Liitä seuraavaan cv:si hakiessasi uutta työpaikkaa; "Huippu suihinottaja"...Esimies voip ilahtuu :D

Alkuperäinen kirjoittaja miss syväkurkku;23423939:

:x

Alkuperäinen kirjoittaja miss syväperse;23424068:
Ei varmasti kulukaan. Minusta vain on huvittavaa, että ainoa asia, jolla ihminen voi jollain keskustelupalstalla päteä ja tuntea olevansa parempi kuin muut, on se, kuinka monen miehen vehjettä hän on uittanut suussaan.
Liitä seuraavaan cv:si hakiessasi uutta työpaikkaa; "Huippu suihinottaja"...Esimies voip ilahtuu :D

Mistä päättelet että se on ainoa asia jolla täällä päden?

Yhteistyössä