A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Mun mielestä me ei olla sen kateellisempaa kansaa kuin muutkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Mun mielestä me ei olla sen kateellisempaa kansaa kuin muutkaan.
Kyllä on selvä ero. Muualla lapsilla on asenne, että kivaa kun on paljon porukkaa. Mitä enemmän porukkaa, sitä kivempaa. kaikki otetaan mukaan. mUtta suomessa on paljon kyräilyä ja ilkeyttä ja kateutta ja pahansuopuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Mä taas ihmettelen miksi "suunnilleen kaikkea" nimitetään kateudeksi :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Mä taas ihmettelen miksi "suunnilleen kaikkea" nimitetään kateudeksi :xmas:
Tätä oon miekin ihmetelly. Heti jos ei oo samaa mieltä jostain, joku älypää sanoo että oot vaan kateellinen. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja tyty:Jos ihmiset osaisivat jättää toisten tekemiset rauhaan ja huolehtia vain omista asioistaan, ei maailmassa olisi sotia.
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:Suomalaiset lapsetkin on enkeleitä verrattuna esim. brittikakaroihin.