Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:En usko, että suomalaiset ovat sen kateellisempia kuin muutkaan kansallisuudet.
beeshi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:En usko, että suomalaiset ovat sen kateellisempia kuin muutkaan kansallisuudet.
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:saahan sitä kateellinen olla, onko se sitten keltä pois, mutta jos sillä ruetaan sitten ilkeilemään ja mielipahaa toisille tekemään niin sit se on persiistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:Suomalaiset lapsetkin on enkeleitä verrattuna esim. brittikakaroihin.
Pakko peesailla :snotty: vaikka brittilapsista löytyy myös aivan ihania otuksia =)
Olin brittimuksujen leikkitätinä kesällä 2001 ja kesät 1998-1999 paimensin niitä palkkatyöni ohessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Mä taas ihmettelen miksi "suunnilleen kaikkea" nimitetään kateudeksi :xmas:
Tätä oon miekin ihmetelly. Heti jos ei oo samaa mieltä jostain, joku älypää sanoo että oot vaan kateellinen. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Rivella:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:Suomalaiset lapsetkin on enkeleitä verrattuna esim. brittikakaroihin.
Pakko peesailla :snotty: vaikka brittilapsista löytyy myös aivan ihania otuksia =)
Olin brittimuksujen leikkitätinä kesällä 2001 ja kesät 1998-1999 paimensin niitä palkkatyöni ohessa.
Mun mielesta englantilaiset lapset ovat todella hyvakaytoksisia ja miellyttavia !