miksi suomalaiset ovat niin kateellisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahneita perkele kaikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En usko että täällä ollaan sen kateellisempia kuin muuallakaan maailmassa. Ehkä vain ilmaisutasomme /-tyylimme antaa ymmärtää jotain muuta. Ja kolmanneksi minusta tuntuu että kaikki negatiiviset tunteet nimetään aina kateudeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
saahan sitä kateellinen olla, onko se sitten keltä pois, mutta jos sillä ruetaan sitten ilkeilemään ja mielipahaa toisille tekemään niin sit se on persiistä.

Näin minustakin. Kylä mäkin joskus olen kaateellinen, mutten sen takia ilkeile. Kyllä mä kateuden itessäni tunnistan.
Enkä mäkään usko että suomalaiset on muita kateellisempia. Omassa ympäristössä ainakaan ole moista huomannu. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Suomalaiset lapsetkin on enkeleitä verrattuna esim. brittikakaroihin.

Pakko peesailla :snotty: vaikka brittilapsista löytyy myös aivan ihania otuksia =)
Olin brittimuksujen leikkitätinä kesällä 2001 ja kesät 1998-1999 paimensin niitä palkkatyöni ohessa.

:o Mun mielesta englantilaiset lapset ovat todella hyvakaytoksisia ja miellyttavia !

Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Mä taas ihmettelen miksi "suunnilleen kaikkea" nimitetään kateudeksi :xmas:

Tätä oon miekin ihmetelly. Heti jos ei oo samaa mieltä jostain, joku älypää sanoo että oot vaan kateellinen. :headwall:

Samaa ihmettelen! Jos sanoo ettei pidä neiti tukiaisen meikistä, on kateellinen. Jos hämmästelee jotain, on kateellinen. Ja auta armias jos sanot että ihmisten pitäs käydä töissä elantonsa eteen, niin sitte vasta kateellinen onkin!

Alkuperäinen kirjoittaja Rivella:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Suomalaiset lapsetkin on enkeleitä verrattuna esim. brittikakaroihin.

Pakko peesailla :snotty: vaikka brittilapsista löytyy myös aivan ihania otuksia =)
Olin brittimuksujen leikkitätinä kesällä 2001 ja kesät 1998-1999 paimensin niitä palkkatyöni ohessa.

:o Mun mielesta englantilaiset lapset ovat todella hyvakaytoksisia ja miellyttavia !

Rantalomalla osa niistä oli vähemmän hyväkäytöksisiä ja miellyttäviä :|
Mutta oli joukossa aivan ihaniakin lapsia. Vieläkin muistelen lämmöllä mm. Eloise-nimistä kuusivuotiasta neitiä, ja Billie Jo-nimistä ihanaa tyttöstä =) :heart: . Ja nuoriherra Kyle Smith lähetti mulle vielä edellisvuonna joulukortin :)

Johan sitä joka päivä joka tuutista toitotetaan suurista tuloeroista, rikkaat rikastuvat köyhät köyhtyvät, pitkät leipäjonot jne. Vasemmisto saa näin pidettyä äänestäjät omien lippujen alla kun pitävät kateutta yllä.

Yhteistyössä