V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja olisiko minun vikani jos niin olisi käynyt? Sairaalan henkilökunnan ohjeet, en edes itse kieltänyt missään vaiheessa lisämaitoja. Ennen synnytystä vain kysyivät haluanko imettää ja that's it. (nuorena äitinä tein tasan kuin käskettiin, ei ollut kokemusta jonka perusteella tingata vastaan)
Ja vauvan vointia kyllä seurattiin, missään ei ole merkintöjä matalasta verensokerista eikä kukaan siitä puhunutkaan minulle. Avarakatseisuutta muillekin kokemuksille kiitos.
Alkuperäinen kirjoittaja 2xäiti;23641637:Ihan siksi kun kaikilla ei maitoo tuu niin kuin pitäis (ehkä joku 1% naisista), niin varmuuden vuoksi lykätään kaikille pullo käteen. Kyllä ne jotka haluaa imettää ja maitoa tulee, osaa kipata sen lisämaidon viemäriin. Niin minä tein. Turha siitä on tapella, fanaatikon leiman vaan saa. Sanoin vaan kummallakin kerralla sairaalasta lähtiessä että ei ole lisämaitoa annettu, niin saatiin papereihin oikein että paino lähtenyt nousuun rintamaidolla
Olepas itse pari päivää syömättä ja juomatta ja kysy sitten uudestaan.
Ei ole pistetty useita kertoja. Neljäntenä päivänä tarkastivat, mutta siinä ei ollut mitään. Lähtiessä lääkäri vain tuumasi, että oli tavallista rauhallisempi tapaus, hereillä ollessaan oli toki virkeä ja tarkkaili ympäristöään, mutta kun nukahti niin vieressä olisi saanut seinä kaatua ja toinen olisi vain tuhahtanut (vrt. pari muuta vauvaa itki ihan kaikesta ja kaiken aikaa, varmaan siinä korostui tämän yhden tyytyväisyys).
En tiedä oliko muuta syytä katsoa verensokeri kuin tuo että nukkui ehkä liiankin hyvin. En ole alan ammattilainen joten en lähde arvailemaan.
Jälkikäteenkin, nyt kun lapsi on jo leikki-ikäinen, on edelleen uskomaton nukkumaan, sitä ei häiritse naapurin ryyppyjuhlista kantautuva melu tai käytävistä kuuluva lasten melskaaminen.
Turha minun silmilleni on hyökätä kun kysyin vain miksi sitä lisämaitoa annetaan kun kohdallani sitä ei annettu ja täällä pyörivissä keskusteluissa käy ilmi että yleensä annetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja 2xäiti;23641637:Ihan siksi kun kaikilla ei maitoo tuu niin kuin pitäis (ehkä joku 1% naisista), niin varmuuden vuoksi lykätään kaikille pullo käteen. Kyllä ne jotka haluaa imettää ja maitoa tulee, osaa kipata sen lisämaidon viemäriin. Niin minä tein. Turha siitä on tapella, fanaatikon leiman vaan saa. Sanoin vaan kummallakin kerralla sairaalasta lähtiessä että ei ole lisämaitoa annettu, niin saatiin papereihin oikein että paino lähtenyt nousuun rintamaidolla