V
"vieras"
Vieras
Täällä palstalla on harvemmin miehiä, jotka kertovat pettävänsä vaimoaan. Sen takia täällä syytellään vähemmän pettäviä miehiä ja enmmän niitä toisia naisia. Niitä naisia kun on täällä viikottain.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sinähän varsinainen ympäristötekijä olet! Moraaliton, empatiakyvytön ja vastuuton, ja vielä tietää sen itse? Hyväksytkö sitten, jos sinut päätettäisiin laittaa johonkin häkkiin tai siveysvyöhön? Laitetaanhan rikollisiakin vankilaan. Se että sinua ei määritellä rikolliseksi, johtuu vain siitä että satut asumaan täällä päin maailmaa tällä vuosisadalla.
Meinaat että pettää voi vain ihmisen, jonka kanssa on eksplisiittisesti sopimussuhteessa tai jonka tuntee? Petoksen määritelmä taitaa kyllä olla reaalimaailmassa laajempi.
Ja vaikka sovittaisiin, että toinen osapuoli ei ole syyllistynyt minkäänlaiseen petokseen, hän voi silti olla syypää johonkin muuhun. Ehkei tässä kulttuurissa laillisesti, mutta moraalisesti kuitenkin. Ja mielestäni on aikuiskeskeisyyttä kulttuurilta se, että noin vahingollinen toiminta on näinkin ok. Jos lapsilta kysyttäisiin, näkemys voisi olla ihan toinen. Niin monelta lapselta lähtee perhe siksi, että yksi ei ole mielestään vastuussa mistään.
Syyllinen on se joka on kumppaniaan pettänyt, ei se jonka kanssa hän on pettänyt.
Voihan tuo toinen nainen olla luonteeltaan täysi m**kku kuten kuka tahansa, mutta ei oman onnen (rakkauden?) etsiminen hänestä syyllistä pettämiseen tee.
No, eihän sinunkaan mielestä miehessä ole mitään vikaa, jos se niin miellyttävä kohde on hirveydessään? Miksi sitten lasten äidin pitäisi keskittää vihansa vain mieheen, kun hänen lapsensa kuitenkin kärsivät siitä vihasta suoraan?
Mikä sinut ajoi siihen? Kerroitko vaimolle?!
Mä syyttäisin molempia yhtälailla ja molemmat saisivat maksaa.
Mä olen tästä ihan samaa mieltä. Itsellänikin on suhde varattuun mieheen. Homma on sovittu niin, että pidetään hauskaa mutta se ei tule vaikuttamaan kummankaan perhe-elämään. Mua ei kiinnosta hänen vaimonsa tai perhe-elämä, hoitakoon sen puolen siellä omalla tahollaan. Mulle on myös turha tulla itkemään jos vaimio ei ymmärrä tai jos kotona ei saa seksiä. ei kiinnosta. ei kuulu mulle. en halua tietää.
Saatan olla moraaliton ja vaikka mitä, mutta huolehtikoon jokainen omat asiansa. En minä voi joka vaimoa ja kakaraa alkaa pohtia.
varatulla on vastuu, vaikka onhan se hieman kyseenalaista siltä petoskumppaniltakin, jos siis on tietoinen seksikumppaninsa suhdestatuksesta.
Etenkin, jos rupeaa oikein seksisuhteeseen, eikä jätä sitä vain yhteen panoon.
Miksi minä yrittäisin ajatella tuntemattomia ihmisiä jotka eivät merkitse minulle mitään? Miehen tehtävä on ajatella omaa perhettään. Jos hän on valmis ottamaan riskin, miksi minä en olisi? Hänhän tässä on se joka ratkaisun tekee ja jolla on menetettävää