Pettämisestä ja jättämisestä ym.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammma miau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammma miau

Vieras
Keskisuomalaisen yleisönosastolla on ollut viime päivinä muutamia kirjoituksia aiheesta kun mies on lähtenyt toisen naisen matkaan. Tässä pari mielipidettä joissa olen itsekin ihan samaa mieltä:

"Miksi naiset aina puukottaa toisiaan selkään? Aina syytetään että "toinen nainen vei mieheni". Koskaan ei ole miehessä vikaa, aina vain naisessa!

-AKKA

"Älä syytä toista naista miehesi viennistä. Miehesi päätti itse lähteä. Hän on suurin syyllinen ja eniten vastuussa tapahtumasta!

-VAPAA TAHTO

olet täysin oikeassa miehen syytähän se ennen kaikkea on, ei nainen väkisin viettele, vie jne.. Mutta valitettavan paljon naisia jotka jahtaavat juuri perheellisiä varattuja miehiä ihan kohottaakseen omaa itsetuntoaan sellanen jotenkin kuvottaa, mutta tuo hieman aiheen vierestä. Olen siis samaa mieltä kanssasi

Alkuperäinen kirjoittaja juuripa niin:
olet täysin oikeassa miehen syytähän se ennen kaikkea on, ei nainen väkisin viettele, vie jne.. Mutta valitettavan paljon naisia jotka jahtaavat juuri perheellisiä varattuja miehiä ihan kohottaakseen omaa itsetuntoaan sellanen jotenkin kuvottaa, mutta tuo hieman aiheen vierestä. Olen siis samaa mieltä kanssasi

On eri asia kai jahdata pelkästään seksimielessä mutta miehen päätös on kylläkin asettua tämän viettelijän kanssa taloksi. Onhan noita perheellisiä miehiä jotka lankeaa satunnaisiin viettelyksiin helpostikin. Noissa kirjoituksissa kyse oli ihan toisen naisen matkaan lähtemisestä pysyvästi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tilli:
Mies on vastuussa omista tekemisistään, tottakai, mutta en myöskään ymmärrä, minkä ihmeen vuoksi naisen täytyy tietoisesti yrittää iskeä varatuksi tietämäänsä miestä...

meillä kävi myös näin että nainen tiesi että mies varattu,nainen mun vanha kaveri ja tiesi että varattu on ja silti halus mun miestä,mies meni mukaan 10 yhteisen vuoden jälkeen,miehet on miehiä ja sitte itkien yritetään takas kotia kun huomataan että ei se ruoho ollukkaan vihriämpää aidan toisella puolella..

Yhteistyössä