Beep
Älä kehu liikaa peppukaveriasi, se käsite on ammoisilta ajoilta netistä.
Älä kehu liikaa peppukaveriasi, se käsite on ammoisilta ajoilta netistä.
Kannattanee! Ja muista: Greys have most fun!on vai, pitäisköhän munkin ruveta?
Se voi vaatia aika lailla työtä. Ehkä pitäisi olla auktorisoitu mieskouluttaja siihen hommaan. Asiakkaan etu.thnks, koulutakko oikeaksi mieheksi sammaan rahhaan?
Et oo kai ollu täällä tarpeeks kauan, kyllä kepukan hellokittyismi on ihan laajalti tunnettu tosiasia.:attn:En kyl voi käsittää miks sua ollaan aina verhoilemassa hello-kitty asusteisiin:kiss:
Beeeeeep, miksi olet nykyjään aina harmaana?Kannattanee! Ja muista: Greys have most fun!
Naisissa on ainakin kaksi tismalleen samanlaista, heitä jopa luullaan yhdeksi.Minä en ole huomannut, että palstan miehissä olisi kahta samanlaista.
Et kai sentään ihan mihin hommiin tahansa ryhdy ja vaikka päätä vaihtaa puoluekantaa, mitä?!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27394217:
Ja sitäpäitsi palstamiehillä on kivempaa. Siksi ryhdyin tähän hommaan.
no ei taida sitte enää olla kannatusta, loppuis aika kumminkin keskenAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27394300:Se voi vaatia aika lailla työtä. Ehkä pitäisi olla auktorisoitu mieskouluttaja siihen hommaan. Asiakkaan etu.
No en nyt sentään puoluekantaani vaihda! :O Pois se minusta.Et kai sentään ihan mihin hommiin tahansa ryhdy ja vaikka päätä vaihtaa puoluekantaa, mitä?!
No kun meillä on hauskinta, siks tietty!Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27394309:Beeeeeep, miksi olet nykyjään aina harmaana?
Sitä en keksiny, vaikka kaikkea kivaa aina keksinkin. :saint:Kuka tän hellokitty-raivarin lanseerasi? Lunatic?
Sitä en keksiny, vaikka kaikkea kivaa aina keksinkin. :saint:
Mä pelkään vielä että se on ihan tosissaan.. Sit vielä ihmettelee miksei naista löydy vaikka hän on niin herrasmies, availee ovia ym..Yök. Siinä on tyyppi osunut oikeen ytimeen miten saadaan ärsytettyä. Taito sekin?
Voi sinua, sinut saa niin helposti hämilleen.
Älä nyt, sehän oikein loistaa älykkyyttä 5metrisillä teksteillään..Ne sun raivaritko vaatii?
Kai se liittyy siihen kuuluisaan perseilyyn? Pitäs Kepsikseltä kysyä, mutta en viitsi kun en jaksais lukea viiden sivun virttä.No niinpä keksitkin!
Kepsis vittuili just et olisit mun peppukaveri? Mitä se niinku tarkoittaa? Osaaks kertoa?
Tai sitten johonkin sellaiseen mikä mua kiinnostais oikein kovasti, mutta en ole kuullut kun olen niin uus:OKai se liittyy siihen kuuluisaan perseilyyn? Pitäs Kepsikseltä kysyä, mutta en viitsi kun en jaksais lukea viiden sivun virttä.
Kai se liittyy siihen kuuluisaan perseilyyn? Pitäs Kepsikseltä kysyä, mutta en viitsi kun en jaksais lukea viiden sivun virttä.
Huomatkaa lunan välitön kimpaantuminen