Miksi palstan miehet ovat kaikki ihme pätijöitä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Beep
[QUOTE="Zzz";27393620]Voin muuten kertoa, että siellä ne miehet vasta pätevätkin...[/QUOTE]

Miten voin ostaa ton ihan helposti? ;)

Nettiin pesiytyy besserwisserit, se on niiiiiiiiiiiiiin huomattu. :D :D :D

Ei sillä, pitää olla näitä "käynnistäjiä", muuten olis tylsät nettipalstat.

tarkotat vissiin miikkareita?
:confused:

yks tuttu tyyppi hurahti niin Ducceen että sillä on niitä vissiin 10 tallissa...
Onhan niissä oma, näistä tusinajapsiritsoista eroava fiiliksensä, mutta se ei ole kuitenkaan sellainen fiilis, josta itse jaksaisin innostua. (Fiiliksestä kun tuli puhe, niin joku päivä muuten hommaan vielä kakkos- tai kolmospyöräksi alkuperäisen 80-lukulaisen V-Boost V-Maxin...)

"Zzz"
en tiedä kun mulla on vääränmerkkinen pyörä ja en siksi ole piireissä

vähän sama kuin olis lapset puettu henkkamaukkaan
Vakiovastaus muuten kaikilla prätkäfoorumeilla on kysymykseen kuin kysymykseen: "Se (oli merkki mikä tahansa) nyt vain on niin paska pyörä".

Ainoa oikea pyörämerkki on se oma, ja kaikkia muita pyöriä on ihan turha edes käydä korjaamaan saati ajamaan.

• Tykkää
Reactions: päätön
[QUOTE="Zzz";27393760]Vakiovastaus muuten kaikilla prätkäfoorumeilla on kysymykseen kuin kysymykseen: "Se (oli merkki mikä tahansa) nyt vain on niin paska pyörä".

Ainoa oikea pyörämerkki on se oma, ja kaikkia muita pyöriä on ihan turha edes käydä korjaamaan saati ajamaan.[/QUOTE]

pätee myös autoihin ja myös täällä

Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja PenteleenÄrhäkkä;27393771:
minäkun oon pitänyt teitä ihan kädettöminä ja munattomina :LOL:
Älä ny niin kauheesti mollaa meitä, voi tulla suru puseroon kun ylivertainen nainen polkee korkokengällään päälakeen jalustaltaan.

"hmmm"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27393242:
Palstamiehenä sanoisin, että tuo ilmenee vain tällä palstalla, täällä on vaan niin helppo päteä. Se tulee ihan puolivahingossa.
ootko sä muka mies? sun profiilissa lukee natsiäiti..

Yhteistyössä