Miksi palstan miehet ovat kaikki ihme pätijöitä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27393392:
No mutta kiitos! :) Kerrotko vielä, kuinka olen onnistunut sinut noin vakuuttamaan?
et sä mua vakuuttamaan ole pätemiselläsi onnistunut, ainoastaan ärsyttämään. Mutta saavutus kai sekin.....Jollekin.

No siis mä olen ainakin huojentunut että täällä käy Isämiehen kaltaisia miehiä kertomassa muutamia totuuksia, on varmasti apua kysyjälle.
Sellasta settiä kyllä suoltaa että kiitosta tässä pitäisi periaatteessa viljellä. :heart:

Ja naisista Anatolian ja Mummeliisan takia voi vetää lonkkaa lasten kasvatukseen liittyvistä ongelmista, aina voi tulla tänne kysymään, jos tuntuu et nyt ei ite osaa.

on se mukavaa ku on kivaa:)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Isämies
Peyote
[QUOTE="vieras";27393406]et sä mua vakuuttamaan ole pätemiselläsi onnistunut, ainoastaan ärsyttämään. Mutta saavutus kai sekin.....Jollekin.[/QUOTE]

Päteminen ei vakuuta koska päteminen ei ole tietämistä. Ainoastaan pätijä itse luulee itseään tietäjäksi.

Beep
[QUOTE="vieras";27393225]Mulle ainakin tulee heidän jutuistaan sellainen olo, että luulevat olevansa kaikessa parempia ja tietäväisempiä kuin me "tyhmät naiset"...Miksi heillä on moinen asenne? Vai johtuuko se asenne ihan vaan siitä, että muunlainen mies kuin armottoman pätemis tarpeen omaava ei ehkä ikimaailmassa alkaisikaan kaksplussailemaan....?[/QUOTE]

No hei, kuka tervejärkinen mies tällä palstalla viihtyisi. Mulle ainakin oletus et kaikki tätä palstaa käyttävät miehet on enemmän tai vähemmän ....*beep*

:saint:

Kepsis
[QUOTE="vieras";27393366]Anteeks nyt vaan, mut ei tällä palstalla kirjottelevat ole MIEHIÄ.
Semmossia tossukoita ovat ja kun eivät muualla saa ääntään kuulumaan niin tulevat tänne naisten kanssa kinaamaan.[/QUOTE]

Olisi mielenkiintoista kuulla perustelut tähän.

Auttakaa meitä tulemaan paremmiksi ihmisiksi!

Peyote
[QUOTE="vieras";27393473]Tietäminen ei liity tähän, vaan naisia ärsyttää miesten käyttämä äänensävy ja itsevarmuus. Mies ei voi olla oikeassa koska itsevarmuus kiihottaa, ja kiihottuminen ärsyttää :D[/QUOTE]

Turha on toiveesi. Vaikka ehkä tuollaisten kuvittelu tekee päivästäsi kivemman.

"vieras"
Päteminen kyllä kuuluu tälle palstalle kuin nenä päähän.

Samoin päteminen kuuluu miehen luontoon. Oletteko muka joskus nähneet miestä, joka ei kokisi olevansa kaikkien asioiden asiantuntija ;)?

Mulle ainakin oletus et kaikki tätä palstaa käyttävät miehet on enemmän tai vähemmän ....*beep*
Täsmälleen samaa mieltä. Länkytän paljon myös Moottoripyörä.org:in foorumilla, jossa naisia on vielä vähemmän kuin täällä miehiä. Siellä on kyllä joitain naisia ja he ovat kieltämättä kaikki enemmän tai vähemmän *beep* (valitse sopivaksi katsomasi sana), vaikka ei sitä heille kukaan katoskaan aiheelliseksi kertoa. Ollaankohan tässä nyt ajatuksen jäljillä, päteeköhän tämä kaikkiin muihinkin vähemmistöihin?

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
Kepsis
[QUOTE="Zzz";27393516]Tässä tyyppiesimerkki siitä, että mammat täällä oikeasti heti käyvät kinaamaan...

Mitä tulee miesten pätemistarpeeseen, niin olen kyllä huomannut saman. Toisaalta olen kyllä huomannut, että palstan naisillakin on keskimääräistä suurempi pätemisen tarve.[/QUOTE]

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27393546:
Täsmälleen samaa mieltä. Länkytän paljon myös Moottoripyörä.org:in foorumilla, jossa naisia on vielä vähemmän kuin täällä miehiä. Siellä on kyllä joitain naisia ja he ovat kieltämättä kaikki enemmän tai vähemmän *beep* (valitse sopivaksi katsomasi sana), vaikka ei sitä heille kukaan katoskaan aiheelliseksi kertoa. Ollaankohan tässä nyt ajatuksen jäljillä, päteeköhän tämä kaikkiin muihinkin vähemmistöihin?

Onks sielläkin vastaavia ihmettelyketjuja kun tällä ihmeellisen ihanalla palstalla? :rolleyes:

Beep
[QUOTE="vieras";27393513]Päteminen kyllä kuuluu tälle palstalle kuin nenä päähän.

Samoin päteminen kuuluu miehen luontoon. Oletteko muka joskus nähneet miestä, joka ei kokisi olevansa kaikkien asioiden asiantuntija ;)?[/QUOTE]

Joo! Esim. jossain expertillä ne myyjät......

NOT! :LOL:

Yhteistyössä