et sä mua vakuuttamaan ole pätemiselläsi onnistunut, ainoastaan ärsyttämään. Mutta saavutus kai sekin.....Jollekin.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27393392:No mutta kiitos! Kerrotko vielä, kuinka olen onnistunut sinut noin vakuuttamaan?
Kavahda heitä, jotka kertovat löytäneensä totuuden. Kuuntele heitä, jotka kertovat vasta etsivänsä sitä.Päteminen ei vakuuta koska päteminen ei ole tietämistä. Ainoastaan pätijä itse luulee itseään tietäjäksi.
Lätiläti.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27393431:Kavahda heitä, jotka kertovat löytäneensä totuuden. Kuuntele heitä, jotka kertovat vasta etsivänsä sitä.
Tietäminen ei liity tähän, vaan naisia ärsyttää miesten käyttämä äänensävy ja itsevarmuus. Mies ei voi olla oikeassa koska itsevarmuus kiihottaa, ja kiihottuminen ärsyttääPäteminen ei vakuuta koska päteminen ei ole tietämistä. Ainoastaan pätijä itse luulee itseään tietäjäksi.
Tässä tyyppiesimerkki siitä, että mammat täällä oikeasti heti käyvät kinaamaan...Oletko sinä tossukka vai kinaava akka?
nyt tarkkana Kepsis, muuten hellokitty-kortti heilahtaa
Täsmälleen samaa mieltä. Länkytän paljon myös Moottoripyörä.org:in foorumilla, jossa naisia on vielä vähemmän kuin täällä miehiä. Siellä on kyllä joitain naisia ja he ovat kieltämättä kaikki enemmän tai vähemmän *beep* (valitse sopivaksi katsomasi sana), vaikka ei sitä heille kukaan katoskaan aiheelliseksi kertoa. Ollaankohan tässä nyt ajatuksen jäljillä, päteeköhän tämä kaikkiin muihinkin vähemmistöihin?Mulle ainakin oletus et kaikki tätä palstaa käyttävät miehet on enemmän tai vähemmän ....*beep*
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27393546:Täsmälleen samaa mieltä. Länkytän paljon myös Moottoripyörä.org:in foorumilla, jossa naisia on vielä vähemmän kuin täällä miehiä. Siellä on kyllä joitain naisia ja he ovat kieltämättä kaikki enemmän tai vähemmän *beep* (valitse sopivaksi katsomasi sana), vaikka ei sitä heille kukaan katoskaan aiheelliseksi kertoa. Ollaankohan tässä nyt ajatuksen jäljillä, päteeköhän tämä kaikkiin muihinkin vähemmistöihin?
Veikkaisin että tuskin jaksavat niin paljoa antaa huomiota niin vähäpätöiselle asialle. En toki tiedä.Onks sielläkin vastaavia ihmettelyketjuja kun tällä ihmeellisen ihanalla palstalla?
Voin muuten kertoa, että siellä ne miehet vasta pätevätkin...Onks sielläkin vastaavia ihmettelyketjuja kun tällä ihmeellisen ihanalla palstalla?
muutama vuosi sitten tuli siellä pyörittyä ja kyllä siellä on ihan samanlaista tyhjäntinkaamistaVeikkaisin että tuskin jaksavat niin paljoa antaa huomiota niin vähäpätöiselle asialle. En toki tiedä.
Veikkaisin että tuskin jaksavat niin paljoa antaa huomiota niin vähäpätöiselle asialle. En toki tiedä.