Miksi palstan miehet ovat kaikki ihme pätijöitä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Lapinmiehet on vähän semmoisia.. :D
Lapinmiehet on pienikokoisia, alkoholisoituneita nössyköitä, jotka hakee itsetuntonsa "etelän varisten" mollaamisesta ja harhaisesta lappilaisen ihmisen aidommuuden identiteetistä. Ei sellaista jaksa.

Ei-lappilainen mies taas on pääsääntöisesti ainaoikeassa, pätemässä, yläpuolelle asettumassa ja vähättelemässä.

Ja sitten on se 20 prosentin miesosuus, joka on oikeita ihmisiä.

"hips"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27394380:
Lie se sama, jolla on just tekeillä monitieteinen filosofinen väitöskirja. Ja jolla on vahvat mielipiteet naiseudesta, parisuhteesta ja onnesta, mutta joka ei ole koskaan ollut pitkässä parisuhteessa. Joka aina kurvaa keskusteluissa astetta friikimpään suuntaan siten, että koko keskustelu sotkeentuu terminologisiin näppäryyksiin.
Juu, tuo tyyppi on sellainen, että karvat nousevat pystyyn. Mä en ole koskaan viitsinyt hänen jaarituksiinsa edes vastata, kun olen huomannut kyseisiä ketjuja lukiessa sen olevan täydellistä ajan haaskaamista. :D

Muutoin ei juuri tule pidettyä palstamiehiä "pätijöinä". Sen olen huomannut, että rakentamiskeskusteluissa Isämies kuumentaa hyvin nopeasti tunteita, etenkin jos puhutaan rakentamisen kustannuksista. Mutta en mä niitä Isämiehen kommentteja osaa pätemisenä pitää.

ttppii
Täällä on helppo päteä, kun on näitä jotka kysyvät kysymyksiä tyyliin: "Paljonko on 10% sadasta" tai "lääkelaskuissa kysyttiin, että montako 250 mg pilleriä pitää antaa, että potilas saa 500 mg lääkettä. Mikä ihme voi olla oikea vastaus?".

Yhteistyössä