Aries 78
Lapinmiehet on vähän semmoisia..Huh, ei sua sit varmaan uskaltais nähäkkään, jos ootki joku Lapin peikko
Lapinmiehet on vähän semmoisia..Huh, ei sua sit varmaan uskaltais nähäkkään, jos ootki joku Lapin peikko
Oliko kyse sittenkin minusta?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27393378:Minut voi laskea kahteenkin kertaan.
Määrittele ei-näyttävä auto. Läski.Ja OT; luullaan mieheksi jos osaa vaihtaa renkaat ja tykkää näyttävistä autoista
Jos sinä olet sittenkin minä?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27397370:Oliko kyse sittenkin minusta?
Lapinmiehet on pienikokoisia, alkoholisoituneita nössyköitä, jotka hakee itsetuntonsa "etelän varisten" mollaamisesta ja harhaisesta lappilaisen ihmisen aidommuuden identiteetistä. Ei sellaista jaksa.Lapinmiehet on vähän semmoisia..
Juu, tuo tyyppi on sellainen, että karvat nousevat pystyyn. Mä en ole koskaan viitsinyt hänen jaarituksiinsa edes vastata, kun olen huomannut kyseisiä ketjuja lukiessa sen olevan täydellistä ajan haaskaamista.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27394380:Lie se sama, jolla on just tekeillä monitieteinen filosofinen väitöskirja. Ja jolla on vahvat mielipiteet naiseudesta, parisuhteesta ja onnesta, mutta joka ei ole koskaan ollut pitkässä parisuhteessa. Joka aina kurvaa keskusteluissa astetta friikimpään suuntaan siten, että koko keskustelu sotkeentuu terminologisiin näppäryyksiin.