Itse häilyn noiden kaiken kolmen rajoilla, mutta kaikkein vähiten tietysti sen aivoton peesaaja - osion luona. Eniten olen varmaan kuitenkin pätijä, enkä edes priimaa. EnääAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27396237:Tietysti.
Sinun listasi oli muuten hyvä. Itse kuulun tylsään 70% enemmistöön, eli pätijöihin. Mutta olenkin siinä ihan priimaa. :xmas:
Kiitos.Onpas kertakaikkiaan ihanasti paisunut tämä ketju
Yhteenvetona voidaan siis sanoa että kaikki palstan miehet ovat ihania pätevyyksineen ja ilman:heart:
Ei kestä kiittää, viiskymppii riittää senki neiti nokkelaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27396368:Kiitos.
Ihmisen voimakkuus/heikkous on kiinni lihasmassasta?Mie tunnustan olevani hintelä ja heiveroinen tossukka jota vähän pelottaakin jos ulkona on pimeää :'(
Sano vaan yksinäs.Onpas kertakaikkiaan ihanasti paisunut tämä ketju
Yhteenvetona voidaan siis sanoa että kaikki palstan miehet ovat ihania pätevyyksineen ja ilman:heart:
kiistatta Lispetin kieli on nyt vähän ruskea, ei pitäs liioitella enemmän kuin on tarpeenSano vaan yksinäs.
Oon ihan samaa mieltä sun kanssa *läählääh*Sano vaan yksinäs.
Mitenniikiistatta Lispetin kieli on nyt vähän ruskea, ei pitäs liioitella enemmän kuin on tarpeen
no ainaki ite kiistän jyrkästi että olisin ihanaMitennii
Toinen lutunen ku se tuossa muka mörököllittää :heart:no ainaki ite kiistän jyrkästi että olisin ihana
pikemminkin mörökölli
et tunne mua IRL, täällä on helppo näytellä lutustaToinen lutunen ku se tuossa muka mörököllittää :heart:
Nii :heart:Me ollaan parempia ei me luulla olevamme.
Naisethan olisi ihan hukassa ja avuttomia jos meita ei olisi heitä opastamassa ja neuvomassa
kiistatta Data vei teitä kuin pässiä narussaData käy ehkä esimerkkiksi siitä, että kovin suoraviivainen päteminen ja besserwisseröinti ei vetoa palstanaisiin. Hän toimi toisin ja suosio oli valtava, kaikki tykättiin Ja sitten hän scoorasi täältä oikeasti oikean naisen.
Päteminen ei empiirisen havaintoaineistoni perusteella ole yksin palstamiesten ominaisuus, melkein kaikki miehet ovat omasta mielestään lähtökohtaisesti päteviä ja näyttävät sen.
Huh, ei sua sit varmaan uskaltais nähäkkään, jos ootki joku Lapin peikkoet tunne mua IRL, täällä on helppo näytellä lutusta
niimpäHuh, ei sua sit varmaan uskaltais nähäkkään, jos ootki joku Lapin peikko
niimpä
en ole Lapin ukko vaan vielä pahempaaOotko ihan oikea Lapin ukko ? Taidan mennä sohvan taakse piiloon...:xmas:
Huh, helpotti heti . Mukavan oloonen setä-ihminen ooten ole Lapin ukko vaan vielä pahempaa
Eihän minun tarvitse päteäkiistatta Data vei teitä kuin pässiä narussa
kuten aiemmin tässä on todettu niin päteminen vaan ärsyttää ja siksi sitä pitääkin välttääEihän minun tarvitse päteä