Miksi palstan miehet ovat kaikki ihme pätijöitä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Onpas kertakaikkiaan ihanasti paisunut tämä ketju:D

Yhteenvetona voidaan siis sanoa että kaikki palstan miehet ovat ihania pätevyyksineen ja ilman:heart:

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27396237:
Tietysti. :rolleyes:

Sinun listasi oli muuten hyvä. Itse kuulun tylsään 70% enemmistöön, eli pätijöihin. Mutta olenkin siinä ihan priimaa. :xmas:
Itse häilyn noiden kaiken kolmen rajoilla, mutta kaikkein vähiten tietysti sen aivoton peesaaja - osion luona. Eniten olen varmaan kuitenkin pätijä, enkä edes priimaa. Enää :D

yks palstamies
[QUOTE="vieras";27393225]Mulle ainakin tulee heidän jutuistaan sellainen olo, että luulevat olevansa kaikessa parempia ja tietäväisempiä kuin me "tyhmät naiset"...Miksi heillä on moinen asenne? Vai johtuuko se asenne ihan vaan siitä, että muunlainen mies kuin armottoman pätemis tarpeen omaava ei ehkä ikimaailmassa alkaisikaan kaksplussailemaan....?[/QUOTE]

Me ollaan parempia ei me luulla olevamme.
Naisethan olisi ihan hukassa ja avuttomia jos meita ei olisi heitä opastamassa ja neuvomassa:)

vieras nyt harmaana
Data käy ehkä esimerkkiksi siitä, että kovin suoraviivainen päteminen ja besserwisseröinti ei vetoa palstanaisiin. Hän toimi toisin ja suosio oli valtava, kaikki tykättiin :) Ja sitten hän scoorasi täältä oikeasti oikean naisen.

Päteminen ei empiirisen havaintoaineistoni perusteella ole yksin palstamiesten ominaisuus, melkein kaikki miehet ovat omasta mielestään lähtökohtaisesti päteviä ja näyttävät sen.

Data käy ehkä esimerkkiksi siitä, että kovin suoraviivainen päteminen ja besserwisseröinti ei vetoa palstanaisiin. Hän toimi toisin ja suosio oli valtava, kaikki tykättiin :) Ja sitten hän scoorasi täältä oikeasti oikean naisen.

Päteminen ei empiirisen havaintoaineistoni perusteella ole yksin palstamiesten ominaisuus, melkein kaikki miehet ovat omasta mielestään lähtökohtaisesti päteviä ja näyttävät sen.
kiistatta Data vei teitä kuin pässiä narussa

• Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä