peijjooni
vieras.
En minä tiedä, sitä sun pitää kysyä esim lastenvalvojalta miten saisit kunnalta tukea.
En minä tiedä, sitä sun pitää kysyä esim lastenvalvojalta miten saisit kunnalta tukea.
kyllä lapsi voi hyvin ilman tukiverkojakin.. Meillä ei ole minkäänlaista tukiverkkoa ja ei olla kyllä kaivattukaan ja vanhin lapsi on jo kohta6vAlkuperäinen kirjoittaja peijjooni:Miksi tää on tyhmä kysymys?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi täällä taas on "kysytään tyhmiä"- päivä???
Pitäisi sitä tulevaa lastakin ajatella jo raskausaikana, taata sen hyvinvointi.
Kaikki eivät jaksa olla työttömänä siellä sukulaisten lähellä- joskus on "pakko" muuttaa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Näköjään usea koira taas älähti, kun kalikka kalahti. Minä ymmärrän aloittajan pointin. Ärsyttää etenkin sellaiset ihmiset, jotka miehen perässä muuttaa esim 500 km päähän omasta perheestään, kavereistaan jne ja sit itketään, kun ollaan vaan kotona lasten kanssa ja ei pää kestä? Haloo ja huomenta! Olisi ajatellut ennen muuttoa!
Ei se tukiverkko minun mielestäni tarkoita pelkästään lapsen hoitoon saamista, vaan sitä henkisen jaksamisen tukemista. On joku jolle jutella, joku jolle purkaa parisuhdeongelmia (ja kaikilla niitä on, ainakin joskus!), joku jolta kysyä neuvoja jne.
Aivan!!! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Näköjään usea koira taas älähti, kun kalikka kalahti. Minä ymmärrän aloittajan pointin. Ärsyttää etenkin sellaiset ihmiset, jotka miehen perässä muuttaa esim 500 km päähän omasta perheestään, kavereistaan jne ja sit itketään, kun ollaan vaan kotona lasten kanssa ja ei pää kestä? Haloo ja huomenta! Olisi ajatellut ennen muuttoa!
Samaa mieltä!Alkuperäinen kirjoittaja homsantuusa:Ihme kysymys mielestäni. Emme ole tehneet lapsiamme tukiverkolle vaan ihan itsellemme.
No sikshän meillä on kaks+ Ja hei, puhelimet on keksitty...Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Näköjään usea koira taas älähti, kun kalikka kalahti. Minä ymmärrän aloittajan pointin. Ärsyttää etenkin sellaiset ihmiset, jotka miehen perässä muuttaa esim 500 km päähän omasta perheestään, kavereistaan jne ja sit itketään, kun ollaan vaan kotona lasten kanssa ja ei pää kestä? Haloo ja huomenta! Olisi ajatellut ennen muuttoa!
Ei se tukiverkko minun mielestäni tarkoita pelkästään lapsen hoitoon saamista, vaan sitä henkisen jaksamisen tukemista. On joku jolle jutella, joku jolle purkaa parisuhdeongelmia (ja kaikilla niitä on, ainakin joskus!), joku jolta kysyä neuvoja jne.
Ap on tästä ennenkin kirjoitellut, minusta hän ei tunnu uskovan sitä, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät halua/tarvitse ympärilleen ihmisiä, haluavat elää elämänsä eritavalla. Ei minua haittaa, että samasta asiasta jutellaan monta kertaa, en sitä sitä tarkoita ja ymmärrän siinä mielessä ap:n pointin, että se valittaminen on minustakin joskus ärsyttävää. Mutta inhimillistä =)Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Näköjään usea koira taas älähti, kun kalikka kalahti. Minä ymmärrän aloittajan pointin. Ärsyttää etenkin sellaiset ihmiset, jotka miehen perässä muuttaa esim 500 km päähän omasta perheestään, kavereistaan jne ja sit itketään, kun ollaan vaan kotona lasten kanssa ja ei pää kestä? Haloo ja huomenta! Olisi ajatellut ennen muuttoa!
No mut sit on mun mielestä turha parkua jos raha/ura on ollut tärkeämpää.Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:Kaikki eivät jaksa olla työttömänä siellä sukulaisten lähellä- joskus on "pakko" muuttaa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Näköjään usea koira taas älähti, kun kalikka kalahti. Minä ymmärrän aloittajan pointin. Ärsyttää etenkin sellaiset ihmiset, jotka miehen perässä muuttaa esim 500 km päähän omasta perheestään, kavereistaan jne ja sit itketään, kun ollaan vaan kotona lasten kanssa ja ei pää kestä? Haloo ja huomenta! Olisi ajatellut ennen muuttoa!
Paitsi, että mulla on oikeesti iso tukiverkko, eikä sen suhteen todellakaan hätäpäivää, että en ole kyllä se koira jonka päähän kalikka lentää.Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Näköjään usea koira taas älähti, kun kalikka kalahti. Minä ymmärrän aloittajan pointin. Ärsyttää etenkin sellaiset ihmiset, jotka miehen perässä muuttaa esim 500 km päähän omasta perheestään, kavereistaan jne ja sit itketään, kun ollaan vaan kotona lasten kanssa ja ei pää kestä? Haloo ja huomenta! Olisi ajatellut ennen muuttoa!
Ai siis sun mielestä on parempi olla työttömänä- siis todellakin ilman töitäAlkuperäinen kirjoittaja aslö:No mut sit on mun mielestä turha parkua jos raha/ura on ollut tärkeämpää.Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:Kaikki eivät jaksa olla työttömänä siellä sukulaisten lähellä- joskus on "pakko" muuttaa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Näköjään usea koira taas älähti, kun kalikka kalahti. Minä ymmärrän aloittajan pointin. Ärsyttää etenkin sellaiset ihmiset, jotka miehen perässä muuttaa esim 500 km päähän omasta perheestään, kavereistaan jne ja sit itketään, kun ollaan vaan kotona lasten kanssa ja ei pää kestä? Haloo ja huomenta! Olisi ajatellut ennen muuttoa!
Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:Ai siis sun mielestä on parempi olla työttömänä- siis todellakin ilman töitäAlkuperäinen kirjoittaja aslö:No mut sit on mun mielestä turha parkua jos raha/ura on ollut tärkeämpää.
Voi hyvä luoja! Mulle perhe ja ystävät on tärkeämpiä kuin työ! Kyllä mun täytyy olla jotenkin sairas!Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:Ai siis sun mielestä on parempi olla työttömänä- siis todellakin ilman töitäAlkuperäinen kirjoittaja aslö:No mut sit on mun mielestä turha parkua jos raha/ura on ollut tärkeämpää.Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:Kaikki eivät jaksa olla työttömänä siellä sukulaisten lähellä- joskus on "pakko" muuttaa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Näköjään usea koira taas älähti, kun kalikka kalahti. Minä ymmärrän aloittajan pointin. Ärsyttää etenkin sellaiset ihmiset, jotka miehen perässä muuttaa esim 500 km päähän omasta perheestään, kavereistaan jne ja sit itketään, kun ollaan vaan kotona lasten kanssa ja ei pää kestä? Haloo ja huomenta! Olisi ajatellut ennen muuttoa!
Näköjään. Kyllä mulle ainakin on tärkeetä et mun perheelläni on katto pään päällä ja ruokaa pöydässä..Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Voi hyvä luoja! Mulle perhe ja ystävät on tärkeämpiä kuin työ! Kyllä mun täytyy olla jotenkin sairas!Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:Ai siis sun mielestä on parempi olla työttömänä- siis todellakin ilman töitäAlkuperäinen kirjoittaja aslö:No mut sit on mun mielestä turha parkua jos raha/ura on ollut tärkeämpää.Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:Kaikki eivät jaksa olla työttömänä siellä sukulaisten lähellä- joskus on "pakko" muuttaa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Näköjään usea koira taas älähti, kun kalikka kalahti. Minä ymmärrän aloittajan pointin. Ärsyttää etenkin sellaiset ihmiset, jotka miehen perässä muuttaa esim 500 km päähän omasta perheestään, kavereistaan jne ja sit itketään, kun ollaan vaan kotona lasten kanssa ja ei pää kestä? Haloo ja huomenta! Olisi ajatellut ennen muuttoa!
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:En oikein ymmärtänyt ap:ta,ihmettelee,että miksi tekee lapsia,jos ei ole tukiverkkoa,mutta sitten sättii,jos tukiverkko onkin apuna?
Eikös lapset yleensä tehdä itselleen,eikä tukiverkolle....tai kait niitä sellaisiakin on,jotka eivät jaksa lapsiaan hoitaa,vaan hoidattavat toisilla.
Millä sä perheesi elätät, jos teillä ei ole töitä? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Voi hyvä luoja! Mulle perhe ja ystävät on tärkeämpiä kuin työ! Kyllä mun täytyy olla jotenkin sairas!
Ja sit jos teet lapset työttömännä niin oot itsekäs siinäki ku pitäähän lapselle olla varaa ostaa ne reimatecitAlkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Millä sä perheesi elätät, jos teillä ei ole töitä? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Voi hyvä luoja! Mulle perhe ja ystävät on tärkeämpiä kuin työ! Kyllä mun täytyy olla jotenkin sairas!
Ja jos taas on, niin ethän sinä tiedä millaista pitkäaikaistyöttömyys on...
No ei se nyt ihan noin mee, mutta kaikilla meillä on eri arvot elämässä. Minulle tärkeimmät asiat eivät ole sinulle tärkeimpiä ja päinvastoin.Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Näköjään. Kyllä mulle ainakin on tärkeetä et mun perheelläni on katto pään päällä ja ruokaa pöydässä..Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Voi hyvä luoja! Mulle perhe ja ystävät on tärkeämpiä kuin työ! Kyllä mun täytyy olla jotenkin sairas!Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:Ai siis sun mielestä on parempi olla työttömänä- siis todellakin ilman töitäAlkuperäinen kirjoittaja aslö:No mut sit on mun mielestä turha parkua jos raha/ura on ollut tärkeämpää.Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:Kaikki eivät jaksa olla työttömänä siellä sukulaisten lähellä- joskus on "pakko" muuttaa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Näköjään usea koira taas älähti, kun kalikka kalahti. Minä ymmärrän aloittajan pointin. Ärsyttää etenkin sellaiset ihmiset, jotka miehen perässä muuttaa esim 500 km päähän omasta perheestään, kavereistaan jne ja sit itketään, kun ollaan vaan kotona lasten kanssa ja ei pää kestä? Haloo ja huomenta! Olisi ajatellut ennen muuttoa!
Hienoa, et jotkut elää pyhästä hengestä...Alkuperäinen kirjoittaja aslö:No ei se nyt ihan noin mee, mutta kaikilla meillä on eri arvot elämässä. Minulle tärkeimmät asiat eivät ole sinulle tärkeimpiä ja päinvastoin.Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Näköjään. Kyllä mulle ainakin on tärkeetä et mun perheelläni on katto pään päällä ja ruokaa pöydässä..Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Voi hyvä luoja! Mulle perhe ja ystävät on tärkeämpiä kuin työ! Kyllä mun täytyy olla jotenkin sairas!Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:Ai siis sun mielestä on parempi olla työttömänä- siis todellakin ilman töitäAlkuperäinen kirjoittaja aslö:No mut sit on mun mielestä turha parkua jos raha/ura on ollut tärkeämpää.Alkuperäinen kirjoittaja Mineirva:Kaikki eivät jaksa olla työttömänä siellä sukulaisten lähellä- joskus on "pakko" muuttaa :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja aslö:Näköjään usea koira taas älähti, kun kalikka kalahti. Minä ymmärrän aloittajan pointin. Ärsyttää etenkin sellaiset ihmiset, jotka miehen perässä muuttaa esim 500 km päähän omasta perheestään, kavereistaan jne ja sit itketään, kun ollaan vaan kotona lasten kanssa ja ei pää kestä? Haloo ja huomenta! Olisi ajatellut ennen muuttoa!
...jota myös sossuksi ja/tai Kelaksi kutsutaan :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:Hienoa, et jotkut elää pyhästä hengestä...Alkuperäinen kirjoittaja aslö:No ei se nyt ihan noin mee, mutta kaikilla meillä on eri arvot elämässä. Minulle tärkeimmät asiat eivät ole sinulle tärkeimpiä ja päinvastoin.