Miksi olet niin tyly...

  • Viestiketjun aloittaja NYTAPUA
  • Ensimmäinen viesti
NYTAPUA
oletko sitä muuallakin kuin netissä. Jos ystäväsi kysyy sinulta neuvoa jossain asiassa nii oletko hänelle yhtä tyly kuin ihmisille täällä netissä? Miksi naiset ovat niiin ilkeitä :eek: Kukaan ei osaa sanoa yhtä rumasti toiselle kuin nainen. JA SINULLE JOKA TUOLLA TOISESSA KETJUSSA MINUA ARVOSTELIT, NIIN MIEHENI PYYSI KERTOMAAN ETTÄ ON ERITTÄIN HELPPOA LÖYTÄÄ SINUT JA SYYTTÄÄ LOUKKAUKSESTA JOS NIIN HALUAISIN....TERVEISIN.POLIISIN VAIMO ;)
 
pienenä vihjeenä ja ihan hyvällä, että tälle palstalle ei kannata kirjoitella mitään siis, yhtään mitään, jos ei kestä kaikenlaisia kommentteja. sitä #&%?$!* kun tulee kuule joskus niskaan vaikka sanot vain hyvää päivää. kaikki ei jaksa tuntea myötätuntoa missään asiassa. tylyjä kommenttejanhan tuolla näky olevan, mutta anna mennä toisesta sisään toisesta ulos.
 
No, jos on tosiaan poliisi niin tietää varmasti että oikeuden määräys tarvitaan ennen kuin palveluntarjoajan palvelimelta aletaan tietoja keräilemään. Siihen taas tarvitaan se että teet itse tutkintapyynnön, tutkija on sitä mieltä että on tarpeeksi syytä nostaa kanne ja siitä sitten eteenpäin oikeuden määräys haetaan jatkotutkimuksia varten.

Että ei nyt ihan niin simppeliä.

 
NYTAPUA


[/quote]
Etkö muka ole tietoinen että on erittäin helppo jäljittää ihmisiä tietokoneiden takaa? No naura sinä vain. minä en nimittäin jätä tätä asiaa tähän...niin monesti on p.askaa niskaan lentänyt että nyt riitti
 
Notariaatin vaimo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:06 Taitai kirjoitti:
No, jos on tosiaan poliisi niin tietää varmasti että oikeuden määräys tarvitaan ennen kuin palveluntarjoajan palvelimelta aletaan tietoja keräilemään. Siihen taas tarvitaan se että teet itse tutkintapyynnön, tutkija on sitä mieltä että on tarpeeksi syytä nostaa kanne ja siitä sitten eteenpäin oikeuden määräys haetaan jatkotutkimuksia varten.

Että ei nyt ihan niin simppeliä.
Ja sitten vielä iiiiiihan pikkipikkuriikkinen juttu että herjauksen kohde pitää olla esiintynyt netissä OMALLA NIMELLÄÄN TUNNISTETTAVASTI ennen kuin YHTÄÄN MIKÄÄN herjaussyytteen alainen tuntomerkki täyttyy että ei ihan vähänkään ole ap nyt hakoteillä...
 
turhautuminen omaan elämään, täällä voi illusioida sitten jotain sisältöä siihen ja päteä kasvottomana. Todellisuudessa siis joku kaivelee ja kyrsii, ollaan kateellisia ja ollaan tyytymättömiä. :/ Oikeestaan täällä kukin itse voi testata oman luonteensa ja sivistystasonsa. Kun siitä ei joudu tilille, niin monen sisältä tuleekin se moukka possu ja käytöstavat tipo tiessään!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:12 keppälerttu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:10 Viblsp kirjoitti:
No ohhoh, eihän tuossa ketjussa ole niin pahasti sanottu.

Ps. Myöhästyt kohta tk:sta ;)
Juu, ja ainakin kannattaa itse kirjoittaa ilman haukkumista ja solvaamista, jos aikoo jonkun jutun asiasta nostaa :whistle:
Totta, ap siinä kiroili ja skitsosi. :D
 



[/quote]
Etkö muka ole tietoinen että on erittäin helppo jäljittää ihmisiä tietokoneiden takaa? No naura sinä vain. minä en nimittäin jätä tätä asiaa tähän...niin monesti on p.askaa niskaan lentänyt että nyt riitti

[/quote]

On toki helppoa jos vaan pääsee käsiksi oikeisiin paikkoihin. Ja se taas ei ole helppoa ellei ala ittse syyllistymään laittomuuksiin ja saa sopivissa paikoissa olevia muitakin ihmisiä mukaan.

Että niistähän ne palkokasvit sieltä nenukasta nyt.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:15 Viblsp kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:12 keppälerttu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:10 Viblsp kirjoitti:
No ohhoh, eihän tuossa ketjussa ole niin pahasti sanottu.

Ps. Myöhästyt kohta tk:sta ;)
Juu, ja ainakin kannattaa itse kirjoittaa ilman haukkumista ja solvaamista, jos aikoo jonkun jutun asiasta nostaa :whistle:
Totta, ap siinä kiroili ja skitsosi. :D
rasistista kommenttia unohtamatta ;)
 
opon vaimo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:02 NYTAPUA kirjoitti:
oletko sitä muuallakin kuin netissä. Jos ystäväsi kysyy sinulta neuvoa jossain asiassa nii oletko hänelle yhtä tyly kuin ihmisille täällä netissä? Miksi naiset ovat niiin ilkeitä :eek: Kukaan ei osaa sanoa yhtä rumasti toiselle kuin nainen. JA SINULLE JOKA TUOLLA TOISESSA KETJUSSA MINUA ARVOSTELIT, NIIN MIEHENI PYYSI KERTOMAAN ETTÄ ON ERITTÄIN HELPPOA LÖYTÄÄ SINUT JA SYYTTÄÄ LOUKKAUKSESTA JOS NIIN HALUAISIN....TERVEISIN.POLIISIN VAIMO ;)
onko sun mies niitä 5kk poliisikoulua -poliiseja? kun nää nettijutut on tullu sen jälkeen ja ois vähän niinku päivittämistä tiedoissa tolla sun poliisillasi. :whistle: eiks ne 5kk:n poliisit opiskelleet lähinnä sitä, et kummin päin pamppua pidetään kädes??? :whistle: :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:18 Liinuska74 kirjoitti:
Aika hauskaa, että harmaa, rekisteröitymätön nimimerkki aikoo tehdä tutkintapyynnön herjauksesta...
Kuka tahansahan voi kirjoittaa nimimerkillä NYTAPUA, miten harmaalle vastaava voi ikinä edes olla varma, että vastaa joka kerta samalle?
Jos mä vaikka harmaantuisin, voisin kirjoittaa nimimerkillä NYTAPUA ja sanoa, että kaikki on anteeksi annettu, unohdan koko jutun. Kukaan ei voisi tietää, onko sen ap kirjoittanut vai joku muu. (paitsi, että mä kirjoitain aina vain kirjautuneena...)
Niin no. Tietokoneen kovalevyltä saattaa selvitä kaikenlaista, myös poistettuja tiedostoja yms. Nettikirjoitukset selviää varmaankin IP tunnuksen kautta.
 
Liinuska74
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:26 Rötväles kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:18 Liinuska74 kirjoitti:
Aika hauskaa, että harmaa, rekisteröitymätön nimimerkki aikoo tehdä tutkintapyynnön herjauksesta...
Kuka tahansahan voi kirjoittaa nimimerkillä NYTAPUA, miten harmaalle vastaava voi ikinä edes olla varma, että vastaa joka kerta samalle?
Jos mä vaikka harmaantuisin, voisin kirjoittaa nimimerkillä NYTAPUA ja sanoa, että kaikki on anteeksi annettu, unohdan koko jutun. Kukaan ei voisi tietää, onko sen ap kirjoittanut vai joku muu. (paitsi, että mä kirjoitain aina vain kirjautuneena...)
Niin no. Tietokoneen kovalevyltä saattaa selvitä kaikenlaista, myös poistettuja tiedostoja yms. Nettikirjoitukset selviää varmaankin IP tunnuksen kautta.
Lähinnä mua huvittaa se, että harmaata nimimerkkiä ei voi kukaan tunnistaa mistään, ellei kerro itse omaa nimeään tms. Eikös herjaaminen kohdennu vasta sitten, kun tietää, ketä herjaa?
Sitä en epäile, etteikö joku voisi saada selville ihan kaikki, mitä täällä on kirjoitettu, tarkoitinkin meitä lukijoita, siis palstalaisia, meistä kukaan ei voi tietää, kuka esiintyy milloin milläkin harmaalla nimimerkillä. Kun aika harvinaista on sekin, että mustiakaan nimimerkkejä tunnistaisi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:26 Rötväles kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:18 Liinuska74 kirjoitti:
Aika hauskaa, että harmaa, rekisteröitymätön nimimerkki aikoo tehdä tutkintapyynnön herjauksesta...
Kuka tahansahan voi kirjoittaa nimimerkillä NYTAPUA, miten harmaalle vastaava voi ikinä edes olla varma, että vastaa joka kerta samalle?
Jos mä vaikka harmaantuisin, voisin kirjoittaa nimimerkillä NYTAPUA ja sanoa, että kaikki on anteeksi annettu, unohdan koko jutun. Kukaan ei voisi tietää, onko sen ap kirjoittanut vai joku muu. (paitsi, että mä kirjoitain aina vain kirjautuneena...)
Niin no. Tietokoneen kovalevyltä saattaa selvitä kaikenlaista, myös poistettuja tiedostoja yms. Nettikirjoitukset selviää varmaankin IP tunnuksen kautta.
Se ip-osoitteen saaminen edellyttää ainakin kahden eri palvelimen logitiedostojen kaivelemista ja niitä ei saa alkaa kaivelemaan tämän tyyppisen tiedon keräämiseen ilman rikostutkintaan tarvittavaa lupaa. Sen lisäksi että simppeliltä kuulostava homma on käytännössä melkoisen aikaa vievää. Ja sitten kun kaiken tämän työn jälkeen saadaan selville miltä koneelta kirjoitus on lähtöisin, tarvitaan vielä lupa alkaa kaivelemaan kyeistä kotikonetta. Jos konetta käyttää useampi henkilö, voi olla käytännössä vaikeaa osoittaa, kuka ne kirjoitukset on todellisuudessa lähettänyt.

Ja se että koko tämä prosessi saadaan edes potkaistua käyntiin, häirinnän täytyy olla systemaattista, kohdistettua, henkilökohtaisten asioiden levittelemistä niin että kohteen henkilöllisyys on vaarassa paljastua kaikille ulkopuolisille ja kyllin henkilökohtaista ja loukkaavaa.

Toistaiseksi ei ole kuin muutama hassu tapaus edennyt siihen saakka että syytteitä alettaan lukemaan.
 
Ei minusta tuossa keskustelussa kukaan ollut kovinkaan tyly.

Vastauksena taman ketjun kysymykseen, en koe olevani taalla kovinkaan tyly, varsinkaan jos neuvoa kysytaan. Oman kantani voin kylla pitaa tiukastikin, jos sen oikeaksi koen. Pyrin kylla ilmaisemaan mielipiteeni asiallisesti, en tylysti.
 
Enemmän siellä juu taisi ap itse sitä prkle:ttä kylvää :whistle:

Ja tuosta IP:n kautta selvittämisestä - aika monella yksityishenkilöllä on vaihtuva ip, joten ei se selvittäminen käy ihan kädenkäänteessä ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:36 Taitai kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:26 Rötväles kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 16:18 Liinuska74 kirjoitti:
Aika hauskaa, että harmaa, rekisteröitymätön nimimerkki aikoo tehdä tutkintapyynnön herjauksesta...
Kuka tahansahan voi kirjoittaa nimimerkillä NYTAPUA, miten harmaalle vastaava voi ikinä edes olla varma, että vastaa joka kerta samalle?
Jos mä vaikka harmaantuisin, voisin kirjoittaa nimimerkillä NYTAPUA ja sanoa, että kaikki on anteeksi annettu, unohdan koko jutun. Kukaan ei voisi tietää, onko sen ap kirjoittanut vai joku muu. (paitsi, että mä kirjoitain aina vain kirjautuneena...)
Niin no. Tietokoneen kovalevyltä saattaa selvitä kaikenlaista, myös poistettuja tiedostoja yms. Nettikirjoitukset selviää varmaankin IP tunnuksen kautta.
Se ip-osoitteen saaminen edellyttää ainakin kahden eri palvelimen logitiedostojen kaivelemista ja niitä ei saa alkaa kaivelemaan tämän tyyppisen tiedon keräämiseen ilman rikostutkintaan tarvittavaa lupaa. Sen lisäksi että simppeliltä kuulostava homma on käytännössä melkoisen aikaa vievää. Ja sitten kun kaiken tämän työn jälkeen saadaan selville miltä koneelta kirjoitus on lähtöisin, tarvitaan vielä lupa alkaa kaivelemaan kyeistä kotikonetta. Jos konetta käyttää useampi henkilö, voi olla käytännössä vaikeaa osoittaa, kuka ne kirjoitukset on todellisuudessa lähettänyt.

Ja se että koko tämä prosessi saadaan edes potkaistua käyntiin, häirinnän täytyy olla systemaattista, kohdistettua, henkilökohtaisten asioiden levittelemistä niin että kohteen henkilöllisyys on vaarassa paljastua kaikille ulkopuolisille ja kyllin henkilökohtaista ja loukkaavaa.

Toistaiseksi ei ole kuin muutama hassu tapaus edennyt siihen saakka että syytteitä alettaan lukemaan.
Lues ap tää taitain juttu! ;)
 
Kävin kanssa lukesemassa ton sairas lapsi ketjun ja ei siinä mitään kauheeta haukkumista ollu. Rauhotu hyvä nainen! Täällä on kyllä paljon pahempain nälvimistä tullut luettua ja tuo mikä tossa ketjussa oli, tuntui enemmänkin väärinkäsityksiltä. Jos kirjoitat, että lapsesi leikkii niin kyllä se kieltämättä hassulta kuulostaa jos ei voi tuntia kotona odottaa. Mä oon ainakin joutunut joskus tk:ssa odottamaan parikin tuntia ihan vetelän ja sairaan lapsen kanssa. Toivottavasti kaikki on hyviin ja pojan mahakipu pikkuhiljaa vähenee.
 
Siksi koska olen tyly ihminen. Tai jospa olenkin sarkastinen? Ja siellä oikeassa elämässä ihmiset tietävät tasan tyylini, joten hernepusseille ei ole käyttöä.

Vaikka mulla ei nyt ole hajuakaan mitä tämä avaus koski B)
 

Yhteistyössä