Miksi muka tytöt on vaikiempia kasvattaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Höpöhöpö. Mä olen kerrankin samaa mieltä Lunaticin kanssa. (ainakin melkein )

Ole rohkeesti vaan samaa mieltä.
Kaikki tietää että tytöt on fiksumpia kuin pojat, kukaan ei vaan uskalla ääneen myöntää.

Pojat on täysiä urpoja, ainakin 94%:sti. Eikä ne isoksi kasvettuaan siitä paljon parane.. päinvastoin.
Ei tartte kuin vähän kattella ympärilleen juu.

niin, räkii ja sylkee ja paskoo ja makaa sohvalla ja kattoo kaljaa ja kattoo kun urpot luistelevat kiekon perässä tai potkivat palloa. fiksu ihminen menee itse lenkielle tai kävelee. ei katso jotain typerää pallon potkimista, joka on aikuisen ihmisen TYÖTÄ. tai auton ajelu on työtä näille taukeille.

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Voi olla ehka vahan vaikea sanoa kokeumuksen perusteella mitaan jos ei ole kumpaakin kasvattanut. Eikohan ole enempi sellaista mutu-tietoa....

No mä olen ihan harjoittelupaikassa nähnyt sitä toimintaa ja voin sanoa, että kyllä ne likat on helpompia. Pojat on aika monesti päättömiä eikä meinata kuunnella mitä sanotaan.

Sina olet vain nahnyt vieresta toisten kasvatuksen tuloksia (tai kasvattamattomuuden). Mutta tyttojen ja poikien kasvatuksesta ja niitten eroista et tieda mitaan enne kuin olet sita itse kokeillut. Ja tyttojen ja poikien kasvatus on erilaista - ihan oikeasti. Oli se sitten helpompaa tai vaikeampaa. Kaikki muu on vaan edelleen mutu-tietoa..

No sitten olen vain nähnyt todella paljon huonosti kasvattaneitten vanhempien lapsia. Jo silloon kun itte olin lapsi, kun pojat meni pitkin seiniä ja likat osas olla edes paikoillaan.

tutkimusten mukaan tyttöjän hakataan enemmän vakka ovat kiltimpiä. eli saavat enemmän ruumiillista väkivaltaa osakseen kuin pojat. poikien annetaan riehua, tyttöjen ei.

siktten tytöt purkavat ahan olon toisiinsa.

peesi.

Oma isäni oli äitiäni ja sitten kun hän lähti, minua ja sisartani kohtaan väkivaltainen. Veljeeni ei ole käynyt käsiksi ikinä ja hän on se lellitty meistä ollut koska "Pojat on poikia.".

No enhän mä vielä kaikkia tiedä koska likka on vasta 6½v., mutta helpommalta tuo tapaus vaikuttaa kuin moni ikäisensä poika. Pojat kun on paljon villimpiä ja tekevät mitä sattuu.

Likka leikkii välillä naapurin 2 vuotta vanhemman pojan kanssa ja kyllä siinä parivaljakossa on mun likka se joka uskoo paremmin kuin se poika.

Täällä kun vain on monesti saanut lukia ketjuista, että pojat on helpompia. No kyllä mun kokemuksen ja tiedon mukaan likat on helpompia.

Heh! No ootapa kun tytsy tulee murkkuikään. Siinä ovet paukkuu ja solvaukset lentää...

Tytöt ovat toisilleen usein julmia, juu. Yläasteella meidän ryhmässä kuitenkin nimenomaan pojat (no okei, myös yksi tyttö ) terrorisoivat oppitunteja, saivat opettajat itkemään jne. Haukkuivat ja arvostelivat lähes JOKA PÄIVÄ tyttöjen ulkonäköä..suoraa puhetta joo, mutta onko se suoruus aina hyvä asia...

Alkuperäinen kirjoittaja poi:
No enhän mä vielä kaikkia tiedä koska likka on vasta 6½v., mutta helpommalta tuo tapaus vaikuttaa kuin moni ikäisensä poika. Pojat kun on paljon villimpiä ja tekevät mitä sattuu.

Likka leikkii välillä naapurin 2 vuotta vanhemman pojan kanssa ja kyllä siinä parivaljakossa on mun likka se joka uskoo paremmin kuin se poika.

Täällä kun vain on monesti saanut lukia ketjuista, että pojat on helpompia. No kyllä mun kokemuksen ja tiedon mukaan likat on helpompia.

Heh! No ootapa kun tytsy tulee murkkuikään. Siinä ovet paukkuu ja solvaukset lentää...

Yksilöllistä. Mä olen ollut varsin helppo teini. Samoin veljeni.

Nyt kyllä minunki täytyy olla sitä mieltä, että pojat on helpompia! Työn puolesta olen tekemisissä molempien sukupuolien kanssa (murrosikäisten) ja tytöt on just niin dramaattisia ja filmaajia kuin vain ihmislapset olla voi... Pojat toki mököttää ja on puhumattomia, mutta osaa ne nuo tytötki saman! Ja jos jotain sieltä tulee niin se on nimenomaan tuota verbaalista solvaamista. Siinähän me naiset ollaan noita miehiä taitavampia!

Eli tytöt osaavat jo aika pienenä sen verbaalisen ilkeyden ja pojat vielä siinä vaiheessa miettivät, mitä tuo likka oikein sanoi :saint: Kertaakaan en ole poikien suusta kuullut vitun huorittelua ketään kohtaan (siis meillä töissä) kun taas tytöiltä se tuntuu lipsahtavan ihan luontevasti... Samoin se tyttöjen muukin henkinen "väkivalta" on ihan erilailla osuvaa kuin poikien "voi vitun akka" kommentit.

mulla kumpaakin yksi ja ja mielestäni molemmissa on omat ikäkautensa milloin on hankalia ja milloin kilttejä, tytöllä oli kaamea uhmakausi 3-5vuotiaana ja otettiin yhteen tämän tästä, ny likalla ikää reilu 6v. ja on kiltti kun mikä, poika taas on tällähetkellä mielettömän hankala, ja ikää hällä hiukan yli 4v. uhmakausi alkoi myöhemmin kuin tytöllä, mutta luulen, että menee kns ohi 6v. mennessä sitten onkin taas vuorossa vissiin likan uhmailut :D
eli vuoronperää mennään meillä :D

Yhteistyössä